Jump to content
Trooll

Registrace do "Moje UPC"

Recommended Posts

Ahoj, od vcera mam zrizeno pripojeni Fibre 25, a vcera vecer sem se hnedka zaregistroval do sluzby "Moje UPC", registrace probehla v poradku ale dodnes mi neprisel aktivacni email (seznam.cz) vypnuti anti-spam. Nevite jak dlouho to trva nez poslou ten email: Nebo kam bych se mel tedkon obratit?

 

Diky.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mě ten mail přišel prakticky obratem, ale stejně mě to přijde dost k ničemu, celkem nic tam nevyčteš. Podstatná informace, například uhrazené a neuhrazené platby tam nejsou takže přínos = 0.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sem si myslel, že moje upc se bude postupně vylepšovat, ale velký kulový... :cry:

kromě těch uhrazenejch a neuhrazenejch plateb tam pořád chybí správa emailovejch účtů a webovýho prostoru, která je samostatně na registrace.upc.cz :roll:

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -

Share this post


Link to post
Share on other sites

No je to ostuda UPC, fakt je, že ostatní velký společnosti mají tyhle portály hodně promakaný (ČEZ, mob. operátoři, dokonce i O2 :) ) a klient si tam může nastavit spoustu věcí bez čekání a volání kamkoliv.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak uz mi prisel, ale jak si rikal, nic tam poradne neni...

 

Je nejaka jina moznost nejake E-faktury? Proste aby mi chodila faktura na email? Drive sem to u O2 vyuzival a bylo to super.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kdysi, když rozjeli MOJEUPC tak se tam daly alespoň zjistit uskutečněné telef. hovory v aktuálním účtovacím období a dalo se zjistit, zda telefonujete ještě v rámci volných minut nebo už platíte.

S přechodem na nové MOJEUPC asi před rokem tato služba přestala fungovat a vidíte pouze hovory za uplynulá vyfakturovaná období, které máte stejně vypsané na faktuře...

Takže krok zpět

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

UPC - bída a utrpení. Značný krok zpět. Bohužel, nic nefunguje. Klientské centrum nedostupné. Pokud se ozvou, tak jen samé: pracujeme na tom (již pomalu týden), ale že by se třeba ozvali tlf. a problém vyřešili je ani nenapadne. Ach jó. Kdeže jsou ty časy, kdy UPC byla perfektní. Že by pomohla stížnost na jejich pana ředitele?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...