Přejít na obsah
  • Sdělení

    • David - UPC

      Vítejte na diskuzním fóru UPC Zone   19.7.2017

      UPC Zone je nezávislé internetové fórum, kde mohou uživatelé mezi sebou diskutovat, sdílet zkušenosti a rady. Kritika zde není cenzurována, avšak chovejte se slušně a dodržujte pravidla fóra.
    • David - UPC

      Výpadek služby zpětného zhlédnutí   26.11.2017

      Vážení zákazníci, aktuálně registrujeme výpadek služby zpětného zhlédnutí na všech platformách. Omlouvám se za nepříjemné komplikace. David - UPC 
Jack_6428

Co vám na UPC vadí? Co a jak byste zlepšili?

Recommended Posts

Tohle téma zakládám pro všechny, kteří mají proti UPC nebo jejich službám nějaké výhrady. Co se vám nelíbí, co byste změnili, zlepšili, atp.?

Když už nechcete hromadně psát email, napiště alespoň sem. Jednodušší to už být nemůže. Pokud vás něco štve, podělte se. Třeba tenhle klub "stížností" UPC trkne.

 

Poznamka admina:

Prosim snazte se aspon v tomto vlakne vyvarovat zbytecnych diskuzi, proste jen napiste co se vam na sluzbach UPC nelibi a co by jste konkretne chteli zlepsit, dalsi diskuze reste v nejakem jinem vlakne,

protoze v opacnem pripade zde opet vznikne neprehledna diskuze o 20 strankach a nakonec to stejne nikdo cist nebude.

 

Az zde bude dostatek podmetu, muze se z toho udelat vytah a ten zde viditelne vystavit a treba i odeslat do UPC.

 

 

Mně velice vadí "pouze" 7 věci:

 

a) celkově příšerná komunikace se zákazníky a příštup "mrtvého brouka" (pokud člověk sám nehledá, skoro nic se nedozví)

b) neinformovanost operátorů (kdykoliv se na něco zeptám, téměř nikdy nedostanu konkrétní odpověď a často si i pletou údaje)

c) nekvalitní stboxy (Kaon je největší krám, co jsem zažil; když nefunguje pořádně tak by měl být zdarma!)

d) málo HD programů (v porovnání s konkurencí a se světem je nabídka směšná; přál bych si minimálně o 5 hd kanálů více; ideálně by jich mělo být už 20 a více)

e) spousta SD programů vysílá v nižším rozlišení (528x576), než je norma PAL (720x576) - proč se o to UPC nestará a nekontroluje provozovatele?

f) chybí mi v nabídce zahraniční balíček (anglie, indie, španělsko, německo, rusko, arábie)

g) dlouholetý zákazníci (5 let a více) nemají automaticky slevu

Upraveno uživatelem Návštěvník
  • lokalitaHlavní město
  • internetInternet 200
  • televizeTV Komplet
  • telefon-
  • zařízeníKaon

Sdílet toto téma


Link to post

Mě na společnosti UPC vadí především :

- naprostá ignorace dlouhodobých zákazníků co se týká přístupu k nim ( pořád je preferován nový uživatel než ten, který je u UPC dlouhodobě)

- naprostá nespokojenost s programy v HD kvalitě co se týká jejich počtu ( konkurence je už dávno předběhla)

- kvalita nabízených služeb ( kostičkování je zde běžný jev)

- zpětná vazba na zákazníky co se týká dotazů a řešení problémů ( nic horšího jsem nikde neviděl ... levá neví co dělá pravá...)

 

Toto jsou podle mne nejzásadnější problémy. Jistě by se našli i další, ale buďme zase upřímní nikdy není všechno stoprocentní.

Sdílet toto téma


Link to post

1) méně mi vadí: když už stanice, které jsou u UPC v SD, vysílají v HD, tak proč, proboha, nejsou i u UPC v HD? Dnes je fullHD a HD tak běžné, jako kdysi černobílý SECAM. ...... a máme už pár let 21.století.

2) velmi mi vadí: STB KAON. To je zoufalství samo o sobě. Tenhle technický "zázrak" musí pryč a být nahrazen funkčním zařízením.

3) spíše k diskuzi (v zemi, která je v korupci na úrovni Albánie a Kosova to asi není možné uskutečnit): Ve vyspělém světě je běžné a normální, že věrní zákazníci, a ti, kteří odebírají maximální nabídku, tudíž platí nejvíce., mají určité bonusy. U české UPC má bonus fungl nový zákazník (a když to tak bude pokračovat dál, tak to bude snad i zadara), který má neuvěřitelné slevy (po seznámení se s STB KAON a nutně potom rozpochodovanými nervy se stejně velmi rychle začne poohlížet po něčem fungujícím a UPC opustí). Tak tohle není normální.

  • lokalitaJirkov
  • internetInternet 200
  • televizeTV Komplet
  • telefon-
  • zařízeníHD DVR Mediabox

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník   
Návštěvník

Na UPC mi taky něco málo vadilo.

1. Spousta lidí je v UPC doslova na nic - na vymejšlení nesmyslů a těm jdou do kapes peníze klientů. S tím souvisí i špatná komunikace některých pracovníků v UPC.

2. Počet HD kanálů je skutečně nedostačující.

3. Telefonování do mobilních sítí za 5 Kč/min už také není něco, kvůli čemu bych si měl telefon od UPC pořizovat. Kdyby byl tarif Basic za korunu napořád s levnějším voláním do mobilních sítí, nemám problém.

4. U internetu od UPC chybí upload, což je poměrně zásadní nedostatek.

Sdílet toto téma


Link to post

1. Rozdílné ceny za stejné služby. Kdo má nervy a prořízlou pusu má cenu o jaké si můžou nechat ostatní jen zdát.

2. Nemají bezplatnou linku. ( 800 xxx xxx )

3. Neznalost ( neinformovanost ) operátorů.

4. Malý počet balíčků. ( televize a internet)

5. Neinformují o všem možném ( změnách ) na email.

  • lokalitaLitoměřice
  • internetInternet 30
  • televizeTV Start
  • telefon-
  • zařízeníWi-Fi modem Technicolor TC7200

Sdílet toto téma


Link to post

Možná vás překvapím,ale já jsem vcelku s UPC spokojen,i když několik výhrad mám.

Osobně si myslím že za nabízenou cenu,nemá UPC u nás konkurenci jak v TV tak ani u Internetu.

Samozřejmě se můžu plést,ale zatím mi jiný oerátor nenabídl internet 10MB za 250kč a 110 programů za 550 a zapůjčení 2 settopboxu zdarma.

Samozřejmě že lidi jsou už takoví že chtějí pořád víc a víc a to se bohužel týká i mě,ale jak jsem psal tak jsem v celku spokojen.

I když hodně lidí nadává že mají placenou tel.linku tak já ne,pořídil jsemsi od nichh telefon a na zákaznickou liku volám zdarma telefon mám už několik let a zatím jsem za něj nezaplatil ani korunu.

Zkuste si porovnat vaše výtky s konurencí a uvidíte jak u všech těch bodu UPC dopadne.

A zde je mých pár poznámek k tomu co by se dalo zlepšit.

1.)Úroveň technické podpory,řešil jsem s nimi tech.závadu a už bych to nechtěl zažít.

2.)Více balíčků(ani ne tak více kanálů,ale kdyby stávajcí programy rozházely třeba do 20 různých balíčku,tak aby si člověk třeba kvůli 2 programům nemusel kupovat dalších 10,na které nekouká)

  • lokalitaDubí
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komplet
  • telefonStarší služba
  • zařízeníModem,telefon,ca moful 2x

Sdílet toto téma


Link to post
110 programů za 550 a zapůjčení 2 settopboxu zdarma

To je celkem zajímavé. Já za Supreme (to bude těch 110 kanálů) + pronájem KAONu platím 1260Kč !! Druhý STB (Handan5000), který ovšem neumí HD, neplatím nic.

A to je to, co se mi na UPC nelíbí. Evropský standard obchodu je velká neznámá. UPC je v tomto horší, jak nějaké smlouvání na uzbekistánské tržnici. Není divu, že je ve velké ztrátě. A bude v mnohem větší.

  • lokalitaJirkov
  • internetInternet 200
  • televizeTV Komplet
  • telefon-
  • zařízeníHD DVR Mediabox

Sdílet toto téma


Link to post
110 programů za 550 a zapůjčení 2 settopboxu zdarma

Já za Supreme (to bude těch 110 kanálů) + pronájem KAONu platím 1260Kč ...horší, jak na uzbekistánské tržnici

Zdravim ,

vidim ze vas to hodne prudi a me taky , bohuzel s tim muzeme udelat jen to , ze to sem napiseme . Kabelovka je ze sve podstaty takovy prirozeny monopol a ze vyuziva cenovou diskriminaci (ruzni zakaznici plati ruzne ceny) je z podstaty veci proste prirozene .

Docela bych se divil ze by to na zapad od nasich hranic bylo jinak... Nebavim se o vysi cen a nabidce TV programu ,ale o cenove politice teto firmy vuci zakaznikum 8)

 

Ludek

  • lokalitabrno
  • internetInternet 30
  • televize-
  • telefon-
  • zařízenímodem

Sdílet toto téma


Link to post

Já neříkám že jse mi cenová politika UPc,nějak líbí,ale bohužel se to nezmění.

Všude ve světě je to běžná praxe a ne jen u kabelovek,že lidi platí ruzné ceny jaké si vyjednají a podle mého názoru je to správné že aspoň troch funguje tržní prostředí.(nabídka-poptávka)Pevné ceny už jsem tady jednou měli.

Když se podívate na telefoní oprátory tak ty také mají různé ceny pro ruzné zákazníky a co třeba energeticé firmy.

Vím z vlastní zkušenosti že když jsem dal výpověd na O2 a chtěl přejít k T-mobilu,tak to bylo bombadrdování výhodnými nabídkymi a letos Jsem odcházel s enegiemi od RWE a také mi dokázali udělat individulaní nabídku a to je kos na který se svou velikostí UPC ani nehrabe.A co třeba supermarkety,které nabízejí množstevní slevy,také podporujou pouze určitou část lidí.

Jak říkám cenová politika UPC není zrovna idealní,ale dělají to všechny firmy.

  • lokalitaDubí
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komplet
  • telefonStarší služba
  • zařízeníModem,telefon,ca moful 2x

Sdílet toto téma


Link to post

Že to tak funguje na divokém Východě, tomu věřím., ale že to tak funguje v civilizovaných západních zemí, tak to nikoli. Tam fungují bonusy. Pokud jste věrný zákazník, nebo platíte službu, kterou má málo lidí, neb je drahá, tak potom máte určité výhody a bonusy. Takový bonus si musí zákazník zasloužit. Věrných zákazníků a solventních zákazníků su tam velmi váží. V západních civilizovaných zemích existuje TRH, nikoli asijsko-arabská TŽNICE, kde se smlouvá a handrkuje. Obchod má pevná pravidla. Také tam funguje morální a etický kodex.

  • lokalitaJirkov
  • internetInternet 200
  • televizeTV Komplet
  • telefon-
  • zařízeníHD DVR Mediabox

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník   
Návštěvník

Co mi vadí na UPC:

1. přístup k dlouholetým klientům - naprosté přezírání; nejdříve noví klienti dostanou rychlejší internet; noví zákazníci mají výhodnější neakční ceny služeb než staří zákazníci; jediní způsob, jak něco získat je nutno protrpět ponižující taktiky - buď vyhrožování odchodem ke konkurenci, nebo vypověděním smlouvy a uzavřením na někoho jiného z rodiny (i s poplatkem za ukončení smlouvy je to levnější)

2. balíčkovací politika - místo toho, aby slevnili /zlepšili stávající balíček jako dřív, tak vytvoří nový pro nové zákazníky; a dřívější zákazníku plať si víc za méně služeb, nám je to jedno

3. správní poplatek 650 Kč za výměnu modemu - pokud chcete rychlejší internet (nad 25 Mbps), jste již zákazníkem UPC, tak máte smůlu, musíte si vyměnit modem a za vaši věrnost má UPC poděkování - máte právo jí přispět 650 Kč.

4. nemožné settopboxy. Handan CV5000 je taky křáp. Člověk sleduje pořad, do toho se objevuji pop-up "Aktualizuji" a po skončení se jako odměna škubne na půl vteřiny obraz

5. laxnost UPC ve zlepšování programové nabídky. To bylo řečí, že po vypnutí kabelového analogu přidají desítky programů a skutek utek'. Rychle přidají jen naprosté nekoukatelné koniny typu Stil TV. Místo toho měsíce a roky jednají o zařazení kanálu (a to je ještě ten lepší případ).

6. V případě internetu - mizerná rychlost uploadu. I z mobilu přes HSUPA dostanu více.

Sdílet toto téma


Link to post
... internet 10MB za 250kč a 110 programů za 550 a zapůjčení 2 settopboxu zdarma...

 

Přesně toto (10 MB a SUPREME ) jsem chtěl. Ani jsem nechtěl na Internet žádnou slevu a ani jsem nechtěl žádný settobox. A stejně to nešlo. Jen jsem chtěl slevu na SUPREME.

 

Odkázali mne akorát na Svůj oficiální ceník coby dlohodobého zákazníky platícího přes SIPO.

 

Kdyby neměl nikdo žádnou slevu, tak mlčím, ale tady je jasně vidět, že někde to prostě jde ( sleva na vše, a veliká a ještě zdarma settoboxy ) , a někde to prostě NEJDE.

  • lokalitaLitoměřice
  • internetInternet 30
  • televizeTV Start
  • telefon-
  • zařízeníWi-Fi modem Technicolor TC7200

Sdílet toto téma


Link to post

Vadí mi 2 věci...

1. Šíleně nízký upload.

2. Robot na blokování virové aktivity.. mě se zdá, že když to jednou blokne, tak už to blokuje donekonečna pořád, že si nás hodil do nějakého "Black-Listu"...

Sdílet toto téma


Link to post
... internet 10MB za 250kč a 110 programů za 550 a zapůjčení 2 settopboxu zdarma...

 

Přesně toto (10 MB a SUPREME ) jsem chtěl. Ani jsem nechtěl na Internet žádnou slevu a ani jsem nechtěl žádný settobox. A stejně to nešlo. Jen jsem chtěl slevu na SUPREME.

 

Odkázali mne akorát na Svůj oficiální ceník coby dlohodobého zákazníky platícího přes SIPO.

 

Kdyby neměl nikdo žádnou slevu, tak mlčím, ale tady je jasně vidět, že někde to prostě jde ( sleva na vše, a veliká a ještě zdarma settoboxy ) , a někde to prostě NEJDE.

To já od nich telefon, ani internet nechci., mám pouze a jenom TV Supreme + STB. O žádné slevě samozřejmě nemůže býti ani řeč.

Internet mám od firmy Grape SC už od roku 1997 (dříve to byl NERO). Nemám důvod od nich odcházet. Jsem jejich dlouholetý a solventní zákazník, a proto jsem od nich před delším časem dostal za stejné peníze rychlejší připojení. Servis a technická podpora na špičkové úrovni. Žádné čekání - po nahlášení poruchy se do 10 minut ozve technik a maká na tom. Do půl hodiny vždy vyřešeno. Nabízí mi teď i televizi (IPTV) http://www.grapesc.cz/index.php?page=010304 . Zatím váhám, protože je tam spoustu programů, které jsou mi fakt k ničemu a lecos mi tam chybí. Tak ale oni začínají - uvidíme, jak budou pokračovat dále. Pokud se UPC nezmátoří, tak s nimi skončím.

Apropó: V našem vchodě (7-mi patrový dům po dvou bytech na patře) už máme UPC jenom dva.

  • lokalitaJirkov
  • internetInternet 200
  • televizeTV Komplet
  • telefon-
  • zařízeníHD DVR Mediabox

Sdílet toto téma


Link to post

Prosim vas snazte se aspon v tomto vlakne vyvarovat zbytecnych diskuzi, proste jen napiste co se vam na sluzbach UPC nelibi a co by jste konkretne chteli zlepsit, dalsi diskuze reste v nejakem jinem vlakne,

protoze v opacnem pripade zde opet vznikne neprehledna diskuze o 20 strankach a nakonec to stejne nikdo cist nebude.

 

Az zde bude dostatek podmetu, muze se z toho udelat vytah a ten zde viditelne vystavit a treba i odeslat do UPC.

  • lokalitaBrno
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefonNemám
  • zařízení-

Sdílet toto téma


Link to post

Mně se nelíbí jejich balíčkování programů. Maximálně by mi vyhovovala možnost sestavit si skladbu přijímaných programů podle svého. Chápu ale, že by to technicky bylo asi těžko proveditelné.

  • lokalitaTeplice
  • internetInternet 200
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníModem Technicolor, HD Mediabox, CA modul

Sdílet toto téma


Link to post

Proč by to bylo těžko proveditelné,když za dob Karnevalu to šlo?

A co mě na Upc vadí?Jejich slavnej Kaon a špatná komunikace

  • lokalitaBrno-Kohoutovice
  • internetInternet 200
  • televizeTV Komplet
  • telefonTelefón Basic
  • zařízeníCAModul,HD DVR Mediabox,modemTechnicolor

Sdílet toto téma


Link to post

Určitě mě vadí, že UPC neposkytuje HBO OD a nezapojuje se alespoň, když není HBO OD do HBO GO.

Dále bych určitě řešil problém viewtopic.php?f=5&t=3840 nejsem sám ani poslední a mnou to určitě není. :/ Přes ten jejich upravenej Firmware, opravdu nemohu zjistit kde je problém, když nejsou logy a kdybych volal na technickou podporu, tak by to prostě nemělo smysl a řekli by prostě, že je problém někde jinde...

Poslední co mě vadí, krom výše zpomínaných požadavků, ceny hovorného (Stačí třeba se mrknout na http://www.odorik.cz nebo na https://www.google.com/voice/rates?hl=cs a po té na ceny UPC)

  • lokalitaPraha 4 - Chodov
  • internetInternet 200
  • televizeTV Komplet
  • telefonTelefón Basic
  • zařízení3x CA modul, 1x Kaon, 1x Technicolor

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník   
Návštěvník

.

Nechápu cenové znevýhodnění dlouhodobých zákazníků.

 

Po dnešních telefonátech s info a ještě dalšími linkami jsem dospěl k závěru, že vypovězení smlouvy je asi jediné řešení. Nechal jsem si udělat konkurenční nabídku xDSL a nemám moc o čem přemýšlet. Ještě si nechám navrhnout balíček od mobilního operátora, tam mám alespoň pocit, že zákazník je pro ně partner a bez něj by nemuseli existovat.

Sdílet toto téma


Link to post

U DSL je problem ze ti nemouzou garantovat rychlost internetu, sousedka ma 8 Mbit od O2 a realne to jede jen 2,8 /0,3 Mbit, coz je nahouby, ja si od UPC platim 10 Mbit a tech 10 to jede.

  • lokalitaBrno
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefonNemám
  • zařízení-

Sdílet toto téma


Link to post

Souhlasím s Tomusem,je tam ještě agregace 1:50 a čím jsi dál od DSLAMu tak je to pomalejší...A navíc pokud tam bude TV tak ta si bere cca 3,5MB z rychlosti linky což poznáš při stahování a měření rychlosti.

Víš jak jsi daleko od DSLAMu?Pokud do 1300m tak možná i VDSL,tam je to o kapku rychlejší a jsou kvalitnější modemy.

  • lokalitaBrno
  • internetInternet 200
  • televizeTV Komfort
  • telefonTelefon 30 minut
  • zařízeníHD DVR Mediabox

Sdílet toto téma


Link to post

1.) Na dlouholete zakazniky se nebere ohled a ten kdo si slevu neumi vyrvat ma proste smulu

2.) TV - nemozno vybrat si programy o ktere bych mel zajem(napr. by mi stacilo cca 20 programu) ale nektere jsou v levnejsi a jine v drazsi

3.) TV - chybi mi videoteka jako u O2

4.) Placena technicka podpora

5.) Telefon Basic za 1,-CZK pouze na rok pro nove zakazniky. Nepotrebuji z pevne nikam jinam volat nez do UPC kam volam zdarma tak proc platit vic.

Sdílet toto téma


Link to post

Ad balickovani programu - kdyby zakaznici meli moznost si sami vybrat, ktere programy chteji sledovat, troufnu si tipnout, ze takovych 30% programu by nikdo nechtel :)

  • lokalitaPraha
  • internetInternet 200
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízení2x CA modul, modem Cisco

Sdílet toto téma


Link to post

Škoda, že neumím přidat "+1" u některých věcí, které mi také vadí.

Jako příklad jen pár z předchozích příspěvků:

 

1) Přístup k dlouholetým a pravidelně platícím zákazníkům

2) Balíčkování TV stanic

3) Nízká rychlost Uploadu

 

 

Ale hlavně mě osobně vadí styl, způsob a hlavně prostředky komunikace vůči klientům.

Chybí mi notifikace - zprávy přes CAM - vždyť díky vložené kartě je přesná adresace, nebo ne?

Chybí mi rozumné emaily od UPC. Místo informací mi chodí reklamní nesmysly na služby, které dávno odebírám nebo jsem opakovaně sdělil, že je nechci.

Chybí mi proaktivní informování o plánovaných výpadcích a odstávkách.

Chybí mi slušná omluva za chyby, přehmaty, které udělali, ale i za výpadky, které třeba nezavinili. Nemyslím hned nějakou kompenzaci, ale alespoň normální omluvu.

Chybí mi prostě fungující Tiskové oddělení. Sice jsem před nedávnem odešel od Vodafone, ale jejich komunikace s klienty je na diametrálně jiné úrovni.

Tento víkend zprovoznili novou samoobsluhu a na http://forum.mobilmania.cz tiskové oddělení normálně reaguje na připomínky uživatelů. Kromě toho samozřejmě fungují na FB, Twitteru a časem přidají i G+.

 

UPC Informuje jsem už dávno přestal sledovat. Tam žádná informace už z principu nemůže být, protože je to předtočené a vysílá se to celý měsíc. Jaká "informace" mě může infomovat ještě po 14 dnech? Ani zprávy ani noviny zpravidla včerejší nečtu!

Zde na fóru se toho dozvím mnohem víc a často v časovém předstihu. A i "obsah" UPC Informuje tu je, a když mě zaujme, tak si to zajímavé pustím na YouTube.

Sdílet toto téma


Link to post

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se


  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×