Přejít na obsah
Dahak

Aktivace Kombi komfort

Recommended Posts

Objednal jsem si balíček Kombi komfort.V pondělí ráno, mi technik donesl modem i telefon, ale dodneška jedu na původní rychlosti a ani 80 tv programů se zatím nekoná.Máte někdo zkušenosti s tím, kdy dojde k aktivaci nové služby ?.

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník

Ke mě přišel technik včera, odnesl starý modem, plesknul tam nový, vrazil ho do sítě (nepřipojil ani telefon ani PC) a se slovy "naběhne to tak za 24 nebo 48 hodin" zmizel. Byl doma jenom mladej, tak toho asi zneužil, nevím. Takže od včerejška nemáme doma ani internet, ani telefon, ale máme smlouvu a novej modem. Na UPC už jsem z mobilu provola skoro 300 a nikam to nevede, zatím jsme 25 hodin bez internetu. Jednání podle mě hodné nakopání do řiti :evil:

Sdílet toto téma


Link to post

Kdyby me technik rekl ze to nabehne za 48 hodin, tak bych i s tim novym modemem kopl dopl doprdele,

pokud neni zadny problem , tak to do hodiny musi nabehnout, jenze UPC v tom ma ted bordel a to neskutecnej. :thumbdown:

  • lokalitaBrno
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníUbee EVM3236, HD Mediabox

Sdílet toto téma


Link to post

Na to nemusí sedět v účtárně. Nebo si snad myslíš, že si náhodně losují klienty od kterých si "půjčí" kilo? Někdo udělá nějakou chybu (člověk nebo systém), vygeneruje se špatná faktura, ty na to upozorníš, oni to dají do pořádku. Takhle to je všude. Uvědom si, že to není malá firma, která by po systému překontrolovávala ty faktury.

 

Dýda napište mi prosím soukromou zprávu.

  • lokalitaBrüx/Praha
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefonStarší služba
  • zařízeníCompal

Sdílet toto téma


Link to post

Takže přispěji i já s troškou do mlýna-jako dlouholetý klient UPC jsem se již setkal snad se všemi problémy,které se zmiňují tady na foru-špatná faktura, občasné výpadky,30minutové čekání na spojení s operátorem atd. -a světe div se jsem u nich pořád.Rozhodl jsem se přejít z 10M na balíček Kombi Komfort-dne 10.11.2011 přijeli 2technici,vyměnili modem,zapojili telefon a odjeli i když jsem internet nejel-známá slova,že pojede do hodiny-jenže já osoba znalá a poučená,jsem věděl s předchozích zkušeností,že to nebude pravda-nezklamali-net se rozjel až za 5dní po několikaterých urgencích-doporučuji objednat upc telefon a zkontrolovat jeho funkčnost.Čím mě ovšem UPC překvapilo je to,že po přechodu na Kombi Komfort jsem se nemohl dostat do svého e-mailu-myslím tím xxxxxx@upcmail.cz -po urgencích,že to nejde-upc závadu odstanilo,ale ejhle,stylem že mám e-mail úplně prázdný.Po opětovných urgencích a žádostech se omlouvají za technické problémy a prosí za trpělivost a děkují za pochopení,že problém vyřeší.Dnes je to měsíc a stále nevyřešeno.Nutno podotknout ke cti UPC,že 5.dní nefunkčních služeb mi bude odečteno z lednového vyúčtování,protože v prosincovém to nestihli vyřídit.Jinak rychlost připojení je výborná,komunikace otřesná,ale to se asi dá čekat u tak veliké firmy-schopného člověka aby tady v té naší republice se svíčkou hledal.No vidím to tak,že do Nového roku firmě UPC popřeju v hledání co nejlepších zaměstnanců hodně úspěchů a taky aby se mi při tom hledání podívali po mých e-mailech.Howk!

Sdílet toto téma


Link to post
Jestli tě volání na UPC stálo 300 korun, tak si změň tarif u mobilního operátora.

Podnětný názor,ale špatně adresovaný-měl by jsi zkusit inspirovat mobilní operátory k zavedení nového tarifu-by se mohl jmenovat např.čeho se dočkáte dřív?Smrti nebo spojení s operátorem

Sdílet toto téma


Link to post

To jistě, ale úplná nefunčnost internetu není moc častá. Kromě nového zapojení a tam je chybou uživatele, že si nepřebere funkční připojení, ale něco technikovi podepíše a spokojí se s tvrzením, že to do nějaké doby samo naskočí.

Sdílet toto téma


Link to post

YABAKA jestli si chceš od technika přebírat funkční připojení, tak to abys mu mnohdy vyčlenil pokoj, kde může pár dní spát. Já mám tenhle týden 2 nefunkční internety, jeden z úterka, druhý ze středy a nejdou do teď.

Sdílet toto téma


Link to post
Jo, ale jen za predpokladu ze internet funguje. :wink:

Není to přesné, nevím jak toho dosáhli, ale modem je zvlášť konfigurovaný pro datovou a zvlášť pro hlasovou službu.

Je tedy možné (ověřeno na vlastní kůži), že internet nefunguje a telefon ano.

Samozřejmě, že může být jiná závada, jako překopnutý kabel, a nebude fungovat ani telefon a asi ani televize.

  • lokalitabylo vyplněno
  • internetInternet 30
  • televize-
  • telefon-
  • zařízeníbylo vyplněno

Sdílet toto téma


Link to post
Kdyby me technik rekl ze to nabehne za 48 hodin, tak bych i s tim novym modemem kopl dopl doprdele,

pokud neni zadny problem , tak to do hodiny musi nabehnout, jenze UPC v tom ma ted bordel a to neskutecnej. :thumbdown:

Techniky kopat do prdele nedoporučuji,ani jim jinak bránit v odchodu,jsou to vesměs najatí externí dodavatelé a vícemenně jsou v tom nevinně.Souhlasím s tím,že UPC ma v tom bordel a neskutečnej.Nechápu jak je možné opakovat stále stejné problémy-mám na mysli nefukčnost internetu po zapojení modemu technikem-Telecom v dobách budování kabelové sítě a zřizování tel.přípojek měl vyčleněného pracovníka na konkrétní ústředně a tomu volali externí pracovníci,kteří přípojky zřizovali a ověřovali funkčnost a až pak se podepisovala smlouva a mohli odejít.Tento stav je zaviněn UPC a ne techniky,kteří jdou připojit modem.Připadá mi,že UPC tento stav vyhovuje a ani s tím nic dělat nechce.

Sdílet toto téma


Link to post

Ja vim ze za to technici fakticky nemuzou, ze je problem na strane UPC, jenze jeste donedavna platilo, ze technik prijel, zapojil modem a pockal az to nabehne, pak se podepsalo predani funkcni sluzby a odjel,

dneska to zapoji a zmizi a klient pak marne nekolik dni ceka a nakonec se jeste musi telefonicky domahat aby to UPC vubec rozchodilo, kdyby se jednalo o par pripadu tak se to da omluvit, ale tady to vypada ze s tim pa problem minimalne kazdy druhy.

  • lokalitaBrno
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníUbee EVM3236, HD Mediabox

Sdílet toto téma


Link to post

Jako zákazník s tím nic nenaděláš,můžem si tak o tom jedině pofňukat tady na foru nebo od UPC odejít a pak si přečíst,že UPC je nejlépe hodnocený internet za léta 2005-2010.A co r.2011? a r.2012?Myslím,že bude opět nejlepší a to je hnus.

Sdílet toto téma


Link to post

no počkat... internet od upc je skutečně nejlepší a svůj významnej podíl na tom má dostupnost... jakej jinej poskytovatel v česku ti dá za relativně slušný peníze stabilní rychlost za hranicí 100 Mb/s a k tomu přes 80 tv stanic :?: ty různý lokální konkurence sou v některejch případech nepochybně dobrá alternativa a vytvářejí konkurenční prostředí, ale když sou jenom v pár barácích na pár sídlištích, na nejlepšího poskytovatele to nebude ani kdyby dávali za stovku měsíčně 1/1 Gb/s...

dlouhodobá tragedie upc internetu je ten upload, ale škoda mluvit, snad se situace aspoň za rok zlepší (to je moje přání, jestli něco bude, nevim)... že s 10 Mb/s může nenáročnej klient při příležitostnym odesílání přežívat i delší dobu je věc jiná, ale to samý se dá říct o 10 Mb/s stahování...

 

ta instalace od zavedení balíčků je průser jako prase, jelikož firmware v epc3208 už svý problémy vyřešil, problémy s aktivací služby budou nejspíš administrativního rázu... když chce klient ke stávající službě (např. tv) do balíčku aktivovat internet a telefon, tak se to musí prej dělat postupně, nejdřív změnit televizní nabídku, potom udělat internet a pak telefon a to zabere i několik dnů... údajně ten databázovej systém je nějaká ošizená verze, takže nejsou k dispozici moduly, který by řadě problémů předešly a tu aktivaci usnadnily a urychlily... něco v tom smyslu sem před časem zaslech, jestli to tak skutečně je a pořád to platí, nevim, takže brát s rezervou :)

  • lokalita-
  • internet-
  • televize-
  • telefon-
  • zařízení-

Sdílet toto téma


Link to post

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×