Přejít na obsah
shrap

Prevod smlouvy -> nefunkcni karta v CAM modulu [VYRESENO]

Doporučené příspěvky

Zdravim,

nechal sem si prepsat smlouvu z pritelkyne na sebe (a zaroven zmenu na Kombi Komfort), prinesli mi novej modem i setopbox (k druhy televizi), to oboje funguje dobre. Mame ale jeste CAM modul s kartou v hlavni televizi a tam je problem. Fungujou jenom nekodovany programy, na vsech ostatnich to hlasi Zakodovany program a pak tam naskoci menu CI, kde je akorat hlaska No access. Volal jsem na linku (2x), nechal sem televizi pustenou 6hodin! a stale nic ... Tak nez tam zavolam potreti, chci se zeptat, jestli nemate nekdo podobnou zkusenost, pripadne radu. Diky.

(televize je Samsung B650, jinak je karta bezne v pocitaci, karta Mystique Cabix 2, ale to je ted asi jedno. Ted to zkousim klasicky v televizi.)

Upraveno uživatelem Návštěvník
  • lokalitaPlzeň
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníCH7465LG

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek

Prevod smlouvy nebyl iniciovan zenou tarifu, spis je spojilo vyhodne s uzitecnym (neplatil se poplatek za vymenu modemu a zaroven se to prepsalo na me, pac byl neustale problem, kdyz ja jim volal na linku a bylo to psany na pritelkyni).

Kazdopadne dopis pro prevod karty jsem psal, oni ji tam v systemu maj, tak ja nechapu, co je spatne ...

  • lokalitaPlzeň
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníCH7465LG

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Prevod smlouvy nebyl iniciovan zenou tarifu, spis je spojilo vyhodne s uzitecnym (neplatil se poplatek za vymenu modemu a zaroven se to prepsalo na me, pac byl neustale problem, kdyz ja jim volal na linku a bylo to psany na pritelkyni).

Kazdopadne dopis pro prevod karty jsem psal, oni ji tam v systemu maj, tak ja nechapu, co je spatne ...

Hloupě se zeptám. V té žádosti bylo výslovně uvedeno, že chcete převést i modul? Nebo jen smlouvu.

  • lokalitaBrüx/Praha
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefonStarší služba
  • zařízeníCompal

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek

Uz je to vyreseno. Volal jsem dvakrat na UPC linku (v sobotu a v nedeli), pokazdy jsem nechal zapnutou televizi jak trdlo 4 az 6 hodin, v pondeli rano stale nic. Tak jsem volal potreti, a najednou manik na lince zjistil, ze musi jeste v Lice neco prepsat a ze az prijdem domu, ze mame zase pustit televizi. Mlada prisla, pustila a behem minuty tam byly vsechny programy ... Takze tak, dik za spolupraci ;)

  • lokalitaPlzeň
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníCH7465LG

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlašte se a přispívejte pod Vaším účtem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Vložit jako neupravený text

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×
×
  • Vytvořit...