Jump to content
Pepa2

Výpověď smlouvy -> Infolinka -> vrácení modemu technikovi

Recommended Posts

No vidíš a to by měli posílat automaticky.UPC jsou dobytci.

Za příplatek ovšem. Jinak není důvod, aby se na bývalého klienta vynakládaly další finanční prostředky, když ten už stejně žádným přínosem pro UPC není.

Share this post


Link to post

Ano, spousta bývalých klientů se opravdu chová jako dobytek a myslí si, že může svévolně krást (protože nevrácení zařízení je prachsprostá krádež). A na ty se musí jít se vší důsledností. Ostatně žádný jiný provider jim to taky trpět nebude a třeba Netbox automaticky zabaví vratnou kauci a je po ptákách.

Share this post


Link to post

Ano bohužel jsou mezi námi i jedinci kteří kradou(zloději) a také ti kteří nejsou schopni pochopit psaný text(idioti). UPC se snaží co nevíce znepříjemnit vrácení zařízení, tomu rozumím a ikdyž se mi to nelíbí tak to respektuji. To co se mi hrubě nelíbí je, že poté co zařízení vrátím nedostanu o tom potvrzení. Současně se může stát že za pár let mě začne otravovat inkasní agentura, že jsem zařízení nevrátil přesto ,že jsem tak učinil. Prostě slušná firma, takové potvrzení sama od sebe vystaví,přesto že klient u nich končí(nikde není psáno že se třeba někdy nevrátí). Bohužel firma UPC se chová jako dobytek tak to prostě nedělá. Už tomu rozumíš?

Share this post


Link to post

Tady nejde o nějaké potvrzení nebo boj o to kdo je větší zloděj. Tady jde o systémové nastavení té firmy a to zda je prozákaznicky orientovaná či nikoliv.

Samozřejmě to souvisí s monopolem v rámci daného místa anebo služeb. Pokud tam je kabel jeden dva anebo žádný, případně to lze vzduchem.

Nutno uznat, že v poměru cena/výkon nemá UPC konkurenci. Ovšem co se týče zákaznického servisu je to horší. Resp. jak kdy. Pro nového zákazníka, který si navíc služby objedná po internetu obvykle vše funguje bezchybně (objednání, instalace, spuštění služeb). Horší to ovšem je pokud věci nefungují tak jak mají, případně chce zákazník něco změnit, anebo požaduje nestandardní operaci, ikdyž i to se poslední dobou zlepšuje. Ale tím, že zákazníkovi ukončení služeb ztěžuje a nedá mu možnost výběru jak zapůjčené zařízení vrátit, když nemá vlastní pobočky a toto zařízení nadhodnocuje a navic neadekvátně navyšuje o sankce ať se potom nediví, že to generuje negativní ohlas na firmu samotnou.

  • Internet 150
  • -
  • TV Komplet
  • -
  • -
  • -
  • Technicolor bridge, 3x CA modul
  • Praha

Share this post


Link to post
Ano bohužel jsou mezi námi i jedinci kteří kradou(zloději) a také ti kteří nejsou schopni pochopit psaný text(idioti). UPC se snaží co nevíce znepříjemnit vrácení zařízení, tomu rozumím a ikdyž se mi to nelíbí tak to respektuji. To co se mi hrubě nelíbí je, že poté co zařízení vrátím nedostanu o tom potvrzení. Současně se může stát že za pár let mě začne otravovat inkasní agentura, že jsem zařízení nevrátil přesto ,že jsem tak učinil. Prostě slušná firma, takové potvrzení sama od sebe vystaví,přesto že klient u nich končí(nikde není psáno že se třeba někdy nevrátí). Bohužel firma UPC se chová jako dobytek tak to prostě nedělá. Už tomu rozumíš?

Neznám nikoho, kdo by odesílal jakési potvrzení o tom, že převzal zásilku. Je to úplně stejná věc, jako když např. pošleš odvolání k soudu a pak by jsi čekal, že ti oni sami od sebe pošlou potvrzení, že něco převzali. Naprostý nesmysl. Odesílatel má potvrzení z pošty o odeslání, což v pohodě stačí (nějaké konspirační teorie o nevěrohodnosti obsahu zásilky, jak zaznělo výše, jsou úplně mimo). Doufám, že teď už to chápeš i ty sám...

Share this post


Link to post
Tady nejde o nějaké potvrzení nebo boj o to kdo je větší zloděj. Tady jde o systémové nastavení té firmy a to zda je prozákaznicky orientovaná či nikoliv.

Samozřejmě to souvisí s monopolem v rámci daného místa anebo služeb. Pokud tam je kabel jeden dva anebo žádný, případně to lze vzduchem.

Nutno uznat, že v poměru cena/výkon nemá UPC konkurenci. Ovšem co se týče zákaznického servisu je to horší. Resp. jak kdy. Pro nového zákazníka, který si navíc služby objedná po internetu obvykle vše funguje bezchybně (objednání, instalace, spuštění služeb). Horší to ovšem je pokud věci nefungují tak jak mají, případně chce zákazník něco změnit, anebo požaduje nestandardní operaci, ikdyž i to se poslední dobou zlepšuje. Ale tím, že zákazníkovi ukončení služeb ztěžuje a nedá mu možnost výběru jak zapůjčené zařízení vrátit, když nemá vlastní pobočky a toto zařízení nadhodnocuje a navic neadekvátně navyšuje o sankce ať se potom nediví, že to generuje negativní ohlas na firmu samotnou.

Co to je za blábol? Jaký výběr, kde by něco vracel? Jednou má UPC sklad v Nymburku (LICA), tak se to vrací tam a hotovo. Třeba satelitní DIGI má sklad v Brně, tak to vracíš tam (a to ještě s tím, že musíš sám demontovat satelitní anténu a spolu s přijímačem to do Brna odvézt nebo využít přepravce, protože cca metrová parabola se do balíku nevleze). A komu se to nelíbí, tak nemá do smluvního vztahu s operátorem vůbec vstupovat.

Share this post


Link to post

Neznám nikoho, kdo by odesílal jakési potvrzení o tom, že převzal zásilku. Je to úplně stejná věc, jako když např. pošleš odvolání k soudu a pak by jsi čekal, že ti oni sami od sebe pošlou potvrzení, že něco převzali. Naprostý nesmysl. Odesílatel má potvrzení z pošty o odeslání, což v pohodě stačí (nějaké konspirační teorie o nevěrohodnosti obsahu zásilky, jak zaznělo výše, jsou úplně mimo). Doufám, že teď už to chápeš i ty sám...

 

 

Poslyš, zcela mimo jsi pouze TY !! To, co zaznělo výše není žádná konspirační teorie, ale naprostá realita, protože tu dotyčnou znám a není jediná, stačí si přečíst FB stránku, která se tímhle zvěrstvem zabývá. Ano, je mnoho těch, kteří na vrácení kašlou a ti at pak nesou následky, ale ti, kteří zařízení vrátili a přesto jsou tímhle svinstvem postiženi, tak pro to není žádná omluva.

  • -
  • -
  • -
  • žádné
  • MO

Share this post


Link to post

Je to pouze konspirační a naprosto nesmyslná teorie, protože pokud by to takto skutečně fungovalo, tak klidně pak může člověk tvrdit, že mu v obálce od soudu nepřišlo předvolání nebo rozsudek, ale blahopřání do Nového roku :D Ve skutečnosti to tak pochopitelně nefunguje a doklad z pošty každý soud uzná jako zcela hodnověrný a plně dostačující důkaz.

Share this post


Link to post

V takovém případě si LICA zásilku zdokumentuje a u soudu pak lehce prokáže, co jsi jim poslal. Skoro bych to viděl, že ti tebou uvedený obsah zásilky nedávno spadnul na hlavu :D

Share this post


Link to post

Pouze předání technikovi proti dokumentu o převzetí je nezpochybnitelné. Vše ostatní je o vzájemné důvěře a počtu nezávislých svědků, kteří vám vaší pravdu dosvědčí u případného soudu. Je jedno jestli jsou to zaměstnanci firmy LICA při rozbalování nebo vaši přátelé při balení.

Share this post


Link to post
Guest

Tímto žádám o výpovězení smlouvy UPC ,číslo objednávky 11692289, z důvodů dlouhodobého pobytu v zahraničí.

Chtěla jsem toto učinit telefonicky,případně se zeptát na podmínky ale dovolat se k Vám do centra je nad lidské

očekávaní.

 

Děkuji : Kristina Javorská

ul.Jurkovičova čp.1539

Karviná Nové Město

73506

Share this post


Link to post

damo tohle forum nepatri spolecnosti UPC ..dokonce nema s UPC nic spolecneho je to jen diskuze o problemech mezi uzivateli tady to nikdo z UPC cist nebude :lol::lol:

vypoved se dava pouze pisemne

 

takze zacni znovu zde http://www.upc.cz/klientske-centrum/zme ... ed-sluzeb/

 

jem me udivuje ze tak nekdo pr...y muze dat verejne na cizí forum kompletné sve osobní udaje :shock:

 

jeste mi tam chybi dámo rodne cislo

email a telefon :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Share this post


Link to post
Tímto žádám o výpovězení smlouvy UPC ,číslo objednávky 11692289, z důvodů dlouhodobého pobytu v zahraničí.

Chtěla jsem toto učinit telefonicky,případně se zeptát na podmínky ale dovolat se k Vám do centra je nad lidské

očekávaní.

 

Děkuji : Kristina Javorská

ul.Jurkovičova čp.1539

Karviná Nové Město

73506

Smlouvu je nutne vypovedet pisemne, viz vseobecne podminky:

2.7.1. Výpověď Smlouvy

Smlouvu můžete písemně vypovědět bez udání důvodu v 1 měsíční výpovědní lhůtě. Výpovědní lhůta začne běžet první den následujícího měsíce po tom, co nám doručíte Vaši výpověď Smlouvy.

 

VZOR

UPC Česká republika s.r.o.

P. O. Box 53, PRAHA 3

PSČ 130 11

 

Ukončení smlouvy ze strany účastníka

 

Dobrý den, vážená společnost UPC Česká republika, s.r.o.

 

Já, ............, narozen ......., tímto vypovídám Smlouvu o poskytování veřejně dostupných služeb elektronických komunikací, uzavřenou dne.... podle § 262 odst. 1 obchodního zákoníku, dle zákona č. 127/2005 Sb. o elektronických komunikacích, ve znění pozdějších předpisů, mezi UPC Česká republika, a.s., Závišova 5, Praha 4, DIC: CZ00562262, IC:00562262, zapsanou v OR vedeném MS v Praze, sp. zn. B.5452.

 

Číslo Smlouvy: .........

 

 

Jméno, příjmení: ..............

Rodné číslo: ................

Adresa: ................

Telefon: .................

Email: .................

 

V Praze dne .........

Děkuji,

s pozdravem ...

 

7.4. Vrácení Přijímacího zařízení

Do 7 dnů po ukončení Smlouvy je nutné, abyste nám vrátil(a) pronajaté Přijímací zařízení, a to na adresu našeho distribučního skladu: UPC Česká republika, s.r.o., Kostomlátecká 20/39, 28802 Nymburk. To platí i v případě, že ukončíte užívání jednotlivé Služby a Přijímací zařízení používáte jen pro její příjem. Aby se vracené Přijímací zaří-zení cestou k nám nepoškodilo (nebo pro případ, že se tak stane), doporučujeme Vám, abyste zásilku při odesílání pojistili dle výše smluvní pokuty pro příslušné Přijímací zařízení, která je uvedena v ceníku na www.upc.cz. Přijíma-cí zařízení se považuje za vrácené v momentě, kdy ho převezmeme v našem distribučním skladu.

  • Internet 150
  • -
  • TV Komfort
  • -
  • -
  • -
  • Ubee EVM3236, HD Mediabox
  • Brno

Share this post


Link to post
Guest

Tímto Vás žádám o ukončení smlouvy UPC,číslo objednávky je XXXXXX,z důvodů stěhování.Prosím o zrušení na adrese XXXXXXXXXX.Předem Vám děkuji za kladné vyřízení .Modem Vám pošlu zpět poštou .Děkuji p.Jirkovská

Share this post


Link to post

Tomusi, i když lidská blbost nezná mezí, přece jen by některým pomohlo, kdyby na úvodní stránce fóra bylo nějakým nápadným způsobem zdůrazněno, že se jedná o neoficiální diskuzní fórum, případně i s odkazem na web UPC...


exKarneval

  • Internet 300
  • Telefon 30 minut
  • TV Komfort
  • -
  • -
  • -
  • Compal - Router Mode, 3x CAM
  • Teplice

Share this post


Link to post

to uz tam melo byt davno napsane v zahlaví ze toto forum je neoficialni a nepatri upc je to jen o problemech mezi uzivateli tehle spolecnosti

aspon je videt ze ty blondiny to jsem pisi porad ...zenska blbost nekdy nezna mezi ..nebo ze by zase pozvanka na kafe :lol:

 

:scratch: jenze smula zase to mam daleko :shock:

 

aspon by admin fora mel mazat ty adresy a osobní udaje ktere jsou tu verejne a lehko zneuzitelne

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...