Jump to content
Sign in to follow this  
Dragokazov

Dnešní výpadek aneb obvyklá kvalita podpory POKRAČOVÁNÍ

Recommended Posts

Ahoj, rozhodl jsem se, že se s vámi zase podělím s mými dnešními zkušenostmi jenom lituji, že jsem si to i nenahrál (od zítřka to budu dělat)

Dnes ráno po výpadku DNS serverů UPCčka jsem volal z mobilu (nejely VOIP telefony) na jejich Business linku, ale co se nestalo opět nefungovala takže jsem musel volat přes Skype který jako jediný fungoval a povedlo se! Přes něj jsem se dovolal a po otravném ověření operátorkou jsem se dozvěděl to co jsem už větěl a to, že UPCčku spadly všechny DNS servery a neví kdy je nahodí (pro pobavení paní mě má asi za úplného debila když se mi snaží namluvit, že to způsobila kalamita). Mírně naštvaný konfiguruji na místních pc jako DNS server náš vlastní server umístěný v serverovně a otráven pomalým načítáním stránek začínám pracovat.

Po další asi hodině další problém začíná se sám od sebe restartovat modem Motorola což spůsobuje výpadky internetu když už to došlo do extrému kdy se restartoval každou minutu volám opět na UPC ze svého mobilu a operátorka mě opět ověřuje aby mne mohla přepojit na techniky (sama samozřejmě se mnou neřešila vůbec nic). Po přepojení na techniky jsem opět ověřován tentokrát technikem který po mne chce rodné číslo osoby na kterou je smlouva (smlouva je na firmu takže r.č. skutečně není) nabídky IČ ani DIČ byly na nic a technik se se mnou odmítl bavit, ale aspoň spustil monitoring modemu s tím ať při dalším výpadku okamžitě volám aby zjistili více.

Neuplyne ani 5 minut a modem se opět restartuje do blba tak zase volám a zase to zvedne operátorka která mě opět ověřuje nyní už docela slušně vytočený se snažím ověření odmítnost s tím, že se s ní nechci bavit a chci techniky, ale mám smůlu a jsem opět ověřován a přepojován na techniky. Technik to zvedne a chce nové ověření nasr*** s ním procházím již pátým ověřením během asi dvou hodin a když chce opět r.č. posílám ho už do jistých míst. Nakonec mě ověří podle DIČ a podívá se na služby samozřejmě, že než jsem se s ním dohádal uběhlo asi 5 minut a modem zase funguje takže mi tvrdí, že žádný problém nevidí i přes to, že už má běžet monitoring modemu a v konfiguraci modemu je jasně vidět uptime 5 minut.

To už vzdávám pokládám telefon a přemýšlím jestli poslední fakturu budu vůbec platit protože již byly porušeny snad všechny body smlouvy: 98% dostupnost není, garantovaná rychlost min 66% není, VIP servis? není!

 

Nyní kontaktuji konkurenční poskytovatele a s UPC se pomalu loučím...

Pokračování již snad nebude

Ještě dodám, že jsem Business zákazník takže nechci vidět základní podporu :D

 

17.12.2010

Dnes opět žádná sláva ještě včera večer jsem s techniky řešil neustálé restarty modemu a rychlost interetu v celém domě pod 1 Mbps a dnes ráno měl příjet technik.

Jak už to tak, ale bývá tak UPC asi dělalo něco na síti a poslední restart modemu byl ve 2 ráno a technik přijel v 10 takže na místě nezjistil nic a pouze provedl restart modemu.

Co myslíte, že se dělo pak? Okamžitě jak technik odjel modem se začal opět restartovat každých několik desítek sekund takže jsem hned volal na kl. centrum ať technik přijede zpět protože byl pryč ani ne 5 minut tam mi paní slíbila, že na firmu zavolá a pokusí se ho zavolat zpět a buď se mi ozve někdo z firmy od techniků, že přijedou nebo ona zpět, že ne a co se bude dít dále.

Čekám tak 20 minut a nikdo nejede ani nevolá tak volám zpět na UPC na business linku (přednostní spojení) čekám více než 8 minut na spojení s operátorkou která mi nepomůže vůbec s ničím a přehodí mě na technika (na spojení čekám asi další 4 minuty) technik mi řekne, že sem žádného technika zpět posílat nebudou protože vypadl net v celé části Ostravy a že mám prostě smůlu ať čekám a MOŽNÁ to za několik hodin opraví (touto dovou jsme již 3 dny bez použitelného připojení) žádám tedy alespoň o přepojení na někoho kompetentního s kým můžu řešit vyúčtování protože za toto platiti nebudu takže opět čekám několik minut na přepojení a stejně nic nevyřídím protože to paní nemůže sama posoudit a musí to předat dál.

 

Takže souhrn:

platicí business zákazník s FB 110 Mb/s 3 dny bez internetu

minimálně 10 telefonátů na klientskou linku přesahující celkem 1h 15min bez jediného výsledku.

více než 10 nesmyslných ověření kontaktních údajů i přes to, že pokaždé volám z kontaktního telefonu.

 

V pondělí předávám na ČOI a Český telekomunikační úřad protože toto je už skutečně moc

Edited by Guest
  • Fiber Business 240
  • -
  • Business Premium
  • Modem Cisco, HD PVR, Horizon, CA modul
  • Ostrava

Share this post


Link to post
Share on other sites
98% dostupnost není, garantovaná rychlost min 66% není, VIP server? není!

98% je víc jak půl jednoho dne, kdy internet nefungoval, pokud nedocházelo k úpravám... to bylo vážně tak špatný? :?

jinak teda nevim, jak je možný rychlost garantovat, když vždycky záleží na rychlosti obou koncovejch bodů a zařízení mezi nima...

vip server je co? :o

 

=============

vysvětlení pro ty, co si myslej, že tu jen tak z lásky hájim upc:

- pokud by mně nejel net za měsíc celkem dýl jak půl dne, tak už bych si dávno vyslechnul, kde je chyba a službu reklamoval... na reklamační slevu už asi nárok nemám, když mám zaměstnaneckou, ale dragokazov by ji vymlátit moh...

- garantovaná rychlost je co? jeden velkej nesmysl... je přece zapotřebí sledovat rychlost na FTPčkách a speedtestu, pokud tam to neodpovídá, opět reklamace a sleva...

- vážně nevim, co je vip server, tak se na to ptám

 

pokud bych byl nespokojenej zákazník a nedostával bych to, co mám mít, budu chtít slevu... pokud ji nedostanu, tak pápá upc, na tom neni co řešit... jenom aby bylo jasno a nechodily mi pmka, že upc nějak hájim... to vedle s youtubem snad každej normálně smýšlející člověk, kterej aspoň tuší, o co de, chápe...

Edited by Guest
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Tos ještě nedopadl tak špatně, sice ano nejsem firemní zákazník,ale když jsem chtěl včera hlásit poruchu, zavolal jsem na báječnou linku UPC, nejprve jsem se nemohl ani dovolat,systém to zvedl a hned položil,když už jsem se dovolal a proklikal zdlouhavou nabídkou a vyslechl všechny místa kde něco nefunguje, tak mi systém oznámil že není volný operátor a zavěsil. Super služba,myslím že by se snad člověk měl rozhodnout zda-li chce čekat třeba 5 minut nebo to vzdá. Nevím proč už to nehlásí jejich klasickou hlášku jde xx v pořadí.... UPC má podporu na nic.... ano automat mě odkázal na web, ale k čemu mi je když mi nefungují služby a potřebuju to řešit? Mám dva dny čekat na jejich vyjádření?? Navíc kdybych šel dopodrobna jak jim může člověk napsat když mu nejde internet?? Zlatej KARNEVAL!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taky pěkné :D s tím pokládáním jsem měl taky problém u volání přes mobil šlo to jenom přes skype, ale naštěstí na business lince to alespoň automaticky háže na prvního volného operátora a žádné stiskněte jedničku..

  • Fiber Business 240
  • -
  • Business Premium
  • Modem Cisco, HD PVR, Horizon, CA modul
  • Ostrava

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je přesně ten důvod, proč má VIP klientela většinou svého lokálního poskytovatele internetových služeb. Ne že by ti menší měli kvalitnější technologie či nižší ceny (většinou spíše naopak), jenže kvalita a rychlost servisu je prakticky okamžitá. Standardně se VIP klientela řeší okamžitě, řešení s techniky je přednostní (max. do hodiny se musí zákazník kontaktovat a najít příčina problému) a poté max. do 24 hodin problém odstranit (spíše mnohem dříve). U lokálních ISP plyne zisk hlavně z firemní klientely, domácí uživatelé jsou ať až už financemi nebo servisem jim podřízení. U UPC či O2 je to přesně naopak... málo firem, spousta domácích zákazníků, což je samozřejmě o dost horší (lepší mít jednu firmu za 5 000 Měsíčně než 10 neustále pyskujících domácích zákazníků za tu samou cenu). O2 pochopilo, že se kvalitou servisu nemůže lokálním ISP rovnat, a tak je začala pomalu kupovat jednoho po druhém, UPC si naivně stále myslí, že mají kvalitní servis. Už pro domácí zákazníky je nedostatečný, pro firemní klientelu přímo tragický. Tak to je a doufám, že ještě dlouho bude, abych měl jisté své současné zaměstnání, kdy drtivá většina domácích či firemních zákazníků odešla od UPC či O2 k nám :P

  • 100+
  • Komfort+
  • Sokolov

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jenom něco málo slov k tomuto.

 

Byl výpadek DNS serverů a jelikož ta chyba nastala mimo hranice ČR tak UPC ČR nezbývalo než jen čekat. Jelikož ten výpadek postihl i ústředny tak nešli ani telefony od UPC a linka na klientské centrum (chvíli to šlo chvíli ne). Do 24h závada byla odstraněna. Kdyby k tobě poslali technika tak by nic nevyřešil. Jako firemní zákazník máš nárok na VIP servis (Do 24h k tobě ten technik dorazí), ale v tomto případě by ti tam byl k prdu jak jsem již psal.

 

Pokud ti operátor z technické podpory odmítl pomoci jelikož jsi neřekl RČ ale na smlouvě je IČO/DIČ tak pochybil.

 

Co se týče operátora tak ten tě musí ověřit ať se děje cokoliv. Mělo by pomoci když odkážeš na to že jsi ten den již volal a ověřeno vše bylo (neplatí pro ověření RČ/IČO/DIČ).

 

UPC ty dva výpadky jelikož jsou to dvě rozdílné závady bude posuzovat zvlášť. Problém s DNS byl odstraněn, poté se objevil nějaký výpadek lokální. K tomu ti člověk na lince moc neřekne protože se může jen podívat na to že je v dané lokalitě výpadek a podrobnosti u toho nebývají (co, kde a zvláště jak dlouho bude trvat odstranění).

 

 

 

Standardně se VIP klientela řeší okamžitě, řešení s techniky je přednostní (max. do hodiny se musí zákazník kontaktovat a najít příčina problému) a poté max. do 24 hodin problém odstranit (spíše mnohem dříve).

To je to o co se teď snaží UPC u svých tarifů pro Živnostníkya podnikatele. Kl. kontaktuje CC a problém se začíná řešit (ještě by tedy UPC mohlo zlepšit komunikaci a kl. v průběhu toho procesu občas zavolat aby věděl že se na tom pracuje). Pokud to je věc na kterou je potřeba návštěva technika tak UPC ještě ten den max. druhý den dopoledne zajistí technika a to včetně víkendů.

Pokud se jedná o nějaký výpadek typu že odejde nějaká elektronika tak firmy zajišťující servis na tom okamžitě pracují. Pokud někdo přeřezá(překopne, ukradne) kabely, také se na tom dělá hned jakmile je to možné.

  • Internet 300
  • Neomezeně
  • TV Komplet
  • Compal, HZN USB
  • Brüx/Praha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...