Jump to content
BimboCZ

Komfortní vyúčtování

Recommended Posts

Založil sem si tzv. Komfortní vyúčtování a chtěl bych se od někoho kdo již má tento způsob úhrady zřízen aby mi prozradil kdy UPC posílá vyúčtování bance a jaká bývá doba splatnosti a ještě by mě zajímalo zda zasílání vyúčtování je periodicky každý měsíc ve stejný den .Děkuji

  • Internet 150
  • -
  • -
  • HD Mediabox
  • Plzeň

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toto povedený vyúčtování funguje asi tak, že napřed to 4 měsíce šlo, pak to najednou zmizelo (přestali to tam posílat), takže nový požadavek, následně jakási děkovačka e-mailem že to chci využívat, ale opět tam nic není. Nejlepší je trvalý příkaz na danou částku a komfortní vyúčtování ať si strčí do pr...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Také jsem si nechala aktivovat Komfortní vyúčtování a požadavek na zasílání elektronických faktur na email. Snad rok to tak fungovalo bez problémů. Před 3 měsíci mi přestaly chodit emaily a komfortní vyúčtování teda stále funguje, ale odchází na poslední chvíli. Už jsem kvůli tomu posílala email přes klientský servis. Jednou mi odpověděli, že se omlouvají a napraví to. Po druhé - asi před měsícem a půl - jsem jim psala znovu, protože faktury stále nechodí, a tento krát se mi už vůbec neozvali. Přišlo jen to automatické pindání, že mail obdrželi a že odpoví....stále nic. Dnes, protože je už 10. tak opět posílám mail, protože v komfortním vyúčtování zatím nic a faktura také nedorazila mailem...Navíc jsem si všimla, že mám asi změněné číslo smlouvy...Již několik let mám stále stejné číslo. Podívala jsemse do "moje UPC" a nestačila jsem se divit. Pokud tedy provádí nějaké přečíslování smluv, tak proč o tom neinformují? Máte někdo podobný problém? Jsem zvědavá, jestli mi někdo konečně odpoví...uf

Share this post


Link to post
Share on other sites

No já jsem Komfortní vyúčtování si založil teprve minulý měsíc a dneska je 10.8 a já se obávám že nakonec faktura do banky nedorazí a budu to muset řešit jinak. El faktura přišla 2.8 ale v tiskopisu se uvádí jako způsob úhrady poštovní poukázkou i přesto že jsem požádal o Komfortní vyúčtování .Tak nevím :shock: . Co se týče změny čísla smlouvy ,pokud je číslo smlouvy stejné jako číslo klientského účtu potažmo VS . tak se to řeší v tomto vlákně http://www.upczone.cz/viewtopic.php?t=3499

  • Internet 150
  • -
  • -
  • HD Mediabox
  • Plzeň

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak zatím mi to komfortní vyúčtování funguje. Tento měsíc přišlo 11.8. Ale stále mi nechodí vyúčtování mailem jako dřív. Na můj email stále nikdo neodpověděl. Platby tedy stále odchází a VS a nové číslo smlouvy řešit nebudu....

Share this post


Link to post
Share on other sites

To já furt čekám. A to je dneska 18.8 . Asi budu nucen napsat na UPC. Štve mi že i základní služby prostě nejsou schopny zajistit. A to jde o placení :) .Chtěl bych vidět ten kolotoč příští měsíc ,,Jakto že jste nám Vážený pane neuhradil platbu.- Já mám komfortní vyůčtování které jsem od Vás neobdržel" .,,Aha tak my to prověříme a zavoláme Vám"- . Za týden obdržím do komfortního vyúčtování částku navýšenou o upomínku za pozdní platbu,Už to normálně vidim :) .

  • Internet 150
  • -
  • -
  • HD Mediabox
  • Plzeň

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Komfortní Vyúčtování používám od letošního ledna, zatím mi dorazila všechna avíza vždy během prvních dvou týdnů v měsíci (nejdříve šestého, nejpozději jedenáctého dne) se splatností k patnáctému, nebo šestnáctému dni a zatím vše, jak se zdá, funguje jak má.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elektronicke vyuctovani pouzivam od rijna 2010. Do kvetna 2011 s tim nebyl problem, kromne jednoho pripadu kdy prisla faktura dvakrat. Nicmene v kvetnu 2011 jiz vyuctovani neprislo. Neprislo ani za cerven 2011, kdy jsem zjistil na fakture kterou posilaj emailem ze mam uplne jine cislo smlouvy. Tak jsem jim napsal email a odpoved me dost sokovala.

 

-----------------------------Odpoved UPC---------------------------

Vážený pane XXXXX,

 

dovolte, prosím, abychom touto formou reagovali na Váš e-mail ze dne 16.6.2011, týkající se vyúčtování.

 

Pokud budete reagovat na naši odpověď, nepoužívejte, prosím, tlačítko odpovědět, ale využijte kontaktního formuláře na http://web.upc.cz/klpoz/cz/.

 

Vzhledem k neustálemu zkvalitňování péče došlo ke změně čísla Vašeho klientského účtu. Nové číslo účtu je YYYYYYYY. Slouží nejen jako variabilní symbol pro úhradu pravidelných měsíčních poplatků, ale také jako identifikační údaj při komunikaci s Klientským centrem UPC. Prosíme Vás o jeho používání a případnou úpravu platebních příkazů.

 

Touto cestou si Vás dovolujeme informovat, že v měsíci červnu došlo ke zpoždění zasílání pravidelných vyúčtování klientům. Prosíme Vás proto o trpělivost a omlouváme se za vzniklé nepříjemnosti.

 

Dále Vás informujeme, že současně se změnou systému spravujícího klientské účty došlo i k přečíslování stávajících smluv klientů. Proto je nutné používat od nynějška nový variabilní symbol pro správné přiřazení platby k Vašemu klientskému účtu.

 

Změnou čísla klientského účtu nedošlo k porušení Všeobecných podmínek ani Zákona o elektronických komunikacích (dále ZEK), neboť dle ZEK, § 63, není číslo Smlouvy povinnou náležitostí uzavřené Smlouvy. Jedná se pouze identifikátor společnosti UPC Česká republika, a. s., který nemá vliv na platnost uzavřeného smluvního vztahu.

 

Děkujeme za pochopení a spolupráci.

 

-----------------------Konec odpovedi UPC-------------------------------

 

Takze oni zmeni moje cislo smlouvy ktere nutne potrebuji vedet abych jim to mohl platit a ani se to neobtezuji mi jakkoliv sdelit, pokud bych se po tom sam nepidil. Pritom za tu dobu prislo nekolik spamovych nabidek jejich sluzeb.

 

Jak jsem dale zjistil timhle precislovanim smluv doslo k vymazani Konfortniho vyuctovani, to zjistite po prihlaseni se do Moje UPC. Takze jsem platby za kveten a cerven zaplatil prikazem. Dale jsem nove nastavil Konfortni vyuctovani, nicmene uz je 21.8.2011 a vyuctovani porad nedorazilo.

 

Takze nevim jestli to jeste vubec funguje. V kazdem pripade je to vyhodnejsi, nez jakykoliv jiny zpusob platby, nestoji to nic a to je asi jeho jedina vyhoda a proto zaroven pisu znovu stiznost.

 

Martin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...