Jump to content

Recommended Posts

Od ledna 2011 má UPC chybné vyúčtování (internetu). Jde o to, že na vyúčtování je několik částí. Dvakrát vlastní vyúčtování, kde vám účtují cenu v celých korunách. Na první stránce je ještě modrý obdélník s názvem Stav mého účtu. Tam ovšem uvádí jako stav ke konci předchozího období včetně haléřů. Přičtou co vám účtují, odečtou co jste zaplatili a zaokrouhlí na celé koruny, což je částka Celkem k úhradě. A zde je jádro pudla. V mém případě měsíční cena činí 494,11 včetně DPH. Po haléřovém zaokrouhlení mi účtují 494Kč. Ale na klienském účtu se ta částka "Ke konci předchozího období" navyšuje každý měsíc o 11 haléřů. Ani se nenadějete a dlužíte korunu. Se všemy možnými důsledky. Jste dlužník, ač jste do posledního haléře platil. Nechápu, jak si může tak velká firma dovolit takovou zásadní botu v účetním systému.

Link to post
Share on other sites

Volal jsem na KC, tam pracovnice nebyla schopna niceho, sdelila mi, ze ona s tim nic delat nebude a at si dam pisemnou reklamaci. A kdyz jsem ji rekl, at s tim, ku***, neco dela, opacila, ze to tedy posle na reklamacni a navrhne aby mi ukoncili smlouvu, ze jsem byl na ni sprosty. Tak jsem jak blb zaplatil za telefon, nic nevyridil, nakonec byl ten spatnej ja a stejne psal přiblblý kontaktní formulář. Apropo, u faktur moznost "reklamace" není :).

Zlatý časy, když to byl Karneval a šlo za nimi dojet pár stanic tramvaji a vše vyřešit s kompetentní osobou a prakticky hned.

Link to post
Share on other sites

Není to chyba. Až se těch 11h nastřádá budou chtít 495Kč. Jestli si chceš nastavit trvalý příkaz tak si ho nastav na 494,11Kč a nebo si udělej inkaso. Nebo pak je ještě možnost SIPO. Nebo pokud máš ČSOB nebo Poštovní spořitelnu tak Komfortní vyúčtování no a poslední možnost je platit s to každý měsíc manuálně dle faktury.

  • 300 Mb/s
  • ∞ GB 10 Mb/s
  • Komplet
  • Compal, HZN USB
  • Brüx/Praha
Link to post
Share on other sites

Ale ovšem,že je to chyba.Dostávám fakturu na 494Kč.Nikoli na 494,11.Tudíž je trvalák na 494 rovný. Nějaký klientský účet je mi ukradený. Mám smlouvu na dodávání služeb za konkrétní cenu. Tu platím. Jakýkoli další požadavek je protiprávní.

Link to post
Share on other sites
Není to chyba. Až se těch 11h nastřádá budou chtít 495Kč. Jestli si chceš nastavit trvalý příkaz tak si ho nastav na 494,11Kč a nebo si udělej inkaso. Nebo pak je ještě možnost SIPO. Nebo pokud máš ČSOB nebo Poštovní spořitelnu tak Komfortní vyúčtování no a poslední možnost je platit s to každý měsíc manuálně dle faktury.

 

podle me nemas pravdu. ja dostavam fakturu, kde je polozka inet 494.11,- a ostatni -0.11,-

  • Internet 30
  • TV Start
  • nevim
  • Brno
Link to post
Share on other sites

Pánové, vyčkejme na výsledek mého probíhajícího řízení. Jinak, ta faktura je špatně, o tom žádná. Jak píše JirkaH, jsou tam 2 položky a výsledná cena bez haléřů. Na druhou stranu, smluvní cena je 494,11. Takže podle mé 20leté zkušenosti v peněžnictví, pokud chtějí při bezhotovostní platbě i ty haléře, musí mí dvě varianty faktur. Pro platbu složenkou a pro ostatní. Stejně jako máte jinou účtenku v obchodě při platbě kartou. Nuž, vyčkejme.

Link to post
Share on other sites
  • 8 months later...
Není to chyba. Až se těch 11h nastřádá budou chtít 495Kč. Jestli si chceš nastavit trvalý příkaz tak si ho nastav na 494,11Kč a nebo si udělej inkaso. Nebo pak je ještě možnost SIPO. Nebo pokud máš ČSOB nebo Poštovní spořitelnu tak Komfortní vyúčtování no a poslední možnost je platit s to každý měsíc manuálně dle faktury.

 

podle me nemas pravdu. ja dostavam fakturu, kde je polozka inet 494.11,- a ostatni -0.11,-

 

No, podle mne je tech 0,11 co mi vraceji halerove vyrovnani jenz je problemem obchodnika/firmy. Pokud uz jenou vystavi fakturu na nejakou castku (at uz si to zaokrouhli, nebo ne) a ja ji zaplatim, tak by mel byt ucet vyrovanny a ne si neco pokoutne prevadet. Mimochodem jsem nikde nenasel oznameni o tom, ze tuto zmenu ve vyuctovani udelaji a od kdy. Zaregistroval jsem ji az v okamziku, kdy po me chteli o korunu vice, nez na kolik mam nastaveny trvaly prikaz. Na mou stiznost zaslanou pres kontaktni formular v prosinci 2011 do dnesniho dne nikdo nereagoval...

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...