Přejít na obsah

Recommended Posts

Především vy z vás, kteří tak úzkostlivě sledujete přenosové rychlosti, vzpomínáte si, jaké byly odezvy a přenosové rychlosti ze zámoří ještě na jaře tohoto roku?

Rychlost i z velkých měst USA nepřesahovala 5 Mb/s, ping větší než 200 ms, pingy třeba do Londýna též vyšší než 100 ms. Statistiku si nevedu, ani nijak pečlivě rychlost nesleduju, ale tohle mám v paměti. Kdosi tu na fóru psal, že UPC investuje především do rozšiřování netu a na tv zapomíná - měl pravdu.

Nechci UPC nijak obhajovat (sám jsem s nimi měl a ještě mám problémy), ale tohle je třeba uznat a modernizaci sítě jim přičíst k dobru.

Myslím, že hodně problémů vyplývá z organizační struktury UPC a velmi špatné práce PR. Otázkou ovšem zůstává, zda může v dané struktuře firmy efektivně pracovat.

Mám na mysli třeba činnost Klientského centra. Operátoři povětšinou velmi ochotní, ale.... Nebo třeba webové stránky, další téma k diskuzi...

  • lokalitaTeplice
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komfort
  • telefonTelefon 30 minut
  • zařízeníCompal CH7465LG, 3x CAM

Sdílet toto téma


Link to post

Webove stranky UPC se stale zlepsuji, to bych jim zorvna nevytykal, me spis vadi ze UPC vubec nevyuziva informacni kanaly jako email, vubec si nevzpominam kdy me od nich naposled neco prislo, nebo kanal UPC Express, kdyby tam namisto ted debilnich vydeoklipu pustili radsi informace o aktualnich nabidkach internetu a tv udelali by lip.

  • lokalitaBrno
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníUbee EVM3236, HD Mediabox

Sdílet toto téma


Link to post

Možná něco zlepšují na webu, změnila se grafika, ale sám jsi měl Tomusi problém s tím se přihlásit na "úzkém" monitoru do "Moje UPC".

A co názvy a odkazy na ceníky nebo soubory, které mají popisovat složení a obsah služeb.

Webové EPG změnilo grafiku a už tam snad nejsou duplicitní čísla stanic, ale třeba AXN stále není na pozici 20. Tam je Film+.

 

Tak jsem se chtěl podívat do schránky "https://www.upclive.cz/Webmail/" jaký poslední rozumný email od UPC mám a ejhle certifikát je vydaný pro www.chello.cz.

FireFox má u toho dobrý komentář:

"Legitimní banky, obchody a ostatní veřejné servery vás o toto (změnit bezpečnostní podmínky) žádat nebudou".

Tento server se prokazuje neplatnými informacemi. Certifikát patří jinému serveru, což může znamenat krádež identity. :)

 

Tak ty emaily: Nenechte si ujít (HBO, AXN) a nabídka PVR HD.

Samozřejmě, že o včerejším "plánovaném" výpadku ani slovo. Ještě, že to bylo na webu, ale to jsem zjistil, až mi to včera ráno vypadlo.

Celý Sokolov, všechny služby CATV, DTV, Internet i telefon. :(

  • lokalitabylo vyplněno
  • internetInternet 30
  • televize-
  • telefon-
  • zařízeníbylo vyplněno

Sdílet toto téma


Link to post
...Nechci UPC nijak obhajovat (sám jsem s nimi měl a ještě mám problémy), ale tohle je třeba uznat a modernizaci sítě jim přičíst k dobru.

Myslím, že hodně problémů vyplývá z organizační struktury UPC a velmi špatné práce PR. Otázkou ovšem zůstává, zda může v dané struktuře firmy efektivně pracovat.

Mám na mysli třeba činnost Klientského centra. Operátoři povětšinou velmi ochotní, ale.... Nebo třeba webové stránky, další téma k diskuzi...

 

Na ja, tak nějak, viz názor Tomuse a můj v témě viewtopic.php?f=10&t=3364&start=720

 

Jsme malý trh, hlídač nákladů v UPC prdí na naše dojmy, kalkuluje co získá nebo ztratí když něco vylepší (rozuměj zaplatí) nebo nechá být (rozuměj ušetří); sem patří tebou zmiňované PR (na druhou stranu v Brně jsem viděl nastříkanou reklamu přes celou šalinu - tramvaj), práce Klientského centra nebo webové stránky.

Sdílet toto téma


Link to post

jako muj pocit o UPC je ten ze na zakazniky se kasle (nebo s**e)...jejich komunikace se mnou jako se zakaznikem je strasna jako rict ze technik dorazi v intervalu 4hodin a jeste natvrdo danych to je silenost. (Kdo dneska pracuje jinak nez od 9-17?? A to si mam kvuli zarizeni jejich sluzeb vzit pulden volno??) Dale nemoznost posilat normalni emaily jedina mozna cesta komunikace je pres ten jejich formular to je taky strasny (zvlast kdyz ocekavaji na neco odpoved tak clovek jak trotl porad dokola zadava ty samy informace do toho formulare) a ano existuje jina cesta rychlejsi pres mojeUPC jenze to by mi to moje UPC muselo po cca 3 mesicich co jsem na to poprve upozornil fungovat...a nejlepsi na konec...samoinstalace: bavil jsem se s technikem ktery mi sdelil ze by se to dalo asi vyresit i tak ze by za mnou dorazil do prace a ja bych mu dal starej modem on me novej a CI kartu a ja bych si s tim doma nejak popral...ale na lince to bohuzel nebyl schopnej nikdo pochopit....

 

nicmene jedno se jim musi nechat ceny maj slusny... internet taky funguje...ale komunikace je hruza

 

no nic...preji pekny vecer...

Sdílet toto téma


Link to post

Komunikace s UPC pres e-mail sice kdysi za dob Karnevalu fungovala, jenze do mailu si kazdej napise co chce a v UPC by to pak kolikrat museli slozite dekodovat, co vlastne chce, jaky ma cilo smlouvy, kde bydli atd.

Takhle jsou na to pekne nachystane kolonky, ktere musis vyplnit a nikdo pak nemuzis resit chybejici udaje.

  • lokalitaBrno
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníUbee EVM3236, HD Mediabox

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník
jako muj pocit o UPC je ten ze na zakazniky se kasle (nebo s**e)...jejich komunikace se mnou jako se zakaznikem je strasna jako rict ze technik dorazi v intervalu 4hodin a jeste natvrdo danych to je silenost. (Kdo dneska pracuje jinak nez od 9-17?? A to si mam kvuli zarizeni jejich sluzeb vzit pulden volno??) Dale nemoznost posilat normalni emaily jedina mozna cesta komunikace je pres ten jejich formular to je taky strasny (zvlast kdyz ocekavaji na neco odpoved tak clovek jak trotl porad dokola zadava ty samy informace do toho formulare) a ano existuje jina cesta rychlejsi pres mojeUPC jenze to by mi to moje UPC muselo po cca 3 mesicich co jsem na to poprve upozornil fungovat...a nejlepsi na konec...samoinstalace: bavil jsem se s technikem ktery mi sdelil ze by se to dalo asi vyresit i tak ze by za mnou dorazil do prace a ja bych mu dal starej modem on me novej a CI kartu a ja bych si s tim doma nejak popral...ale na lince to bohuzel nebyl schopnej nikdo pochopit....

 

nicmene jedno se jim musi nechat ceny maj slusny... internet taky funguje...ale komunikace je hruza

 

no nic...preji pekny vecer...

UPC taky pracuje v tomto čase!

Sdílet toto téma


Link to post
rict ze technik dorazi v intervalu 4hodin a jeste natvrdo danych to je silenost. (Kdo dneska pracuje jinak nez od 9-17?? A to si mam kvuli zarizeni jejich sluzeb vzit pulden volno??)

 

Já nevím, proč si lidi pořád myslíte, že se vám bude někdo přizpůsobovat. Uvědomte si, že to vy chcete něco po mě, tak se podle toho zařiďte. Já nebudu 16 hodin denně v práci jenom proto, že jeden mě chce na 7 ráno a druhý až na 9 večer, taky mám nějakou pracovní dobu.

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník

Zákazníkovi je samozřejmě potřeba se přizpůsobit, ale do určitý míry. Pokud teda UPC nabídne např. dobu 8-12 a 13-17, tak je to myslím zcela dostačující. Navíc technika UPC si člověk domů nevolá každej den, takže ten půlden volna si snad dokážou zařídit všichni.

Sdílet toto téma


Link to post

Pokud vím, tak si člověk může vybrat časy mezi 8 - 12, 12 - 16 a 16 - 20. Ty 4 hodiny jsou z důvodu, že nikdo neví, kolik toho nakonec bude a kdy přesně se tedy technikovi povede přijet. Ale i to se dá řešit požadavkem na zavolání 20 minut před příjezdem.

Sdílet toto téma


Link to post

Je to sice mimo, ale třeba u O2 když se technik posílá k někomu do bytu na opravu, tak je většinou 3hodinové rozmezí, od 7h-10h a večer až do 20h.

  • lokalitaBrno
  • internetInternet 200
  • televizeTV Komfort
  • telefonTelefon 30 minut
  • zařízeníHD DVR Mediabox

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník
rict ze technik dorazi v intervalu 4hodin a jeste natvrdo danych to je silenost. (Kdo dneska pracuje jinak nez od 9-17?? A to si mam kvuli zarizeni jejich sluzeb vzit pulden volno??)

 

Já nevím, proč si lidi pořád myslíte, že se vám bude někdo přizpůsobovat. Uvědomte si, že to vy chcete něco po mě, tak se podle toho zařiďte. Já nebudu 16 hodin denně v práci jenom proto, že jeden mě chce na 7 ráno a druhý až na 9 večer, taky mám nějakou pracovní dobu.

 

 

hele laskave makas za zakaznikove prachy takze jestli je chces tak se prizpusob ty, a pokud se ti to nelibi tak si laskave hledej praci jinde !!! a ne ze se bude na tebe pul dne cekat za zakaznikove prachy !!! jsem za svy prachy ochoten cekat hodinu na dohodnutou hodinu +- ne pul dne!!!

 

omlouvam se ale to mi fakt nedalo, jak si nekdo stezuje ze ma praci...

Sdílet toto téma


Link to post

Co se rozčilujete? On si nestěžuje, že má práci, ale nechápe, proč by měl mít práci ráno a večer a přes poledne nemít do čeho píchnout. To by se Vám asi taky nelíbilo. Ty stanovené doby jsou vcelku standardní. I když dříve ty 2h termíny byly lepší, často potom technici nestíhali, jelikož dopředu neví co je u zákazníka čeká.

  • lokalitaBrüx/Praha
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefonStarší služba
  • zařízeníCompal

Sdílet toto téma


Link to post

Aladinku, já si neštěžuji, že mám práci a upřímně, na peníze lidí s takovým přístupem (já jsem pán světa, pos*rte se z toho) jako máš ty, kašlu. Když se ti nelíbí čekat, jdi ke konkurenci, kde čekat nemusíš (hodně štěstí při hledání :wink: )

 

Mimochodem 4 hodiny nejsou půl dne.

 

Jinak se taky omlouvám, sám sobě se divím, že tu vůbec píšu, když vím, že mě reakce vždycky vytočí. Takhle si kazit sobotu.

Upraveno uživatelem Návštěvník

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník
Co se rozčilujete? On si nestěžuje, že má práci, ale nechápe, proč by měl mít práci ráno a večer a přes poledne nemít do čeho píchnout. To by se Vám asi taky nelíbilo. Ty stanovené doby jsou vcelku standardní. I když dříve ty 2h termíny byly lepší, často potom technici nestíhali, jelikož dopředu neví co je u zákazníka čeká.

 

bohuzel ja jako ridic autobusu taky prez poledne nemam do ceho pichnout 1,5h, jsem v cizim meste a tak cekam... takze mam na vyber, bud budu delat nebo budu nezamestnany. jen tak mimochodem tech 1,5h se nezapocitava do pracovni doby. takze at mne technik nesere... neni povinost pracovat...

Sdílet toto téma


Link to post
Pokud vím, tak si člověk může vybrat časy mezi 8 - 12, 12 - 16 a 16 - 20. Ty 4 hodiny jsou z důvodu, že nikdo neví, kolik toho nakonec bude a kdy přesně se tedy technikovi povede přijet. Ale i to se dá řešit požadavkem na zavolání 20 minut před příjezdem.

Trochu to tady ozivim,

od zari udajne UPC zmenilo casove okno kdy si muzte vybrat, aby k vam technik prijel, uz to neni rozmezi ctyr hodin, ale pouze dvou, coz uz je mnohem rozumnejsi cas.

  • lokalitaBrno
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníUbee EVM3236, HD Mediabox

Sdílet toto téma


Link to post

Kulombo souhlasí, od září jsou opravdu zase dvouhodinové sloty. Pro lidi je to + pro techniky bohužel velké mínus. Za chvíli se zase dojde do stavu, že si lidi budou stěžovat na nedodržování termínů, bohužel, když dostanu v jednom slotu 4 zakázky ve dvou různých městech, tak to nestihnu ani za zlaté prase.

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník

upc si nevazi stavajicich zakazniku a pouziva dvoji ceny ... Jako novy zakaznik zaplatim za sluzbu 649 kc + 400 korun za technika ... Jako zakaznik co teto spolecnosti zaplatil desetitisice zaplatim o 650 kc vic za zmenu sluzby .... Je to odmena za cca 10 teto firme vcas a pravidelne platim sluzby a nebo trest ? ... Rekl bych ze dvoji ceny by zajimali vcetne bulvyarnich TV i COI

Sdílet toto téma


Link to post
upc si nevazi stavajicich zakazniku a pouziva dvoji ceny ... Jako novy zakaznik zaplatim za sluzbu 649 kc + 400 korun za technika ... Jako zakaznik co teto spolecnosti zaplatil desetitisice zaplatim o 650 kc vic za zmenu sluzby .... Je to odmena za cca 10 teto firme vcas a pravidelne platim sluzby a nebo trest ? ... Rekl bych ze dvoji ceny by zajimali vcetne bulvyarnich TV i COI

Kde vidíte dvojí cenu? Dodání modemu k nové službě vs. výměna modemu při změně stávající služby. Dvě rozdílné položky. Vám byl také dodán při zapojení modem zdarma. Zapomněl jste u nového zákazníka na připojovací poplatek 1000Kč (mínus sleva 901Kč při splnění úvazku 12 měsíců).

  • lokalitaBrüx/Praha
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefonStarší služba
  • zařízeníCompal

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník
Toto téma je uzavřené a není možné na něj dále reagovat.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×