Jump to content

Pomalé stahování


Recommended Posts

Dobrý večer dnes jsem si všiml, že mám problém zestohování ráno jsem stahoval data z sharerapid,filesserver a bez problému 60Mb/s . ale od 19:00 mám rychlost max 2,5Mb/s

A není to serverem !! zkoušel jsem jiný servery a pořád stejný problém.

Na stránce speedtest.net mám rychlost 60Mb/s

Tak se Vás ptám máte stejný problém a jak ten problém vyřešit.

Odmítám platit za internet za takové rychlosti.

Link to post
Share on other sites

jiný servery, ale stejnýho druhu... je snad logický, že ve večerních hodinách z nich stahuje o dost víc lidí než přes den... jediný spolehlivý úložiště, který zvládá vysoký rychlosti během celýho dne, je rapidshare... aspoň ještě nedávno byl, posledních pár měsíců tam už nestahuju...

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Link to post
Share on other sites

Jakou máš rychlost uvnitř sítě UPC? 60Mb/s A za to si platíš. A počítej s tím, že ty servery mají také nějakou maximální kapacitu odesílání dat k uživatelům. A teď si večer začne stahovat několik stovek tisíc lidí ...

A nastuduj si ještě co je QOS a to je uplatňováno dnes všude. Vezměte si, že je lepší když máš spojení neustále, i když chvilkami pomalejší, než chvilkami vůbec.

  • 300 Mb/s
  • ∞ GB 10 Mb/s
  • Komplet
  • Compal, HZN USB
  • Brüx/Praha
Link to post
Share on other sites

Dobrý den, abych mohla přejít na balíček Kombi Komfort, vyměnil mi technik modem. Co jsem měla dřív nevím, ale teď mám cisco EPC 3208 a oči pro pláč. Zatímco rychlost odesílání okamžitě vyskočila na správnou hodnotu, rachlost stahování spadla. Napřed byla lehce nad 1 Mb/s (stalo se 6.10.11) po několika dnech vyskočila na 20 Mb/s, to vydrželo 2 dny a od té doby se pohybuje kolem 0,5 Mbs. (hodnoty ze speedtestu) Nenapadlo by mě to měřit, ale tyto rychlosti jsou už nepoužitelné. Nefunguje mi internetový telefon, nestáhnu ani krátké informační video u zprávy, respektive seká se po 5-ti vteřinách. UPC na první mailový dotaz reagovalo rychle, volal mi technik, nechal mě kontrolovat zasunutí kabelů, utažení kabelů a pak mi sdělil, že něco prověří a ještě se ozve (bylo 7.10.) od té doby je každá urgence brána jako nový případ a je mi slíbeno, že se někdo ozve. Změna nastala dnes. Mám zkontrolovat kabely, restartovat modem ... No a než jsem to dopsala, tak mi zazvonil telefon a hovor proběhl v pořádku, tak jsem opět změřila rychlost a mám cca 23 Mb/s. Před začátkem psaní tohoto dotazu jsem udělala 2 věci. Jednak jsem různě otáčela modemem, abych ho identifikovala a za druhé jsem "zakvedlala" zdrojem v zásuvce. Nemáte pro mě někdo radu co mám dělat? Pokud vydrží 23 Mb/s je to paráda, ale platím 60 Mb/s, pokud se nepletu.

Děkuji za každou smysluplnou radu

Link to post
Share on other sites

o které hodnoty jde? Máš na mysli tohle?

Power Level: Signal to Noise Ratio:

Channel 1: -1.4 dBmV 42.7 dB

Channel 2: -1.8 dBmV 42.2 dB

Channel 3: -1.4 dBmV 42.7 dB

Channel 4: -2.5 dBmV 42.1 dB

Channel 5: -1.0 dBmV 42.1 dB

Channel 6: -1.6 dBmV 42.3 dB

Channel 7: -2.2 dBmV 42.4 dB

Channel 8: -3.4 dBmV 40.4 dB

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...