Jump to content
Sign in to follow this  
vatnajokull

"Signál není k dispozici" / "Žádný kanál&quot

Recommended Posts

Nazdar, ode dneška máme digitální vysílání na obou televizorech (2 STB) a na druhé mi nejedou žádné kanály skrz set-top-box?

Odpoledne, po instalaci mi nezávisle na sobě na obou televizích kanály jely, ale zčistajasna to přestalo - je možné, že to bylo tím, jak jsem vypnul STB a televizi (možná se to ještě nějak upravovalo?) nebo jsem možná něco zmáčknul na ovladači, ale pochybuji. Tak jsem chvilku prohledával menu a podobně, ale nic.

Rozhodl jsem se smazat naladěné, přesto již nefungující kanály, a přes "Instalace> Automatické vyhledávání> Spustit vyhledávání" pokusil o naladění kanálů na novo. Nic se však nenaladilo. Nemáte někdo šajn?

Nevím, jestli to má vliv, ale scart máme zapojený v zástrčce na videorekorder, a přesto to odpoledne po instalaci technika jelo? Bylo to tam tak naladěné, protože v normální zástrčce to mělo divné zelené barvy a v té přes videorekordér v pohodě.

 

1.) Asi je potřeba opět nainstalovat/vyhledat kanály. Zajímavé je, že když projedu od frekvence snad 44 do 88X, tak se nezachytí ani jeden, napíše "Žádný kanál". Jak tedy mohu nainstalovat programy?

 

EDIT: opět jsem si prošel návod. CDhtěl bych úplně jednodušše pouze nainstalovat kanály, ale nejde to - po přejetí všech signálů/frekvencí mi to oznámí žádný kanál. neměl jste někdo s tímto také potíže?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

zavolej na UPC a vysvětli jim co se děje a oni Ti pošlou obnovu signálu. Pak musí být TV 3 hod zapnutá a pak vytáhnout šňuru od STB ze zásuvky a zastrčit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Díky. Napsal jsem jim přes formulář, protože nemám kačky na mobilu :(, a bohužel jejich linka je věčně plná (nikdy jsem nevolal pod 15 minut) ať mě informují mailem, co a jak (napsal jsem toto vaše doporučení) nebo ať mi zatelefonují. Snad to pro ně nebude problém.

 

 

Upřímně mě fascinuje, že podpora (největšího? O2?) poskytovatele kabelové televize a možná i internetu je tak fixní, žádné 24/7/365 a večer alespoň 2 operátoři..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud ti nejedou ani nekodovane kenaly (Z1, UPC Express ...), tak to bude spatnym signalem, pokud jedou tak spatnym predplatnym a potrebujes ten obnovovaci signal.

JInak ladeni se provadi pomoci manulaniho, ne automatickeho.

  • Internet 150
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, HD Mediabox
  • Brno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Díky, před tím vymazáním celé programové nabídky nejely ani ty nekódované programy. Zkusím teďka ještě teďka tu manuální instalaci, ale taky jsem ji zkoušel, snad 2x, ale nikdy jsem to nenechal dojet, přišlo mně, jakoby se to dostalo k 7% a pak zase spadlo na 0 a jelo od znova (za třeba takových 6 minut žádný procentuální progres). Asi bude za potřebí obnovovací signál, protože jsem si uvědomil, že jak jsem čakroval ještě se starým videorekordérem, tak jsem STB vypojil z elektřiny (cca 1 hodinu po instalaci technikem), a tím je to podle mě způsobeno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud jses uplne bez signalu, tak ti manual pochopitelne nepujde, ten si nacte seznam muxu z prvni vychozi frekvence a pak je ladi.

  • Internet 150
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, HD Mediabox
  • Brno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jen pro doplnění: tak jsme s operátorkou a operátorem metodami pokus-omyl přišli na to, že je to porušeným koaxiálem (nebo, to jsem jim neříkal, omylem jsem silně drbnul do té UPC krabičky včera těsně po instalaci technikem, tak se možná něco tam porouchalo, ale byl by to pech, kdyby jenom na jednom slotu vedoucímu k televizi a ne na druhém, takže s největší pravděpodobnostím tím koaxiálem).

 

UPC podpora byla v pohodě.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Díky. Napsal jsem jim přes formulář, protože nemám kačky na mobilu :(, a bohužel jejich linka je věčně plná (nikdy jsem nevolal pod 15 minut) ať mě informují mailem, co a jak (napsal jsem toto vaše doporučení) nebo ať mi zatelefonují. Snad to pro ně nebude problém.

 

 

Upřímně mě fascinuje, že podpora (největšího? O2?) poskytovatele kabelové televize a možná i internetu je tak fixní, žádné 24/7/365 a večer alespoň 2 operátoři..

 

Tak nevím kde jsi byl na tom že O2 nemá podporu 24/7/265?

Vzhledem k tomu že do O2 je linka 800 184 084 po celých 24h denně a po celý rok zdarma,tak si nevymýšlej

Mimochodem pokud nevíš o jakou jde linku je to technická podpora HTS,ADSL a O2TV.

  • Internet 200
  • TV Komfort
  • HD DVR Mediabox
  • Brno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...