Přejít na obsah
  • Sdělení

    • David - UPC

      Vítejte na diskuzním fóru UPC Zone   19.7.2017

      UPC Zone je nezávislé internetové fórum, kde mohou uživatelé mezi sebou diskutovat, sdílet zkušenosti a rady. Kritika zde není cenzurována, avšak chovejte se slušně a dodržujte pravidla fóra.
    • David - UPC

      Výpadek služby zpětného zhlédnutí   26.11.2017

      Vážení zákazníci, aktuálně registrujeme výpadek služby zpětného zhlédnutí na všech platformách. Omlouvám se za nepříjemné komplikace. David - UPC 
homberg

vyuctovani - faktura - UPC zlodejna?

Recommended Posts

Tak prisla faktura za listopad 2011. S UPC mam nasmlouvano toto: DIGITAL STANDARD+PVR+telefon. Tedy balicek se slevou na tyto produkty. 3 mesice chodilo spravne vyuctovani, cena tesne pod 800,-Kc. Za listopad najednou 1560,-Kc. Volam tam, pisu na formular. Odpovedi je to, ze se omlouvaji a ze me balickovou slevu vrati v lednovem vyuctovani!

Me ale takova omluva nestaci. Ja nechci, aby moje penize neopravnene mesic a mozna dele lezely na jejich uctech. Neni to z jejich strany nejaky figl, jak si rozmnozovat urokovou zakldanu u jejich bankovnich domu? Kdyz to takhle zkusi u stovek zakazniku, muze to delat mesicne slusnou sumicku. Rad bych, aby me penize, ktere me vlastne ukradli, neprodlene vratili na muj ucet. Mam nejakou sanci? Ma tu s tim nekdo zkusennosti? V zpominam si, ze za leta, kdy jsem zakaznikem UPC to neni prvni pripad.

  • lokalitaPraha
  • internetInternet 200
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízení2x CA modul, modem Cisco

Sdílet toto téma


Link to post

Klid a nohy v teple? No to snad ne? Ty za zlodejem nepobezis? Zkus si zajit nekam pujcit. Zadarmo to nebude..Ja vim, ze se jedna asi o chybu nejake urednice, ale ten system bohorovnosti, ze se to vyresi po urgencich jednoradkovou omluvou, me sere. Ja ma zrovna cerstvou zkusennost s jinou firmou, kde jsem reklamoval. Jde o americky Amazon. Tak to je uplne jine kafe. Doporucuju vyzkouset..

  • lokalitaPraha
  • internetInternet 200
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízení2x CA modul, modem Cisco

Sdílet toto téma


Link to post

Vem si hypoteticky, ze UPC "chybne" vyuctuje tisicovce zakazniku preplatek 1000,-Kc. Mesic tak ma k dispozici milion na to bud uhradit nejake sve pohledavky, nebo ulozit na dobre uroceny ucet ci dalsi aktivity. A to jen za to, ze odesle radkovou omluvu tem, kteri si toho nahodou vsimnou. No neni to super podnikatelsky zamer?

Rozume, proc me to po upozorneni prevadeji na dalsi mesic? Proc to proste hned nevrati?

  • lokalitaPraha
  • internetInternet 200
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízení2x CA modul, modem Cisco

Sdílet toto téma


Link to post

Třeba proto, že je to snažší? :) Příští měsíc se to srovná a systém vygeneruje nižší fakturovanou částku. Naproti tomu, kdyby to vraceli hned, musel by to někdo udělat ručně, schválit, poslat zpět (dle VOP do 60 dní), zaplatit poplatek bance ... :)

  • lokalitaBrüx/Praha
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefonStarší služba
  • zařízeníCompal

Sdílet toto téma


Link to post

A co když těch 1000 kč potom někde chybí v rodinném rozpočtu?To už UPC neřeší.Může kvůli tomu dlužit někde jinde a to jenom proto,že se někdo na UPC švihl.

  • lokalitaBrno-Kohoutovice
  • internetInternet 200
  • televizeTV Komplet
  • telefonTelefón Basic
  • zařízeníCAModul,HD DVR Mediabox,modemTechnicolor

Sdílet toto téma


Link to post

Yabaka> clovece predstav si, ze jsem zakaznik UPC uz 11 let a ta tisicovka me fakt chybi...ale hlavne me nikdo nepozadal, ze chce pujcit a zmizele penize z uctu jsou kradez

Tak kauza ma docela predpokladane pokracovani - email me oznamuje, ze muj pozadavek byl akceptovan a predan na reklamacni oddeleni s upozornenim, ze toto ma 30 dnu na vyrizeni :)) Tedy si tu pujcku (kradez je nepekne slovo ) na mesic pojistili :(

  • lokalitaPraha
  • internetInternet 200
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízení2x CA modul, modem Cisco

Sdílet toto téma


Link to post

Když o to nejde, tak jde o co? Můžeš to vyreklamovat, peníze dostaneš zpátky nebo ti je odečtou. Jistě to není v pořádku, ale chyba se prostě může stát kdekoliv a toto rozhodně není nějak plošný problém, aby bylo potřeba z toho dělat vědu. Sám ještě uvádíš, že seš klientem už 11 let, takže kolikátý je toto případ? Nejspíš první, že?

Sdílet toto téma


Link to post
Yabaka> clovece predstav si, ze jsem zakaznik UPC uz 11 let a ta tisicovka me fakt chybi...ale hlavne me nikdo nepozadal, ze chce pujcit a zmizele penize z uctu jsou kradez

Tak kauza ma docela predpokladane pokracovani - email me oznamuje, ze muj pozadavek byl akceptovan a predan na reklamacni oddeleni s upozornenim, ze toto ma 30 dnu na vyrizeni :)) Tedy si tu pujcku (kradez je nepekne slovo ) na mesic pojistili :(

Mají na to "až" 30 dní (na reklamaci dle zákona), ale v drtivé většině případů to vyřídí dříve. Zvláště, když je to něco takového "jednoduchého".

  • lokalitaBrüx/Praha
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefonStarší služba
  • zařízeníCompal

Sdílet toto téma


Link to post

YABAKA>tak jeste jednou, pomalu. Ztratu penez v hodnote cca 1000,-Kc samozrejme reklamuju. Vim, ze me je chteji "vratit" v lednovem vyuctovani. Me tohle reseni nesedi, protoze ty penize budou mesic lezet na jejich uctu a nikoliv v me penezence, kam patri. Ten mesic si s nima bude UPC delat co chce. Protoze to jsou moje penize a jim nepatri, rad bych s nima nakladal sam. Zadam proto o jejich okamzite vraceni, coz UPC sice uznava, ale na posouzeni maji mesic, tedy do ledna, kdy me je se slavou vrati (snad). Nevim, co chteji mesic posuzovat, kdyz vec je jasna hned. Proto vznikaji pochybnosti a hypotezy. Jednani solidni firmy si predstavuju jinak (viz reklamace na Amazonu).

A kolikaty to je pripad? No, pokud me pamet neklame, vzpominam si na 4-5 podobnych pripadu s problemovou fakturaci. Jen clovek vzdycky drzi hubu a plati a plati...

  • lokalitaPraha
  • internetInternet 200
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízení2x CA modul, modem Cisco

Sdílet toto téma


Link to post

Nenazval bych to zlodějnou, ale po svých nedávných zkušenostech viewtopic.php?f=5&t=3633 si myslím, že by mohli být v těchto situacích vstřícnější. Někdo psal, že se jim stávají chyby výjimečně. Mě např. opět přišla chybná faktura, nyní cca o 200Kč v jejich neprospěch. Slušně jsem je na to upozornil. Začínám si myslet, že místo povoleného inkasa z účtu bude v případě UPC jistější trvalý příkaz s pevnou částkou na jejich účet.

  • lokalitaÚstí
  • internetInternet 200
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníHD

Sdílet toto téma


Link to post
YABAKA>tak jeste jednou, pomalu. Ztratu penez v hodnote cca 1000,-Kc samozrejme reklamuju. Vim, ze me je chteji "vratit" v lednovem vyuctovani. Me tohle reseni nesedi, protoze ty penize budou mesic lezet na jejich uctu a nikoliv v me penezence, kam patri. Ten mesic si s nima bude UPC delat co chce. Protoze to jsou moje penize a jim nepatri, rad bych s nima nakladal sam. Zadam proto o jejich okamzite vraceni, coz UPC sice uznava, ale na posouzeni maji mesic, tedy do ledna, kdy me je se slavou vrati (snad). Nevim, co chteji mesic posuzovat, kdyz vec je jasna hned. Proto vznikaji pochybnosti a hypotezy. Jednani solidni firmy si predstavuju jinak (viz reklamace na Amazonu).

A kolikaty to je pripad? No, pokud me pamet neklame, vzpominam si na 4-5 podobnych pripadu s problemovou fakturaci. Jen clovek vzdycky drzi hubu a plati a plati...

Stačilo zaplatit jenom částku, která přináleží tvým odebíraným službám za měsíční období a nedívat se na celkovou cifru.

Sdílet toto téma


Link to post

Mám taky problémy s fakturací. Využil jsem nyní slevu 4M na Superfilm a samozřejmě i když mi potvrdili emailem objednávku z internetu že cena bude se slevou tak mi napařili celou částku a to za celý měsíc aktivace i za ten příští, čili jsem zaplatil o pár stovek více. rozdíl měl být kreditovaný do následující faktury ale nestalo se, tu jsem opět zaplatil celou (alespoň že s balíkem Superfilm se správnou cenou, ale předplatek z min.měsíce nikde).

Docela mě to štve, jakékoli změny ve službách které jsou v akci , snějakou slevou, mi vždycky UPC naúčtuje za plnou cenu a musím pak vždy reklamovat. je to bohužel opravdu VŽDY takže jsem to teď vyřešil že jsem dal výpověď na Internet 10Mb + Wifi + Starter + Superfilm + HD PVR + Telefon kredit 50 + bezdrát.telefon Panasonic. Vše mi zruší 31.1, doufám že do té doby se jim povede alespoň mi do faktury vystavené v lednu vrátit ten přeplatek....

Sdílet toto téma


Link to post
Mi tento měsíc nafakturovali výměnu STB přitom výměna proběhla už před dvěmi měsíci a platba byla hotově technikovi. Že by UPC potřebovalo založit na Vánoce? :-D

Proc vlastne technici vyzaduji platby hotove, to tu driv nebylo, neni jednoduzsi aby si UPC standartne strhavalo za tyhle sluzby z mesicniho vyuctovani ?

pak je v tom jen zbytecny bordel. :roll:

  • lokalitaBrno
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefonNemám
  • zařízení-

Sdílet toto téma


Link to post
YABAKA> tak to je rada za vsechny penize :) Chapes, ze ja to neplatim slozenkou, ale oni si to strhavaji z uctu?

Máš mít trvalý příkaz a ne inkaso, opět víceméně tvůj problém, že si to po tebou popisovaných dřívějších zkušenostech špatně zvolíš způsob platby.

Sdílet toto téma


Link to post

Pokud člověk nechá odemčeno, tak se nemůže divit, že mu občas něco zmizí.

Nikdo neříká, že to děláš špatně, jen možná se to dá dělat jinak a možná trochu bezpečněji.

Já jsem dlouhá léta platil přes SIPO a moc se o částky fakturované UPC nestaral. Neměl jsem to na co porovnávat, jen jsem si při velké změně podíval co je za změnu v cenících.

Následně jsem si vyžádal zasílání faktur elektronicky včetně jednoho roku zpátky.

No a po čase jsem zjistil, že je pro mne výhodnější platit faktury UPC ručně přes eshop platební kartou, ze které mi jde procento na penzijí fond.

Prostě kdo je jednou postižený, tak si příště dává větší pozor. Tedy pokud se dokáže ponaučit z vlastních chyb.

Sdílet toto téma


Link to post
YABAKA> tak to je klasika. Nakonec je na vine ten okradenej. Ty porad hledas chybu jinde. Zkus se zamyslet, oc tu vlastne bezi.

Řeknu to asi takhle, když necháš za oknem auta notebook a někdo ti ho ukradne, tak je ta chyba jenom na straně zloděje nebo i u tebe, že ho tam vystavuješ? Zamyslet se samozřejmě můžu, ale nenapadá mně nic jinýho, než že po první špatné zkušenosti s UPC zruším inkaso a budu to dělat jak jsem psal.

Sdílet toto téma


Link to post

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se


  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×