Přejít na obsah
homberg

vyuctovani - faktura - UPC zlodejna?

Doporučené příspěvky

Když o to nejde, tak jde o co? Můžeš to vyreklamovat, peníze dostaneš zpátky nebo ti je odečtou. Jistě to není v pořádku, ale chyba se prostě může stát kdekoliv a toto rozhodně není nějak plošný problém, aby bylo potřeba z toho dělat vědu. Sám ještě uvádíš, že seš klientem už 11 let, takže kolikátý je toto případ? Nejspíš první, že?

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Yabaka> clovece predstav si, ze jsem zakaznik UPC uz 11 let a ta tisicovka me fakt chybi...ale hlavne me nikdo nepozadal, ze chce pujcit a zmizele penize z uctu jsou kradez

Tak kauza ma docela predpokladane pokracovani - email me oznamuje, ze muj pozadavek byl akceptovan a predan na reklamacni oddeleni s upozornenim, ze toto ma 30 dnu na vyrizeni :)) Tedy si tu pujcku (kradez je nepekne slovo ) na mesic pojistili :(

Mají na to "až" 30 dní (na reklamaci dle zákona), ale v drtivé většině případů to vyřídí dříve. Zvláště, když je to něco takového "jednoduchého".

  • Internet 300
  • Neomezeně
  • TV Komplet
  • Compal, HZN USB
  • Brüx/Praha

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

YABAKA>tak jeste jednou, pomalu. Ztratu penez v hodnote cca 1000,-Kc samozrejme reklamuju. Vim, ze me je chteji "vratit" v lednovem vyuctovani. Me tohle reseni nesedi, protoze ty penize budou mesic lezet na jejich uctu a nikoliv v me penezence, kam patri. Ten mesic si s nima bude UPC delat co chce. Protoze to jsou moje penize a jim nepatri, rad bych s nima nakladal sam. Zadam proto o jejich okamzite vraceni, coz UPC sice uznava, ale na posouzeni maji mesic, tedy do ledna, kdy me je se slavou vrati (snad). Nevim, co chteji mesic posuzovat, kdyz vec je jasna hned. Proto vznikaji pochybnosti a hypotezy. Jednani solidni firmy si predstavuju jinak (viz reklamace na Amazonu).

A kolikaty to je pripad? No, pokud me pamet neklame, vzpominam si na 4-5 podobnych pripadu s problemovou fakturaci. Jen clovek vzdycky drzi hubu a plati a plati...

  • Internet 300
  • -
  • TV Komfort
  • 2x CA modul, modem Cisco 3812
  • Praha

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Nenazval bych to zlodějnou, ale po svých nedávných zkušenostech viewtopic.php?f=5&t=3633 si myslím, že by mohli být v těchto situacích vstřícnější. Někdo psal, že se jim stávají chyby výjimečně. Mě např. opět přišla chybná faktura, nyní cca o 200Kč v jejich neprospěch. Slušně jsem je na to upozornil. Začínám si myslet, že místo povoleného inkasa z účtu bude v případě UPC jistější trvalý příkaz s pevnou částkou na jejich účet.

  • Internet 200
  • TV Komfort
  • HD
  • Ústí

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
YABAKA>tak jeste jednou, pomalu. Ztratu penez v hodnote cca 1000,-Kc samozrejme reklamuju. Vim, ze me je chteji "vratit" v lednovem vyuctovani. Me tohle reseni nesedi, protoze ty penize budou mesic lezet na jejich uctu a nikoliv v me penezence, kam patri. Ten mesic si s nima bude UPC delat co chce. Protoze to jsou moje penize a jim nepatri, rad bych s nima nakladal sam. Zadam proto o jejich okamzite vraceni, coz UPC sice uznava, ale na posouzeni maji mesic, tedy do ledna, kdy me je se slavou vrati (snad). Nevim, co chteji mesic posuzovat, kdyz vec je jasna hned. Proto vznikaji pochybnosti a hypotezy. Jednani solidni firmy si predstavuju jinak (viz reklamace na Amazonu).

A kolikaty to je pripad? No, pokud me pamet neklame, vzpominam si na 4-5 podobnych pripadu s problemovou fakturaci. Jen clovek vzdycky drzi hubu a plati a plati...

Stačilo zaplatit jenom částku, která přináleží tvým odebíraným službám za měsíční období a nedívat se na celkovou cifru.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Mám taky problémy s fakturací. Využil jsem nyní slevu 4M na Superfilm a samozřejmě i když mi potvrdili emailem objednávku z internetu že cena bude se slevou tak mi napařili celou částku a to za celý měsíc aktivace i za ten příští, čili jsem zaplatil o pár stovek více. rozdíl měl být kreditovaný do následující faktury ale nestalo se, tu jsem opět zaplatil celou (alespoň že s balíkem Superfilm se správnou cenou, ale předplatek z min.měsíce nikde).

Docela mě to štve, jakékoli změny ve službách které jsou v akci , snějakou slevou, mi vždycky UPC naúčtuje za plnou cenu a musím pak vždy reklamovat. je to bohužel opravdu VŽDY takže jsem to teď vyřešil že jsem dal výpověď na Internet 10Mb + Wifi + Starter + Superfilm + HD PVR + Telefon kredit 50 + bezdrát.telefon Panasonic. Vše mi zruší 31.1, doufám že do té doby se jim povede alespoň mi do faktury vystavené v lednu vrátit ten přeplatek....

  • 300 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komplet
  • zadne
  • nikde

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlašte se a přispívejte pod Vaším účtem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Vložit jako neupravený text

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.


  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×
×
  • Vytvořit...