Přejít na obsah

Recommended Posts

Návštěvník

Dobrý den.Po obdržení Vašeho dopisu Vám sděluji,že informaci o úspěšném přetočení paraboly nemůžete získat,jelikož Vaše služby již několik měsíců nevyužívám a to po řádném vypovězení smlouvy písemně. Zavadilová Naděžda,Hybešova 2,Prostějov

Sdílet toto téma


Link to post

Jen tak mimochodem, můj taťka už direct zrušil taky před několika měsíci, vrátil přístroj (na což má potvrzení) a dopis o přetočení paraboly dostal taky.

A když jim na lince upc sdělil, že už služby dávno neužívá a tudíž žádnou parabolu přetáčet nebude, za pár dní mu přišel dopis, ať vrátí zařízení. :lol:

 

Paní Zavadilová, nejste jedinou obětí "pořádku" v evidenci upc. :D

Tady najdete kontakty na upc: http://www.upc.cz/klientsky-servis/kontakt/

  • lokalitaOstrava
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefonStarší služba
  • zařízeníCA modul, modem Cisco 3208

Sdílet toto téma


Link to post

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×