Přejít na obsah
  • Sdělení

    • David - UPC

      Vítejte na diskuzním fóru UPC Zone   19.7.2017

      UPC Zone je nezávislé internetové fórum, kde mohou uživatelé mezi sebou diskutovat, sdílet zkušenosti a rady. Kritika zde není cenzurována, avšak chovejte se slušně a dodržujte pravidla fóra.
    • David - UPC

      Výpadek služby zpětného zhlédnutí   26.11.2017

      Vážení zákazníci, aktuálně registrujeme výpadek služby zpětného zhlédnutí na všech platformách. Omlouvám se za nepříjemné komplikace. David - UPC 
Ladron

Délka přepojení z Fiber 10 na Komfort plus

Recommended Posts

Moc by mě zajímalo, jak dlouho vám trvalo, než vám zprovoznili (přepnuli) tarif z A na B ... já už čekám 10tý den.. asi 50telefonátů a stále jsem se nedostal k jakémukoliv výsledku... čekal tu někdo delší dobu ? Jaké podniknout kroky ? děkuji moc... Prý se čeká na zaevidování mé smlouvy, což z nějakýho důvodu musí udělat někdo na UPC ručně..

Sdílet toto téma


Link to post
zby    1

Dnes jsem přecházel z FIBER POWER 30 na KOMBI KOMFORT. Technik vyměnil modem a do jedné hodiny vše fungovalo v plné rychlosti. Takže pokud nejsou žádné potíže, tak to jde velmi rychle. Bohužel občas se nejspíše vyskytnou i problémy...

  • lokalitaZlín
  • internetInternet 200
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníKaon 700, Modem Technicolor

Sdílet toto téma


Link to post

Tak to u je vazne k zamysleni, jestli jsou ti lidi tam tak neschopni, nebo maji tak spatnej system, za ani za 2 tydny nejsou schopni rozbehat takovou prkotinu.

Normalne jim napis ultimatum, budto to do druheho dne pojede , nebo davam vypoved, jinak to asi nepujde. :roll:

  • lokalitaBrno
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefonNemám
  • zařízení-

Sdílet toto téma


Link to post
gew    0

Si děláš srandu, žejo, Slambe? Jak můžeš brát s humorem neschopnost během tří týdnů kliknout párkrát myší? Proč se to dopr.. v UPC systémově neřeší? Tohle se mi stát, tak jim vzteky roztřískám nejbližší kiosek. Mimochodem chci taky přejít na nový balíček, protože se teď dobrovolně okrádám. Ale radši se budu dál okrádat, než být několik týdnů bez připojení.

Sdílet toto téma


Link to post
zby    1

Přesně toho jsem se taky bál a raději jsem také nějakou dobu nepřecházel... pak jsem to prostě "risknul" a vyšlo to a bez problémů. Nicméně asi není v pořádku, aby klienti byli při žádosti o změnu služby v nejistotě, jestli se to UPC podaří. A už vůbec není v pořádku, aby to trvalo tři týdny (i tři dny jsou moc a domnívám se, že i tři hodiny by byly s řádně fungujícím systémem příliš).

  • lokalitaZlín
  • internetInternet 200
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníKaon 700, Modem Technicolor

Sdílet toto téma


Link to post

No je to tak jak říkám, tohle já kdybych udělal zákazníkovi, tak už od nás nikdy zboží nevezme :o) bohužel maj u mě v domě monopol.. pokud nepočítám přenosný internety apod věci, který nemám rád :)

Sdílet toto téma


Link to post
gew    0

A co ti řeknou, když tam po takhle dlouhý době opakovaně voláš? To jim jako jejich domácí stračena sežrala smlouvy, nebo jakou mají výmluvu? Snad i retardovaná opice by byla schopná to po takhle dlouhý době rozchodit.

Sdílet toto téma


Link to post

Jel stále na původním tarifu, dnes mě napsal naštestí člověk odsud z fora (asi zaměstnanec UPC) a najednou to šlo během půl hodiny, sice ten net běží max kolem 55mbit (i kabelem) ale to už může být problém někde jinde, nebo se to třeba ještě zlepší...

Sdílet toto téma


Link to post

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se


  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×