Přejít na obsah
  • Sdělení

    • David - UPC

      Vítejte na diskuzním fóru UPC Zone   19.7.2017

      UPC Zone je nezávislé internetové fórum, kde mohou uživatelé mezi sebou diskutovat, sdílet zkušenosti a rady. Kritika zde není cenzurována, avšak chovejte se slušně a dodržujte pravidla fóra.
    • David - UPC

      Výpadek služby zpětného zhlédnutí   26.11.2017

      Vážení zákazníci, aktuálně registrujeme výpadek služby zpětného zhlédnutí na všech platformách. Omlouvám se za nepříjemné komplikace. David - UPC 
1satan

Výpadek Připojení po čase uživání

Recommended Posts

Dobrý den,

mám problém ohledně připojení k internetu. Od UPC mám kabelový modem. Pokud jsem připojený kabelem, nemám s připojením žádný problém. Koupil jsem si ale notebook a wifi router, abych na kabelu nebyl závislý. Wifi router jsem nakonfiguroval (párkrát už jsem to dělal a vždy bez jediného problému). Jenže teď když mám stolní PC připojen k routeru na pevno a notebook přes wifi, tak internet po nějaké době vždy přestane fungovat (i na PC). Wifi připojení tak podle mě nakonfigurované správně mám, protože jinak bych se na internet nedostal nikdy. Může mi někdo poradit jak vyřešit tento problém? Díky

Sdílet toto téma


Link to post

No nastaveni routeru si myslim je ok, kdyz budu trochu jesitnej, tak jsem dost znalej. :-) Obecne tomu rozumim, naprimo na modem, ale co tam pustit nejakej test nebo co, kdyz necham PC permanentne pripojeny k modemu kabelem tak pripadny kratkodoby vypadky nezaznamenam, protoze se znovu pripoji. Takze to je na test, ktery spousti UPC na jejich strane k modemu. A to co pripadne na strane modem - PC kabelem naprimo, tak jedine nejakej permanentni test "scan" nevim.

V kazdem pripade to je neprijemna situace, jak objevit kde je problem. Co se tyka routeru, tak me napada v mem pripade zatim jedina vec, nedokonaly firmware a stridani b/g a n pripojeni k routeru. Sit (wifi) v nastaveni routeru je "Auto" aby se pripojili jak b/g tak i n wifi klienti, ale treba nekdy v nejake kombinaci ... nevim, zatim nevim, zkousim. Na reklamaci routeru nevim, zatim nemam dost informaci a vlastne nevim, kde je problem.

  • lokalitaTeplice
  • internetInternet 200
  • televizeTV Komfort
  • telefonNemám

Sdílet toto téma


Link to post

YABAKA: Možná jsem paranoidní, (což neznamená, že po mě nejdou,) ale na "delší" dobu bych se rozhodně bez firewallu (nemyslím ten SW ve Windows) nepřipojoval. :)

Navíc ten SW nehodlám jinak nastavovat pro použití bez routeru, protože doma mám takovou "menší"síť zařízení.

Možná by se na testování dal postavit nějaký krám s win98 nebo nějakou LIVE distribucí Linuxu. A ten po použití zlikvidovat. :)

Sdílet toto téma


Link to post
YABAKA: Možná jsem paranoidní, (což neznamená, že po mě nejdou,) ale na "delší" dobu bych se rozhodně bez firewallu (nemyslím ten SW ve Windows) nepřipojoval. :)

Navíc ten SW nehodlám jinak nastavovat pro použití bez routeru, protože doma mám takovou "menší"síť zařízení.

Možná by se na testování dal postavit nějaký krám s win98 nebo nějakou LIVE distribucí Linuxu. A ten po použití zlikvidovat. :)

Humbuk pro nic, když má člověk doma jenom jeden PC, tak ho taky spojí přímo s modemem nebo pokud má víc IP adres, tak použije switch pro víc zařízení. Tady je navíc potřeba vyloučit případný problém v routeru, což se nejsnáz udělá právě přímým spojením.

Sdílet toto téma


Link to post

About Your Modem

This page provides the basic information about your cable modem.

System

The data shown in the table below provides information about the system of your cable modem.

Name EPC2203

Modem Serial Number 223165285

Cable Modem MAC Address 00:23:be:f1:82:af

Hardware Version 1.0

Software Version v202r1262-080915-sip

Receive Power Level 0.1 dBmV

Transmit Power Level 36.2 dBmV

Cable Modem Status Operational

Vendor Scientific-Atlanta, Inc.

Boot Revision 2.1.6lR7

Software Revision v202r1262-080915-sip

MTA Hardware Information

The data shown in the table below provides information about the MTA hardware of your cable modem.

MTA Serial Number 223165285

Software Build and Revisions

The data shown in the table below provides information about the firmware of your cable modem.

Firmware Name epc2203-ESIP-12-v202r1262-080915.bin

Firmware Build Time [GMT] Mon Sep 15 11:45:55 2008

 

Scientific Atlanta is a registered trademark of Scientific-Atlanta, Inc.

Cisco, Cisco Systems, and the Cisco Systems logo are registered trademarks of Cisco Systems, Inc. and/or its affiliates in the U.S. and certain other countries.

© 2006 Scientific-Atlanta, Inc. All rights reserved. © 2006 Broadcom, Inc. All rights reserved.

 

 

 

Je to to co jsi myslel?

Sdílet toto téma


Link to post

Ne, nevim jak je to u te Atlanty, ale u Motoroly je tam kolonka Logs a v ni jsou zapsane chyby, vypada to asi takto:

2011-12-02 15:38:19 3-Critical R005.0 Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - T3 time-out

2011-12-01 00:53:41 3-Critical I002.0 REG RSP not received

1970-01-01 00:00:16 4-Error D004.3 ToD request sent- No Response received

1970-01-01 00:00:05 3-Critical R002.0 No Ranging Response received - T3 time-out

2011-12-01 00:53:09 3-Critical I002.0 REG RSP not received

2011-12-01 00:53:07 4-Error D004.3 ToD request sent- No Response received

2011-12-01 00:53:01 3-Critical D002.0 DHCP FAILED - Request sent, No response

2011-12-01 00:52:54 3-Critical D001.0 DHCP FAILED - Discover sent, no offer received

2011-12-01 00:52:43 3-Critical R002.0 No Ranging Response received - T3 time-out

2011-12-01 00:50:56 3-Critical T002.0 SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire FEC framing

  • lokalitaBrno
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefonNemám
  • zařízení-

Sdílet toto téma


Link to post
Tak kabelový modem je Atlanta EPC 2203 a router TP-LINK TL-WR741ND. Tarif je UPC 10M R09. A je to v Brně Komárově. Technici tvrdí že u nich chyba není :/

 

Mam ten isty modem,EPC 2203 a zda sa mi,ze mas nizku hodnotu v Receive Power Level.Ja mavam standartne 3,6 dBmV.

 

633db.jpg

  • lokalitaBratislava II
  • internetInternet 200
  • televizeTV Komfort
  • telefonTelefón Basic
  • zařízení3x CA modul,Samsung TV,Ubee EVW3226

Sdílet toto téma


Link to post

To nemohouci: vlastne mas pravdu. V mem pripade to nejspis nakonec bylo ruseni okolnich siti. V dnesni pretechnizovane dobe ma dost lidi domaci wifi a ruseni je opravdu velke. Pouzil jsem scan inSSIDer (verze i pro linux) a postupnym pozorovanim okolnich siti zjistil, ktery kanal vyhodne rucne nastavit. Od te doby, nesmim to zakriknout, nemam problem. :-) Takze tak znalej zase nejsem :-), ale ted uz snad chytrejsi.

  • lokalitaTeplice
  • internetInternet 200
  • televizeTV Komfort
  • telefonNemám

Sdílet toto téma


Link to post

Ten SW je taky dobrej. Jinak, opravdu nechci zdržovat, ten problém s "přehňácaností" prostoru tolika různými, a v každém případě se rušícími kanály (žádné "ob dva" vedle sebe - to prostě není možné), může naprosto znemožnit dalšímu přišelci s dalším routrem jeho práci nebo pořádně rozdivočet a znechutit ty zatím setrvalé, protože ani oni nepojedou. Je to opravdu problém s naprostým zahlcením. Velké aglomerace by mohly vyprávět.

nemohouci.comli.com

Sdílet toto téma


Link to post

tak jsem sem chtěl hodit ten log z Atlanty, ale napíš mi to jen:

"This feature is not enabled.

This feature has not been enabled in your cable modem.

Please contact your data services provider for more information about this feature and its availability on the network.

To exit this page, click on the "Back" button on your browser tool bar to return to the previous page or click on the "System" link above. "

 

 

Takže nic :(..... nějaká další rada? Se zahlcením prostoru to u mě problém nebude. Je to spíš něco s tou vypadávající IPnou.

Sdílet toto téma


Link to post

Tak logovací stránka po použití toho hesla funguje. Tady je obsah:

 

Sat Dec 17 08:14:58 2011 82000500 Critical (3) Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - ...

Sat Dec 17 03:54:34 2011 73040100 Notice (6) TLV-11 - unrecognized OID

Sat Dec 10 09:45:26 2011 82000200 Critical (3) No Ranging Response received - T3 time-out

Sat Dec 10 09:45:21 2011 82000400 Critical (3) Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Un...

Time Not Established 82000200 Critical (3) No Ranging Response received - T3 time-out

Time Not Established 84000200 Critical (3) SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire FEC f...

Mon Dec 05 15:18:36 2011 82000400 Critical (3) Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Un...

Sat Dec 10 09:45:18 2011 84000100 Critical (3) SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/Q...

Time Not Established 82000200 Critical (3) No Ranging Response received - T3 time-out

Thu Oct 20 16:50:09 2011 82000500 Critical (3) Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - ...

Sat Oct 08 13:31:29 2011 82000500 Critical (3) Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - ...

Time Not Established 82000200 Critical (3) No Ranging Response received - T3 time-out

Sat Oct 01 23:33:02 2011 82000500 Critical (3) Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - ...

Sat Oct 01 08:56:18 2011 82000500 Critical (3) Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - ...

Tue Sep 27 14:56:30 2011 82000500 Critical (3) Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - ...

Time Not Established 82000200 Critical (3) No Ranging Response received - T3 time-out

Thu Sep 15 19:47:50 2011 82000500 Critical (3) Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - ...

Wed Sep 14 06:47:20 2011 82000500 Critical (3) Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - ...

Mon Sep 12 08:26:47 2011 82000500 Critical (3) Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - ...

Sun Sep 11 15:40:52 2011 82000400 Critical (3) Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Un...

Time Not Established 82000200 Critical (3) No Ranging Response received - T3 time-out

Fri Aug 26 16:47:23 2011 82000500 Critical (3) Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - ...

Wed Aug 24 19:54:22 2011 82000500 Critical (3) Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - ...

Sun Aug 21 16:42:04 2011 82000500 Critical (3) Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - ...

Fri Aug 19 06:22:31 2011 82000500 Critical (3) Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - ...

Mon Aug 15 14:46:36 2011 82000500 Critical (3) Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - ...

Sun Aug 07 09:55:03 2011 82000500 Critical (3) Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - ...

Sun Jul 31 05:31:38 2011 82000500 Critical (3) Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - ...

Fri Jul 29 16:50:23 2011 82000500 Critical (3) Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - ...

Time Not Established 82000200 Critical (3) No Ranging Response received - T3 time-out

Mon Jul 11 19:50:09 2011 82000500 Critical (3) Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - ...

Sun Jul 10 17:00:29 2011 82000500 Critical (3) Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - ...

 

 

PACKETCABLE (MTA) Events

The data shown in the table below provides information about the PacketCable events of your cable modem.

Time ID Enterprise Description Endpoint Name

12/17/2011 02:54:54 4000951501 7432 Provisioning Complete - Warnings mtahostname.voip.upc.cz/10.249.36.63

12/17/2011 02:54:54 4000950905 7432 Configuration File Error - Bad Parameter mtahostname.voip.upc.cz/10.249.36.63

12/17/2011 02:54:49 4000950203 7432 Provisioning Server FQDN unknown to the DNS Server mtahostname.voip.upc.cz/10.249.36.63

12/17/2011 02:54:49 4000950203 7432 Provisioning Server FQDN unknown to the DNS Server mtahostname.voip.upc.cz/10.249.36.63

Sdílet toto téma


Link to post

Podle tech logu bych rekl ze tady problem nebude,

kdyz to spadne, zkus pripojit PC s modemem naprimo kabelem, bez resetu modemu a zkus jestli internet pojede.

Jinak take router ma sve logy v rozhrani, pod odkazem System Tools / System Log, tak zkus mrknou i tam.

  • lokalitaBrno
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefonNemám
  • zařízení-

Sdílet toto téma


Link to post

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se


  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×