Jump to content

Recommended Posts

V druhé polovině dubna jsem si objednal Kaon KCF-B3000HCO,bohužel při objednání první navržený termín mi nevyhovoval,tak jsem se dohodl na dalším 10 5. 8.května mi přišla sms,že termín se mění na 13.5 po 12.hodině..Žádná omluva,že si změnili termín,holt zákazníku udělej si čas..12.5 další sms s direktivní změnou času,že až večer přijede technik.A dnes(13.5) mi volali,že bohužel tyto setoboxy nemají naskladě.A až budou,že se mi ozvou.No nádherná ukázka,jak přijít o zákazníky.Ukázka,jací vedoucí pracovníci jsou obchodníci-diletanti!Nedivím se té zveřejněné ztráty,co UPC má..Nasmlouvají službu,ale nemají to podložené počtem setoboxů.

Jen jsem slyšel od operátorky samé omluvy,ale žádný návrh na odškodnění.Nejraději bych si hezky od plic popovídal s nějakým odpovědným vedoucím,ale asi to nemá cenu,jen bych slyšel zase samé omluvy.

To jen tak píšu,aby jste si teď tento setobox neobjednávali,protože UPC vás jen převeze a setobox nedoveze! :twisted:

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...