Jump to content
Sign in to follow this  
kab

Změna čísla klienta a nesmyslná faktura

Recommended Posts

Pro přehlednost to sem dám natřikrát...

 

Na úvod - mám aktivované tzv. Komfortní vyůčtování, tedy cca 5. den v měsíci mi dorazí mailem faktura, cca 10. den v měsící výzva k platbě do banky, na ní kliknu a je zaplaceno. Tak to funguje více než rok.

 

Nicméně v prosinci 2010 nic, takže 15.12.2010, kdy byla splatnost faktury (která nedorazila), jsem zaslal dotaz:

 

Dobry den, dnes je 15. (den splatnosti faktury) a dosud jsem neobdrzel fakturu na mesic prosinec (mailem a nedorazilo ani komfortni vyuctovani do banky). Zadam o provereni.

 

S pozdravem

Ja

Share this post


Link to post

Odpověď dorazila celkem rychle:

 

V tuto chvíli je odeslání faktur na prosinec 2010 z technických důvodů opožděno. Fakturu obdržíte v nejbližším termínu. K datu splatnosti bude samozřejmě přihlédnuto vzhledem k uvedenému problému.

 

Děkujeme za pochopení.

 

S pozdravem a přáním příjemného dne

 

Jiří Myšička

 

operátor klientského centra

 

www.upc.cz

Share this post


Link to post

Nicméně dnes mi dorazila faktura, je za prosinec 2010 i leden 2011 (tomu rozumím, nicméně na faktuře je info, že se jedná o upomínku a je na ní i pokuta uza zaslání upomínky (tomu naopak neroozumím, viz předchozí mail od UPC).

 

Takže obratem zaslána zpráva na UPC a uvidíme:

 

Dobrý den,

 

dnes jsem obdržel fakturu č. 10789xxx ke klientskému účtu 30209xxx (nicméně smlouvu mám na klientský účet 17566xxx), faktura je navíc zcela nelogicky nazvaná Upomínka a obsahuje pokutu 60,- Kč. Mám aktivované tzv. Komfortní vyúčtování oproti účtu v Poštovní spořitelně a v prosinci 2010 jsme nedostal ani fakturu ani výzvu k platbě do Poštovní spořitelny.

 

Začal jsem se o absenci fakturace ze strany UPC zajímat dne 15.12.2010 a dostal jsem odpověď od operátora Jiřího Myšičky, že "V tuto chvíli je odeslání faktur na prosinec 2010 z technických důvodů opožděno. Fakturu obdržíte v nejbližším termínu. K datu splatnosti bude samozřejmě přihlédnuto vzhledem k uvedenému problému."

 

DŮRAZNĚ si proto vyprošuji, abyste mi nezasílali fakturu o měsíc později a ještě ji s neuvěřitelnou drzostí nazvali "VYÚČTOVÁNÍ - UPOMÍNKA" a jako dovršení této drzosti v ní byla položka "ZPOPLATNĚNÍ UPOMÍNKY", když přímo od operátora UPC mám informaci, že problém byl a je na straně UPC.

 

Mimochodem ani na tuto zcela absurdní fakturu nedošla do banky výzva k platbě v podobě Komfortního vyúčtování.

 

Žádám tedy o ujasnění, jaké je moje klientské číslo (17566xxx ze smlouvy nebo 30209xxx z falešné a nesmyslné faktury), dále žádám o zaslání korektní faktury za měsíce 12/2010 a 01/2011 (celková částka 2.582,- Kč bez hlášek o upomínkách a podobně) a zaslání výzvy k platbě do Poštovní spořitelny tak, jak bylo smluveno a více než rok fungovalo (Komfortní vyúčtování).

 

Děkuji, s pozdravem

 

Share this post


Link to post

Změnilo se Vám klientské číslo což je zároveň VS a č. smlouvy. To čeká všechny zákazníky.

Co se týče toho že neodešlo vyúčtování - inu občas se stane :wink: 60Kč za upomínku mít účtováno nebudete :) a pokud ano stačí se třemi větami ozvat o odečtou to. To že je to nazvaný vyúčtování - upomínka -> generuje to systém všechno stejně. Nedělají to lidé kteří by brali ohled na jednotlivé případy. Prostě je tam nastaveno že když nedorazí platba za minulý měsíc napíše se nahoru toto. Upravovat to kvůli nějaké mimořádné akci u pár klientů by znamenalo hrozbu toho, že to poserou ještě víc.

 

Jiné vyúčtování nedostanete vygenerované.

  • lokalitaBrüx/Praha
  • internetInternet 150
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníCompal

Share this post


Link to post
Změnilo se Vám klientské číslo což je zároveň VS a č. smlouvy. To čeká všechny zákazníky.

všechny? :shock:

dnes mi dorazila faktura, je za prosinec 2010 i leden 2011

mně zatim vyúčtování na email nepřišlo, ale na sipu byla dvojnásobná částka, to se mnou málem švihlo, takovou palbu sem tam ještě neviděl :shock: to by vše vysvětlovalo :lol:

  • lokalita-
  • internet-
  • televize-
  • telefon-
  • zařízení-

Share this post


Link to post

mně zatim vyúčtování na email nepřišlo, ale na sipu byla dvojnásobná částka, to se mnou málem švihlo, takovou palbu sem tam ještě neviděl :shock: to by vše vysvětlovalo :lol:

Plati to rodice, tak je to fuk ne?!

  • lokalitaPlzeň
  • internet-
  • televize-
  • telefon-
  • zařízeníHD DVR Mediabox

Share this post


Link to post

Mám podobnej zážitek ale s inkasem. Změnili mě číslo smlouvy, čímž se samozřejmě změnil i variabilní symbol u inkasa a banka ho tak neprovedla. Několik dní poté mě přišel email o změně čísla smlouvy a variabilního symbolu. Docela brzo, kdyby to poslali včas a před inkasem mohly si obě strany ušetřit problémy. Takže mě přišla taky "UPOMÍNKA" kde je napsáno způsob úhrady "převodem z účtu". No a pak je dole věta, že pokud platím inkasem tak se o to nemam starat. Pak je tam ale další větička, jestli nezaplatím do splatnosti, budou mě přerušeny služby. Splatnost je 15.1. inkaso většinou proběhne ale až 18 nebo tak nějak. Takže docela bordel, člověk neví co má dělat, tak jsem radši provedl ten převod, mimochodem částka teměř dvojnásobná než obvykle. Jestli teď navíc ještě udělaj inkaso na další 2 litry tak asi někam pošlu velmi nepěkný email nebo telefonát ! Pěknej bordel, no však jsme v Čechách, takže standart že?

Share this post


Link to post
Mám podobnej zážitek ale s inkasem. Změnili mě číslo smlouvy, čímž se samozřejmě změnil i variabilní symbol u inkasa a banka ho tak neprovedla. Několik dní poté mě přišel email o změně čísla smlouvy a variabilního symbolu. Docela brzo, kdyby to poslali včas a před inkasem mohly si obě strany ušetřit problémy. Takže mě přišla taky "UPOMÍNKA" kde je napsáno způsob úhrady "převodem z účtu". No a pak je dole věta, že pokud platím inkasem tak se o to nemam starat. Pak je tam ale další větička, jestli nezaplatím do splatnosti, budou mě přerušeny služby. Splatnost je 15.1. inkaso většinou proběhne ale až 18 nebo tak nějak. Takže docela bordel, člověk neví co má dělat, tak jsem radši provedl ten převod, mimochodem částka teměř dvojnásobná než obvykle. Jestli teď navíc ještě udělaj inkaso na další 2 litry tak asi někam pošlu velmi nepěkný email nebo telefonát ! Pěknej bordel, no však jsme v Čechách, takže standart že?

U inkasa UPC nedoporučuje zadávat VS. Jen BÚ :wink:

Pokud se inkaso strhne až např. 18. a předchozí platba dorazila nic se neděje.

  • lokalitaBrüx/Praha
  • internetInternet 150
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníCompal

Share this post


Link to post

U inkasa UPC nedoporučuje zadávat VS. Jen BÚ :wink:

Pokud se inkaso strhne až např. 18. a předchozí platba dorazila nic se neděje.

 

Tak to měli z UPC napsat něž cokoliv měnili, fungovalo to takhle mnoho let. VS u inkasa jsem si nevymyslel já, zřejmě ho dřív požadoval Karneval. A předchozí platba právě nedorazila, takže ne že se nic neděje, ale byl bych zřejmě odstřihnut, a jak tady čtu některé ty aféry tak bych mohl pomalu čekat exekutora kvůli chybě, kterou jsem já neudělal.

Share this post


Link to post

U inkasa UPC nedoporučuje zadávat VS. Jen BÚ :wink:

Pokud se inkaso strhne až např. 18. a předchozí platba dorazila nic se neděje.

 

Tak to měli z UPC napsat něž cokoliv měnili, fungovalo to takhle mnoho let. VS u inkasa jsem si nevymyslel já, zřejmě ho dřív požadoval Karneval. A předchozí platba právě nedorazila, takže ne že se nic neděje, ale byl bych zřejmě odstřihnut, a jak tady čtu některé ty aféry tak bych mohl pomalu čekat exekutora kvůli chybě, kterou jsem já neudělal.

No za tu dobu jste musel xkrát měnit číslo bankovního účtu až na stávající 3983815/0300 :) Pokud jste to posílal ještě na jiný BÚ tak už cca 2 roky jsou kl. upozorňováni že tyto účty se ruší a musí si to změnit na ten aktuální.

Pokud neodešla ani předchozí platba (2 měsíce po splatnosti) tak by došlo nejspíše k pozastavení služeb. Exekutor chodí až několik měsíců po úplném odpojení.

  • lokalitaBrüx/Praha
  • internetInternet 150
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníCompal

Share this post


Link to post
Guest

Pro ty koho to taky postihlo sem dávám odpověď od UPC. Komfortní vyúčtování přes Poštovní spořitelnu tedy zmizelo, platit budu muset opět "ručně" platebním příkazem. Klientské číslo (a tedy i VS) se skutečně změnilo.

 

Vážený pane XXX,

 

dovolte, prosím, abychom touto formou reagovali na Váš e-mail ze dne 11.1.2011, týkající se nesrovnalostí na Vašem klientském účtu u naší společnosti.

 

Pokud budete reagovat na naši odpověď, nepoužívejte, prosím, tlačítko odpovědět, ale využijte kontaktního formuláře na http://web.upc.cz/klpoz/cz/.

 

Dovolujeme si Vás požádat, abyste při komunikaci s Klientským centrem používal Vaše číslo smlouvy ve tvaru 30209xxx.

 

Omlouváme se za vzniklé nepříjemnosti, kdy Vám z technických důvodů nebylo zasláno komfortní vyúčtování.

 

Z důvodu přechodu na novou databázi a zkvalitňování péče o naše klienty došlo ke změně čísla Vašeho klientského účtu.

 

Vaše nové číslo klientského účtu 30209xxx slouží nejen jako variabilní symbol pro úhradu pravidelných měsíčních poplatků, ale také jako identifikační údaj při komunikaci s Klientským centrem.

 

Na platební oddělení byla předána žádost o odúčtování zpoplatněné upomínky ve výši 60,- Kč. V případě odsouhlasení se požadovaná platební úprava projeví v následujícím vyúčtování zpětně.

 

K dnešnímu dni je na Vašem klientském účtu evidován nedoplatek ve výši 1291,- Kč za prosinec 2010 a aktuální předpis na leden 2011 ve výši 1351,- Kč.

 

Dovolujeme si Vás požádat o úhradu celkové částky 2641,- Kč na bankovní účet číslo 3983815/0300 pod variabilním symbolem 30209xxx.

 

Omlouváme se, že Vám nemůžeme podat příznivější informace. Děkujeme za pochopení a pevně věříme, že se celá situace brzy vyřeší k oboustranné spokojenosti.

 

...

 

S pozdravem a přáním příjemného dne

 

Stanislava Linetová

 

operátor klientského centra

www.upc.cz

Share this post


Link to post

No za tu dobu jste musel xkrát měnit číslo bankovního účtu až na stávající 3983815/0300 :) Pokud jste to posílal ještě na jiný BÚ tak už cca 2 roky jsou kl. upozorňováni že tyto účty se ruší a musí si to změnit na ten aktuální.

Pokud neodešla ani předchozí platba (2 měsíce po splatnosti) tak by došlo nejspíše k pozastavení služeb. Exekutor chodí až několik měsíců po úplném odpojení.

 

Číslo účtu jsem samozřejmě v minulosti u inkasa měnil dle instrukcí v mailech, ale o změně VS se tam tenkrát nic nepsalo.

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...