Jump to content
namec

Nové webové stránky

Recommended Posts

Guest

Dobrý den.Po obdržení Vašeho dopisu Vám sděluji,že informaci o úspěšném přetočení paraboly nemůžete získat,jelikož Vaše služby již několik měsíců nevyužívám a to po řádném vypovězení smlouvy písemně. Zavadilová Naděžda,Hybešova 2,Prostějov

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jste hodná, že jste nám to tady řekla.

A teď to zkuste ješte jednou, ale na UPC direct.

Tady toto fórum nemá krom klientů nic oficiálního s UPC společného


Standa

  • -
  • -
  • -
  • modem
  • Praha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jen tak mimochodem, můj taťka už direct zrušil taky před několika měsíci, vrátil přístroj (na což má potvrzení) a dopis o přetočení paraboly dostal taky.

A když jim na lince upc sdělil, že už služby dávno neužívá a tudíž žádnou parabolu přetáčet nebude, za pár dní mu přišel dopis, ať vrátí zařízení. :lol:

 

Paní Zavadilová, nejste jedinou obětí "pořádku" v evidenci upc. :D

Tady najdete kontakty na upc: http://www.upc.cz/klientsky-servis/kontakt/

  • Internet 150
  • Jiná služba
  • TV Komfort
  • -
  • -
  • -
  • CA modul, modem Cisco 3208
  • Ostrava

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...