Přejít na obsah
  • Sdělení

• David - UPC

Vítejte na diskuzním fóru UPC Zone   19.7.2017

UPC Zone je nezávislé internetové fórum, kde mohou uživatelé mezi sebou diskutovat, sdílet zkušenosti a rady. Kritika zde není cenzurována, avšak chovejte se slušně a dodržujte pravidla fóra.
    • David - UPC

Výpadek služby zpětného zhlédnutí   26.11.2017

Vážení zákazníci, aktuálně registrujeme výpadek služby zpětného zhlédnutí na všech platformách. Omlouvám se za nepříjemné komplikace. David - UPC 
koudelka

Router - buď WiFi nebo LAN

Recommended Posts

Ahoj pánové,

jsem nováček a potřeboval bych poradit s nastavením routeru - mám model DLINK DVA-G3671B, který mám napíchnutý na UPC modem Motorolu. Ten DLINK mi slouží jako WiFi síť - prostě jsem to do něj zapojil (přestěhoval jsem se z připojení přes O2 do jiného bytu, kde je UPC...) a funuguje to v pohodě.

S čím si nevím rady:

1. Když však chci připojit televizi na síť, tzn. že připojím LAN kabel do DLINKu, tak mi vyhazuje WiFinu...

Nevíte jak to v DLINKu nastavit tak, aby se to nemlátilo a fungovalo zároveň?

2. V televizi vše jde - dostane se na domácí síť, na router a server, ale hláší chybu v DNS adrese - nastaveno automaticky - nevíte, jakou tam mám napsat, aby to neházelo chybu?

Díky, moc, Koudelka STS Chvojkovice Brod

Sdílet toto téma

Tak to te zklamu, ten router co mas je ADSL router, tudis se nejedna o klasicky router a nema WAN vstup, proto u UPC neleze pouzit, mozna maximalne jako switch (vsechna zarizeni zapojis do konektoruů LAN) a od modemu pak dostanes pocet IP adres podle tveho tarifu, tzn. 1-3.

• lokalitaBrno
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefonNemám
  • zařízení-

Sdílet toto téma

Ahoj, díky za Tvou bleskovou odpověď - CO je WAN vstup?

TO by znamenalo, že bych měl jako jedinou možnost si koupit wifi kartu na TV a přes ní internet přijímat?