Přejít na obsah
  • Sdělení

    • David - UPC

      Vítejte na diskuzním fóru UPC Zone   19.7.2017

      UPC Zone je nezávislé internetové fórum, kde mohou uživatelé mezi sebou diskutovat, sdílet zkušenosti a rady. Kritika zde není cenzurována, avšak chovejte se slušně a dodržujte pravidla fóra.
    • David - UPC

      Výpadek služby zpětného zhlédnutí   26.11.2017

      Vážení zákazníci, aktuálně registrujeme výpadek služby zpětného zhlédnutí na všech platformách. Omlouvám se za nepříjemné komplikace. David - UPC 
david3434

Kvalita Digitální TV versus Technická podpora

Recommended Posts

Nedá mi to ale musím se s vámi podělit o několik zkušeností s tzv.technickou podporou a řešením problému.

Někdy na jaře minulého roku se nám na TV začalo objevovat nesmyslné hlášení "aktualizace,prosím čekejte",toto hlášení se objevuje po každé když přepnu na jiný kanál (netýká se všech kanálu asi cca.20),a je doprovázeno po dbu hlášení cca.5 sekun zastaveným obrazem pak když přepnu na jiný kanál se to celé zase opakuje a tak pořád dokola.

Po cca.měsíci tohoto problému jsem telefonicky kontakatoval UPC(tech.podporu),kde asi po 30 minutovém hovoru technik došel k závěru že je u nás slabý signál a objednal k nám technika.Technik přijel viděl změřil signál s tím že je v pořádku(nutno říct že i podle mě je signál v pohodě),vyměnil STB a odjel a co se nestalo,žádná změna nenastala a tato obtěžujcí závada je pořád.Tak byl druhý telefonát kdy se mě asi snažily zmást tvrzením že je to STB :D a já na to že máme dva na 2TV a dělaj to oba přesto že je jeden nověj a druhej starej.Po tom jsem závadu dokonce natočil na kameru a uložitl do počítače,abyh ji případně mohl odeslat.Ale nikdo na tec.podpoře ji vidět nechtěl.Pak následovalo asi dalších(v průběhu roku)asi dalších 10 telefonátů a stále do kola přenastavování továrního nastavení za pomoci technika,i když už jsem jim řekl že toto přenastavení několikrát proběhlo,tak jsem jim vyhověl a dokola to přenastavoval,i když to nikdy nepomohlo.Na koec asi před měsícem mi bylo sděleno že k STB višel nějakej špatnej firmware a že mám počkat,tak sem tedy čekal další měsíc a dnes mi bylo sděleno že se na nápravě pracuje a na mou otázku zda už se blíží do koce po cca.1 roce mi technik sdělil že neví jak dlouho to může trvat a že mi s mím problémem nikdo nepomůže.

Jestli jsem vás nudil tak sorry ale považoval jsem za nutnost ukázat na profesionalitu UPC.

  • lokalitaDubí
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komplet
  • telefonStarší služba
  • zařízeníModem,telefon,ca moful 2x

Sdílet toto téma


Link to post

Určítě nenudil. je jen škoda, a moc velká škoda, že se takto odborně nechovají i technici v elektrárnách, plynárnách, ... například. On takový technik z UPC, až by mu rok nešel proud a plyn a musel by si vždy vyslechnout to samé, co sám káže druhým - joj, to by bylo epez. :D

odbornosti tzv. techniků (nehážu ovšem všechny do jednoho pytle) u UPC jsem si všiml několikrát (no, vlastně dnes také). jenom mi nejde do hlavy, která trubka je přijímá do pracovního procesu. To snad musí být analfabet.

Ovšem, svým způsobem těm technikům u UPC závidím. Je to vlstně rito. Odpovědnost žádná., když něco nejde, tak se řekne: "s tím vám nikdo nepomůže., nevíme co s tím" a ono se nic neděje. Myslím, že je nás zde dost takových, kteří nemohou v práci říci: "jo, tak s tímhle vám nepomůžu, nevím co s tím". Tak se tedy odstaví linka a výrobek se nebude vyrábět. Ehhh, kdyby to tak šlo. :) Jenom lituji těch skutečně znalých u UPC, kteří vlastně hrabou za tu kopu ostatních, kteří se hezky vezou.

Ještě, že si spoustu věcí umím udělat a zařídit sám. nevím, co bych si jinak počal.

  • lokalitaJirkov
  • internetInternet 200
  • televizeTV Komplet
  • telefon-
  • zařízeníHD DVR Mediabox

Sdílet toto téma


Link to post

Oni ti technici na telefonu take nemusi vedet uplne vsechno, nektere zavady jsou nove a nez se to k nim dostane, muze to chvily trvat.

 

A rada na zaver, kdybys o tom problemu napsal rovnou sem do fora, tak bysme ti poradily hned, protoze o teto zavade se tu vedelo.

  • lokalitaBrno
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefonNemám
  • zařízení-

Sdílet toto téma


Link to post

Tak mi poraď co s tím?

Když technici nic nevědí jak si s tím poradit( a nemluvím jen o technicích na telefonu minimálně 10x po telefonu a 5x přijel technik)

  • lokalitaDubí
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komplet
  • telefonStarší služba
  • zařízeníModem,telefon,ca moful 2x

Sdílet toto téma


Link to post

No propriste, nez budete volat kvuly technickemu problemu na infolinku, skuste se predtim preptat zde na foru,

kazdy den se tu resi spousty problemu, takze casto se zde najde nejaka dobra rada od tech co jiz stejny problem resili.

  • lokalitaBrno
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefonNemám
  • zařízení-

Sdílet toto téma


Link to post

Tomusi promin, ale plkas nesmysly. Kdyz mam problem, volam na TP a cekam odbornou pomoc a vyreseni problemu. A ne, ze budu nejdriv hledat amaterskou pomoc na foru. Tak porad, nebo alespon dej odkaz na vlakno kde se tenhle problem resi. Samotneho me to zajima, jake je reseni.

P.S. tech hrubek...

  • lokalitaPraha
  • internetInternet 200
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízení2x CA modul, modem Cisco

Sdílet toto téma


Link to post
Tak mi poraď co s tím?

Když technici nic nevědí jak si s tím poradit( a nemluvím jen o technicích na telefonu minimálně 10x po telefonu a 5x přijel technik)

 

Předně napiš o jaký se jedná STB

  • lokalitaPraha
  • internet-
  • televize-
  • telefon-
  • zařízenímodem

Sdílet toto téma


Link to post

To nevím,protože jsem to s pomocí technické podpory resetoval snad 10x a pokaždé jiné parametry a na konec mi bylo sděleno(tento týden),že už jsem vyzkoušeli všechny dostupné firmwary a nový se zatím nechystá.mezitím samozřejmě probehlo i asi 10 výměn settopboxů,kde byly vždy nahrány nové a novější formwary a stějně to nepomohnlo.

  • lokalitaDubí
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komplet
  • telefonStarší služba
  • zařízeníModem,telefon,ca moful 2x

Sdílet toto téma


Link to post

Opravdu jen ty které jsem napsal.Ale čas od času se těch 20 změní na jinéí kanály,ale momentálně posledí měsíc pouze tyto kanály. CT1,CT2,CT4 to nedělají.

  • lokalitaDubí
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komplet
  • telefonStarší služba
  • zařízeníModem,telefon,ca moful 2x

Sdílet toto téma


Link to post

Hlášení "aktualizace,prosím čekejte" se u STB objevuje pokud nastane nejaka zmena v nastaveni vysilanych kanalu (napr. zmena nazvu nektereho tv kanalu),

vetsinou se objevuje pri prepinani mezi jednotlivymy muxy, napr. pri prepnuti z CT1 na STV1 a naopak, cili nemelo by zalezet na ktery konkretni kanal prepinas, ale spis na jaky mux.

Je dost podivny ze to dela pouze u tebe, kdyby se jednalo o vadny STB, mela by moci jeho vymena, pokud by to bylo spatnym FW, nebo nejakym nastavenim DVB-C site, tak by to zase blblo vice lidem.

Muzes jeste zkusit pres menu smazat vsechny kanaly a pak je znovu naladit, jinak opravdu nevim.

 

Prinejhorsim si nech STB vymenit za uplne jiny typ, nebo pokud mas vlastni TV s kabelvym tunerem, tak si do nej kup modul a na STB se uplne vykasli.

  • lokalitaBrno
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefonNemám
  • zařízení-

Sdílet toto téma


Link to post

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se


  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×