Přejít na obsah
shrap

Prevod smlouvy -> nefunkcni karta v CAM modulu [VYRESENO]

Recommended Posts

Zdravim,

nechal sem si prepsat smlouvu z pritelkyne na sebe (a zaroven zmenu na Kombi Komfort), prinesli mi novej modem i setopbox (k druhy televizi), to oboje funguje dobre. Mame ale jeste CAM modul s kartou v hlavni televizi a tam je problem. Fungujou jenom nekodovany programy, na vsech ostatnich to hlasi Zakodovany program a pak tam naskoci menu CI, kde je akorat hlaska No access. Volal jsem na linku (2x), nechal sem televizi pustenou 6hodin! a stale nic ... Tak nez tam zavolam potreti, chci se zeptat, jestli nemate nekdo podobnou zkusenost, pripadne radu. Diky.

(televize je Samsung B650, jinak je karta bezne v pocitaci, karta Mystique Cabix 2, ale to je ted asi jedno. Ted to zkousim klasicky v televizi.)

Upraveno uživatelem Návštěvník
  • lokalitaPlzeň
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníCH7465LG

Sdílet toto téma


Link to post

Prevod smlouvy nebyl iniciovan zenou tarifu, spis je spojilo vyhodne s uzitecnym (neplatil se poplatek za vymenu modemu a zaroven se to prepsalo na me, pac byl neustale problem, kdyz ja jim volal na linku a bylo to psany na pritelkyni).

Kazdopadne dopis pro prevod karty jsem psal, oni ji tam v systemu maj, tak ja nechapu, co je spatne ...

  • lokalitaPlzeň
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníCH7465LG

Sdílet toto téma


Link to post
Prevod smlouvy nebyl iniciovan zenou tarifu, spis je spojilo vyhodne s uzitecnym (neplatil se poplatek za vymenu modemu a zaroven se to prepsalo na me, pac byl neustale problem, kdyz ja jim volal na linku a bylo to psany na pritelkyni).

Kazdopadne dopis pro prevod karty jsem psal, oni ji tam v systemu maj, tak ja nechapu, co je spatne ...

Hloupě se zeptám. V té žádosti bylo výslovně uvedeno, že chcete převést i modul? Nebo jen smlouvu.

  • lokalitaBrüx/Praha
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefonStarší služba
  • zařízeníCompal

Sdílet toto téma


Link to post

Uz je to vyreseno. Volal jsem dvakrat na UPC linku (v sobotu a v nedeli), pokazdy jsem nechal zapnutou televizi jak trdlo 4 az 6 hodin, v pondeli rano stale nic. Tak jsem volal potreti, a najednou manik na lince zjistil, ze musi jeste v Lice neco prepsat a ze az prijdem domu, ze mame zase pustit televizi. Mlada prisla, pustila a behem minuty tam byly vsechny programy ... Takze tak, dik za spolupraci ;)

  • lokalitaPlzeň
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníCH7465LG

Sdílet toto téma


Link to post

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×