Přejít na obsah
  • Sdělení

    • David - UPC

      Vítejte na diskuzním fóru UPC Zone   19.7.2017

      UPC Zone je nezávislé internetové fórum, kde mohou uživatelé mezi sebou diskutovat, sdílet zkušenosti a rady. Kritika zde není cenzurována, avšak chovejte se slušně a dodržujte pravidla fóra.
    • David - UPC

      Výpadek služby zpětného zhlédnutí   26.11.2017

      Vážení zákazníci, aktuálně registrujeme výpadek služby zpětného zhlédnutí na všech platformách. Omlouvám se za nepříjemné komplikace. David - UPC 
vatnajokull

"Signál není k dispozici" / "Žádný kanál&quot

Recommended Posts

Nazdar, ode dneška máme digitální vysílání na obou televizorech (2 STB) a na druhé mi nejedou žádné kanály skrz set-top-box?

Odpoledne, po instalaci mi nezávisle na sobě na obou televizích kanály jely, ale zčistajasna to přestalo - je možné, že to bylo tím, jak jsem vypnul STB a televizi (možná se to ještě nějak upravovalo?) nebo jsem možná něco zmáčknul na ovladači, ale pochybuji. Tak jsem chvilku prohledával menu a podobně, ale nic.

Rozhodl jsem se smazat naladěné, přesto již nefungující kanály, a přes "Instalace> Automatické vyhledávání> Spustit vyhledávání" pokusil o naladění kanálů na novo. Nic se však nenaladilo. Nemáte někdo šajn?

Nevím, jestli to má vliv, ale scart máme zapojený v zástrčce na videorekorder, a přesto to odpoledne po instalaci technika jelo? Bylo to tam tak naladěné, protože v normální zástrčce to mělo divné zelené barvy a v té přes videorekordér v pohodě.

 

1.) Asi je potřeba opět nainstalovat/vyhledat kanály. Zajímavé je, že když projedu od frekvence snad 44 do 88X, tak se nezachytí ani jeden, napíše "Žádný kanál". Jak tedy mohu nainstalovat programy?

 

EDIT: opět jsem si prošel návod. CDhtěl bych úplně jednodušše pouze nainstalovat kanály, ale nejde to - po přejetí všech signálů/frekvencí mi to oznámí žádný kanál. neměl jste někdo s tímto také potíže?

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník   
Návštěvník

zavolej na UPC a vysvětli jim co se děje a oni Ti pošlou obnovu signálu. Pak musí být TV 3 hod zapnutá a pak vytáhnout šňuru od STB ze zásuvky a zastrčit.

Sdílet toto téma


Link to post

Díky. Napsal jsem jim přes formulář, protože nemám kačky na mobilu :(, a bohužel jejich linka je věčně plná (nikdy jsem nevolal pod 15 minut) ať mě informují mailem, co a jak (napsal jsem toto vaše doporučení) nebo ať mi zatelefonují. Snad to pro ně nebude problém.

 

 

Upřímně mě fascinuje, že podpora (největšího? O2?) poskytovatele kabelové televize a možná i internetu je tak fixní, žádné 24/7/365 a večer alespoň 2 operátoři..

Sdílet toto téma


Link to post

Pokud ti nejedou ani nekodovane kenaly (Z1, UPC Express ...), tak to bude spatnym signalem, pokud jedou tak spatnym predplatnym a potrebujes ten obnovovaci signal.

JInak ladeni se provadi pomoci manulaniho, ne automatickeho.

  • lokalitaBrno
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefonNemám
  • zařízení-

Sdílet toto téma


Link to post

Díky, před tím vymazáním celé programové nabídky nejely ani ty nekódované programy. Zkusím teďka ještě teďka tu manuální instalaci, ale taky jsem ji zkoušel, snad 2x, ale nikdy jsem to nenechal dojet, přišlo mně, jakoby se to dostalo k 7% a pak zase spadlo na 0 a jelo od znova (za třeba takových 6 minut žádný procentuální progres). Asi bude za potřebí obnovovací signál, protože jsem si uvědomil, že jak jsem čakroval ještě se starým videorekordérem, tak jsem STB vypojil z elektřiny (cca 1 hodinu po instalaci technikem), a tím je to podle mě způsobeno.

Sdílet toto téma


Link to post

Jen pro doplnění: tak jsme s operátorkou a operátorem metodami pokus-omyl přišli na to, že je to porušeným koaxiálem (nebo, to jsem jim neříkal, omylem jsem silně drbnul do té UPC krabičky včera těsně po instalaci technikem, tak se možná něco tam porouchalo, ale byl by to pech, kdyby jenom na jednom slotu vedoucímu k televizi a ne na druhém, takže s největší pravděpodobnostím tím koaxiálem).

 

UPC podpora byla v pohodě.

Sdílet toto téma


Link to post
Díky. Napsal jsem jim přes formulář, protože nemám kačky na mobilu :(, a bohužel jejich linka je věčně plná (nikdy jsem nevolal pod 15 minut) ať mě informují mailem, co a jak (napsal jsem toto vaše doporučení) nebo ať mi zatelefonují. Snad to pro ně nebude problém.

 

 

Upřímně mě fascinuje, že podpora (největšího? O2?) poskytovatele kabelové televize a možná i internetu je tak fixní, žádné 24/7/365 a večer alespoň 2 operátoři..

 

Tak nevím kde jsi byl na tom že O2 nemá podporu 24/7/265?

Vzhledem k tomu že do O2 je linka 800 184 084 po celých 24h denně a po celý rok zdarma,tak si nevymýšlej

Mimochodem pokud nevíš o jakou jde linku je to technická podpora HTS,ADSL a O2TV.

  • lokalitaBrno
  • internetInternet 200
  • televizeTV Komfort
  • telefonTelefon 30 minut
  • zařízeníHD DVR Mediabox

Sdílet toto téma


Link to post
Upřímně mě fascinuje, že podpora (největšího? O2?) poskytovatele kabelové televize a možná i internetu je tak fixní, žádné 24/7/365 a večer alespoň 2 operátoři..

 

Tak nevím kde jsi byl na tom že O2 nemá podporu 24/7/265?

Vzhledem k tomu že do O2 je linka 800 184 084 po celých 24h denně a po celý rok zdarma,tak si nevymýšlej

Mimochodem pokud nevíš o jakou jde linku je to technická podpora HTS,ADSL a O2TV.

 

Hovořil jsem o UPC :shock: (závorka měla znamenat dotaz, je-li O2 větší)

EDIT: Tato závorka má znamenat vysvětlení :wink:

Sdílet toto téma


Link to post

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se


  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×