Přejít na obsah
  • Sdělení

    • David - UPC

      Vítejte na diskuzním fóru UPC Zone   19.7.2017

      UPC Zone je nezávislé internetové fórum, kde mohou uživatelé mezi sebou diskutovat, sdílet zkušenosti a rady. Kritika zde není cenzurována, avšak chovejte se slušně a dodržujte pravidla fóra.
    • David - UPC

      Výpadek služby zpětného zhlédnutí   26.11.2017

      Vážení zákazníci, aktuálně registrujeme výpadek služby zpětného zhlédnutí na všech platformách. Omlouvám se za nepříjemné komplikace. David - UPC 
proctonefunguje

Nefungujou mi kanály, které mají fungovat

Recommended Posts

Mám už asi půl roku objednanou televizi od UPC Starter plus Sport, jenže hned po instalaci jsem vše odpojil a zašal to používat s novou televizí až dnes. Vše zapojeno, jenže fungujou jen ty základní kanály čt 1,2,24,4, nova, prima, barrnadov, óčko. U všech ostatních včetně těch, které mám objednané, je takový ten symbol placeného kanálu a ať se snažim udělat cokoliv, prostě to nejde. Nebyla by nějaká rada? Předem Díky.

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník   
Návštěvník

Podle toho, co popisuješ namá tvoje UPC karta v CA modulu/SetTopBoxu načteno "předplatné" na tento měsíc.Zavolej na +420 241 005 100 volba "2" (technici od 8:00h).

Připrav si :

1.číslo smlouvy

2.číslo UPC karty v CA modulu/SetopBoxu a raději ale i s.n. CA modulu/SetopBoxu

3.buď trpělivý, spojení s operátorem proběhne běžně až po 7-12 minutách.

Požádej technika o zaslání obnovovacího signálu pro předplatné (TV přijímač nech zapnutý), protože tvoje TV byla delší dobu mimo provoz.Pokud narazíš na "normálního" telefoního operátora/technika, cca do 30min - 2hodin (max 24h) se ti programy spustí v opačném případě ti dopomáhej bůh :D .Pro kontrolu jdi do menu TV (CA modul) nebo menu STB (SetTopBox) a překontroluj "SUBSCRIPTION STATUS" kde by se mělo ojevit něco podobného jako toto:

Start date 01.Dec 2011 01.Nov 2011

End date 31.Dec 2011 30.Nov 2011

PS: cesta ke kontrole bude vypadat nějak takto - MENU > SYSTEM > OSTATNI ROZHRANI > CI COMMON INTERFACE > SUBSCRIPTION STATUS

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník   
Návštěvník

Děkuju za ochotu, večer tam zavolám a nějak to dopadne.

 

Na stav předplatného se dostanu - Menu - Podmíněný přístup - Conax - Stav předplatného a tam mám

Zona 1

01/12/2011 - 31/12/2011

01/07/2011 - 31/07/2011

Zona 2

01/06/2011 - 30/06/2011

01/08/2009 - 31/08/2009

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník   
Návštěvník

Zona 1

01/12/2011 - 31/12/2011 01000005

01/07/2011 - 31/07/2011 0100000D

Zona 2

01/06/2011 - 30/06/2011 01000001

01/08/2009 - 31/08/2009 0100003E

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník   
Návštěvník

Vyřešeno.

Problém byl v tom, že septopbox nebyl půl roku zapojený a tak se to nemohlo nějak aktualizovat nebo co.

Sdílet toto téma


Link to post

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se


  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×