Marek-26 262 Posted June 22, 2011 Share Posted June 22, 2011 Musím se podělit o zkušenosti se změnou VS. Sám jsem se díky tomuto foru zajímal o změnu mého VS. Byla mě dána odpověď, že došlo ke změně. A tak jsem si v bance změnil VS u inkasa. K mému překvapení o pět dní později se UPC pokusilo provést inkaso na můj starý VS. Samozřejmě neúspěšně. Volám tedy na linku. Operátorka - to není problém dáme si do 5 dnů nový příkaz na inkaso se správným VS. 10 dní se nic nedělo a tak volám znovu, proč si platbu nestáhli. Jiná operátorka - to nejde. A tak začala slovní výměna po které jsem zrušil inkaso a raději budu platit jednorázově každý měsíc sám. Fakt nechápu, jak to tam u nich funguje. U inkasa by neměl být zadán žádný VS Quote 300 Mb/s ∞ GB 10 Mb/s Komplet Compal, HZN USB Brüx Link to post Share on other sites
YABAKA 3 Posted June 23, 2011 Share Posted June 23, 2011 v.s. je snad všude, akorát u inkasa ho nemusí klient řešit. Quote Link to post Share on other sites
Doja 0 Posted July 2, 2011 Share Posted July 2, 2011 Myslím, že to je názorná ukázka toho, že přílišná horlivost škodí. U inkasa se UPC samo postará, aby platbu dostali, takže běžet na poštu se změnou ješ zbytečné a jak ses sám přesvědčil i kontraproduktivní. Já vím horlivost se nevyplácí. Ale mě se podobná situace stala když UPC měnilo číslo svého bankovního účtu a nikdo mě neinformoval. A tak několik plateb nebylo zaplaceno a stal jsem se dlužníkem s docela vysokou penalizací. A tak jsem byl horlivý, aby se to znovu nestalo. Je vidět, že jste zatím takovou situaci nezažlil, protože pak by jste mluvil jinak. Quote Internet 300 - TV Komfort Compal, HD Mediabox Praha 10 - Vršovice Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.