Jump to content

Recommended Posts

  • 3 months later...

Dobrý den.Po obdržení Vašeho dopisu Vám sděluji,že informaci o úspěšném přetočení paraboly nemůžete získat,jelikož Vaše služby již několik měsíců nevyužívám a to po řádném vypovězení smlouvy písemně. Zavadilová Naděžda,Hybešova 2,Prostějov

Link to post
Share on other sites

Jen tak mimochodem, můj taťka už direct zrušil taky před několika měsíci, vrátil přístroj (na což má potvrzení) a dopis o přetočení paraboly dostal taky.

A když jim na lince upc sdělil, že už služby dávno neužívá a tudíž žádnou parabolu přetáčet nebude, za pár dní mu přišel dopis, ať vrátí zařízení. :lol:

 

Paní Zavadilová, nejste jedinou obětí "pořádku" v evidenci upc. :D

Tady najdete kontakty na upc: http://www.upc.cz/klientsky-servis/kontakt/

  • Internet 150
  • -
  • TV Komfort
  • CA modul, modem Cisco 3208
  • Ostrava
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...