Přejít na obsah
  • Sdělení

    • David - UPC

      Vítejte na diskuzním fóru UPC Zone   19.7.2017

      UPC Zone je nezávislé internetové fórum, kde mohou uživatelé mezi sebou diskutovat, sdílet zkušenosti a rady. Kritika zde není cenzurována, avšak chovejte se slušně a dodržujte pravidla fóra.
Fabiak

UPC snižuje ceny 100 Mb a 50 Mb internetu.

Recommended Posts

Od prvního května cena nejrychlejší kombinace Fiber Power 100/10 Mb/s klesne o 43 % na 999 Kc, poloviční tarif s rychlostí 50/5 Mb/s pak bude UPC prodávat o 39 % levněji za 799 Kc.

Květnový ceník bude platit jak pro nové, tak pro stávající zákazníky Fiber Power 50 a Fiber Power 100.

 

http://www.zive.cz/bleskovky/upc-snizuj ... fault.aspx

 

A jeste tiskova zprava UPC:

 

http://www.upc.cz/pdf/TZ-Internet-od-UP ... -999Kc.pdf

  • lokalitaBrno
  • internetInternet 500
  • televizeTV Komplet
  • telefon-
  • zařízeníCA

Sdílet toto téma


Link to post
No jestli dobře počítám, tak stávající Fiber Power 30 bude dražší než 50. Co s tím budou dělat ?

No UPC nic, nemá důvod. :) Zákazník má ale důvod, aby přešel buďto na Fiber Power 25 nebo Fiber Power 50.

  • lokalitaKralupy nad Vltavou
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komplet
  • telefon-
  • zařízeníHD DVR Mediabox, Handan 6000 (PVR)

Sdílet toto téma


Link to post
No jestli dobře počítám, tak stávající Fiber Power 30 bude dražší než 50. Co s tím budou dělat ?

No UPC nic, nemá důvod. :) Zákazník má ale důvod, aby přešel buďto na Fiber Power 25 nebo Fiber Power 50.

 

Mnó u slušné firmy bych očekával, že stávající zákazníky nějak automaticky pořeší. Ovšem UPC slušná firma není, takže se na ně nejspíš opět vy...

Sdílet toto téma


Link to post

Situace se opět opakuje. Není to tak dávno, co jsem přecházel z dražšího a pomalejšího Classicu na Fiber Power 30 a teď zase abych měnil tarif z Fiber Power 30 na 25. :roll:

 

Navíc informace od UPC žádné, kdybych nesledoval Živě a toto fórum, tak mě UPC klidně nechá léta na nevýhodném Fiber Power 30.

 

Tohle opravdu není seriózní jednání!

Sdílet toto téma


Link to post
Mnó u slušné firmy bych očekával, že stávající zákazníky nějak automaticky pořeší. Ovšem UPC slušná firma není, takže se na ně nejspíš opět vy...

 

Ale UPC přechod samozřejmě nabízela a nabízí, ať už tiskovou zprávou, maelem na registrovanou adresu, popř. kontaktují i telefonicky.

  • lokalitaKralupy nad Vltavou
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komplet
  • telefon-
  • zařízeníHD DVR Mediabox, Handan 6000 (PVR)

Sdílet toto téma


Link to post
Situace se opět opakuje. Není to tak dávno, co jsem přecházel z dražšího a pomalejšího Classicu na Fiber Power 30 a teď zase abych měnil tarif z Fiber Power 30 na 25. :roll:

Proč na FP25 když za prakticky stejné prachy (oproti tvému aktuálnímu FP30 ještě o ca. 60 méně) můžeš mít FP50?

Sdílet toto téma


Link to post
Mnó u slušné firmy bych očekával, že stávající zákazníky nějak automaticky pořeší. Ovšem UPC slušná firma není, takže se na ně nejspíš opět vy...

 

Ale UPC přechod samozřejmě nabízela a nabízí, ať už tiskovou zprávou, maelem na registrovanou adresu, popř. kontaktují i telefonicky.

 

Aha. Takže předpokládám, že ke mě ještě nedorazili. Inu uvidíme.

Sdílet toto téma


Link to post

Ale jiste, ze nedorazi.

 

UPC nikdy neinformuje klienty stavajicich tarifu, aby presli na vyhodnejsi a rychlejsi tarif, ani emailem, natoz pak telefonicky...

 

Ocekavejte pouze dalsi zaplavu emailu na jejich "supervyhodny" upc telefon a mozna par telefonatu, abyste si poridil vyssi nabidku TV, pripadne nejaky doplnkovy TV balicek.

Sdílet toto téma


Link to post
Ale jiste, ze nedorazi.

 

UPC nikdy neinformuje klienty stavajicich tarifu, aby presli na vyhodnejsi a rychlejsi tarif, ani emailem, natoz pak telefonicky...

 

a smim se zeptat, proc by to jako meli delat?

 

netvrdim, ze by to museli delat, ale reagoval jsem na post Katody, ktery tady rozdmychaval neopodstatneny optimismus ve smyslu, ze UPC se samo postara, aby se to stavajici klienti dozvedeli ;-) - viz:

 

Mnó u slušné firmy bych očekával, že stávající zákazníky nějak automaticky pořeší. Ovšem UPC slušná firma není, takže se na ně nejspíš opět vy...

 

Ale UPC přechod samozřejmě nabízela a nabízí, ať už tiskovou zprávou, maelem na registrovanou adresu, popř. kontaktují i telefonicky.

 

kazdopadne predpokladam, ze pri soucasne zmene, kdy se jen upravuji ceny a nikoliv nazvy tarifu, tak se cena snizi i vsem stavajicim zakaznikum...

 

:arrow: narozdil od posledni velke zmeny, kdy v nabidce zustal tarif Extreme 30/1,5 za 1700,- Kc a paralelne vzniknul tarif Fiber Power 30/1,5 za 850,- a kdo si toho nevsiml, platil dal za totez 2x tolik...

Sdílet toto téma


Link to post
Ale jiste, ze nedorazi.

 

UPC nikdy neinformuje klienty stavajicich tarifu, aby presli na vyhodnejsi a rychlejsi tarif, ani emailem, natoz pak telefonicky...

 

a smim se zeptat, proc by to jako meli delat?

 

netvrdim, ze by to museli delat, ale reagoval jsem na post Katody, ktery tady rozdmychaval neopodstatneny optimismus ve smyslu, ze UPC se samo postara, aby se to stavajici klienti dozvedeli ;-) - viz:

 

aha, tak to pak jo :wink:

ja totiz uprime receno, byt v pozici "sefa" UPC, taky bych nechal lidi co se aktivne nezajimaji, pekne solit za stary tarif... 8)

Sdílet toto téma


Link to post
Ale jiste, ze nedorazi.

 

UPC nikdy neinformuje klienty stavajicich tarifu, aby presli na vyhodnejsi a rychlejsi tarif, ani emailem, natoz pak telefonicky...

 

a smim se zeptat, proc by to jako meli delat?

 

netvrdim, ze by to museli delat, ale reagoval jsem na post Katody, ktery tady rozdmychaval neopodstatneny optimismus ve smyslu, ze UPC se samo postara, aby se to stavajici klienti dozvedeli ;-) - viz:

 

aha, tak to pak jo :wink:

ja totiz uprime receno, byt v pozici "sefa" UPC, taky bych nechal lidi co se aktivne nezajimaji, pekne solit za stary tarif... 8)

 

Jasně. A pak šéf UPC bude divit, že je lidi nemají rádi. Právě naopak. U slušné firmy bych očekával, že se o své zákazníky bude starat a ne na ně kašlat a odírat je.

Sdílet toto téma


Link to post
netvrdim, ze by to museli delat, ale reagoval jsem na post Katody, ktery tady rozdmychaval neopodstatneny optimismus ve smyslu, ze UPC se samo postara, aby se to stavajici klienti dozvedeli

Já tady nic nerozdmýchávám, jen jsem napsal, že tiskové zprávy o nových službách jsou vydávány a zpravidla v nich jsou i zmínky, že stávající tarify, které už nabízeny novým zákazníkům nejsou, si mohou ti, kteří je nyní používají a vyhovují jim buďto ponechat nebo přejít na nové. Každý, kdo umí číst a má alespoň trochu inteligence, tak si jistě dokáže spočítat sám, co se mu vyplatí a co ne. Co bys chtěl víc? A nabídkové maily o službách UPC chodí také, popř. sem tam i někdo zavolá.

  • lokalitaKralupy nad Vltavou
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komplet
  • telefon-
  • zařízeníHD DVR Mediabox, Handan 6000 (PVR)

Sdílet toto téma


Link to post
netvrdim, ze by to museli delat, ale reagoval jsem na post Katody, ktery tady rozdmychaval neopodstatneny optimismus ve smyslu, ze UPC se samo postara, aby se to stavajici klienti dozvedeli

Já tady nic nerozdmýchávám, jen jsem napsal, že tiskové zprávy o nových službách jsou vydávány a zpravidla v nich jsou i zmínky, že stávající tarify, které už nabízeny novým zákazníkům nejsou, si mohou ti, kteří je nyní používají a vyhovují jim buďto ponechat nebo přejít na nové. Každý, kdo umí číst a má alespoň trochu inteligence, tak si jistě dokáže spočítat sám, co se mu vyplatí a co ne. Co bys chtěl víc? A nabídkové maily o službách UPC chodí také, popř. sem tam i někdo zavolá.

 

Nechci prudit. Ale za cca 9 let, co jsme u UPC nám ještě nikdo nezavolal a nic takového neposlal. A to se zase dostávám na začátek. Proč mám jako dlouholetý zákazník, odebírající od UPC v podstatě všecko co jde a vždy včas platící, permanentně slídit co UPC udělá, abych náhodou naplatil jako blbec zbytečně ?

Sdílet toto téma


Link to post
A nabídkové maily o službách UPC chodí také, popř. sem tam i někdo zavolá.

 

Jsem na tom stejně jako JIrkaF. Volali leda tak otravní obchoďáci, kteří si nám snažili vnutit digitál a UPC telefon, mailem chodí hlavně upozornění na nějaké soutěže, o nových tarifech ani slovo.

Sdílet toto téma


Link to post

mně toho teda taky moc od upc nechodí (jenom nějaký programový tipy), dokonce ani nikdo nevolá, ale jestli to nebude tim, že píšu a volám já jim :lol:

btw když už teda máme těch stahovcích 100 Mb/s, máme zlevněno, tak už by konečně mohlo dojít na ten upload... aspoň na 5:1 pro začátek :oops: snad by to tu síť neroztrhalo, přece 2/5/10/20 Mb/s neni nic dramatickýho, u FP50/100 by stačilo přidat nějakej ten kanál navíc a trochu poštelovat CMTS...

  • lokalita-
  • internet-
  • televize-
  • telefon-
  • zařízení-

Sdílet toto téma


Link to post
Nechci prudit. Ale za cca 9 let, co jsme u UPC nám ještě nikdo nezavolal a nic takového neposlal. A to se zase dostávám na začátek. Proč mám jako dlouholetý zákazník, odebírající od UPC v podstatě všecko co jde a vždy včas platící, permanentně slídit co UPC udělá, abych náhodou naplatil jako blbec zbytečně ?

Tak mě také, co jsem u UPC, zavolali asi jen 2x. Shodou okolností se to v obou případech týkalo nových tarifů u internetu. Ale na druhou stranu já jsem zase vůči všem telefonickým nabídkám nedůvěřivý a raději si zapátrám sám, jestli je oravdu výhodná nebo ne. Maily však dostávám celkem pravidelně a nejsou to jen souťěže nebo programové tipy, ale i informace o službách a tarifech, které UPC poskytuje. Tak nevím, jestli jen já mám takovéto "štěstí". :)

Netuším, jestli je UPC výjimkou nebo ne, ale domnívám se, že ani ostatní firmy, např. telefonní operátoři, pokud nechávají své staré tarify v platnosti, hromadně nekontaktují osobně stávající zákazníky a nepřemlouvají je k přechodu na tarify nové. Domnívám se, že je to patrně i z důvodu již poměrně velkého počtu zákazníků. Dříve, když UPC měnilo internetové tarify, tak ty staré zpravidla rušilo, ale přechod na nové rychlosti probíhal postupně řadu měsíců. Nyní tedy, patrně z kapacitních důvodů, nechávají staré tarify tzv. "vyhnít", ale přechod na nový, pokud si jej zákazník objedná, je prakticky okamžitý.

Že se o nových tarifech ví, svědčí i tato diskuze, určitě to nevyžaduje ani nějaké usilovné pátrání najít je na oficiálních stránkách a změna služeb je možná už několik let. Je na to myslím i přímo kontaktní formulář na webu UPC. Pokud jde o snížení, např. z Fiber Power 30 na Fiber Power 25, tak to bude sice za stovku, ale vzhledem k tomu, že rozdíl v měsíčním paušálu je cca 258 Kč, tak se to určitě vyplatí.

  • lokalitaKralupy nad Vltavou
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komplet
  • telefon-
  • zařízeníHD DVR Mediabox, Handan 6000 (PVR)

Sdílet toto téma


Link to post

UPC právě staré tarify neruší, staré Chello tarify zůstaly, Fiber Power30 pravděpodobně zůstane taky. Takže dlouholeté zákazníky pěkně necháme, ať platí nesmyslné sumy, a kdybych náhodou chtěli nový tarif, tak jim ještě naúčtujeme 100 Kč.

 

Ale bych na UPC jen nenadával, tak zlevnění pochopitelně vítám. 8)

Sdílet toto téma


Link to post
UPC právě staré tarify neruší, staré Chello tarify zůstaly, Fiber Power30 pravděpodobně zůstane taky.

OK, tak zas takový přehled o všech možných současný i historických tarifech u UPC si nemám. Myslel jsem to spíš tak, že dříve se nějak tarif jmenoval, např. Light, který měl nějakou rychlost. Tu po čase navýšili, ale jméno zůstalo... ale přechod na novou rychlost byl postupný, v řádu měsíců. Teď se teda vydali jinou cestou.

Fiber Power 30 je pořád ještě uváděn i v novém ceníku, Chello tarify již ne, stejně jako tam již není Starter, Easy, Light, Classic, Extreme atd..

Vždycky za nový tarif stokorunový poplatek nezaplatíš, pokud přejdeš např. z Fiber Power 30 nově na Fiber Power 50, tak ti ji odpustí. :wink:

  • lokalitaKralupy nad Vltavou
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komplet
  • telefon-
  • zařízeníHD DVR Mediabox, Handan 6000 (PVR)

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník   
Návštěvník
... Fiber Power 30 je pořád ještě uváděn i v novém ceníku, Chello tarify již ne, stejně jako tam již není Starter, Easy, Light, Classic, Extreme atd...:

Nevím, ale já v aktuálním ceníku (od 06.04.2010) tyto tarify vidím.

Pokud už někde visí komplet ceník od 01.05.2010, tak ho asi neumím najít.

Sdílet toto téma


Link to post
... Fiber Power 30 je pořád ještě uváděn i v novém ceníku, Chello tarify již ne, stejně jako tam již není Starter, Easy, Light, Classic, Extreme atd...:

Nevím, ale já v aktuálním ceníku (od 06.04.2010) tyto tarify vidím.

Pokud už někde visí komplet ceník od 01.05.2010, tak ho asi neumím najít.

 

Aaaa sorry. :oops: Tak jen Chello, tyhle jsou právě ty "vyhnívající".

Nový kompletní "květnový" ceník ještě vydán nebyl, ale ceny byly již zveřejněny v Tiskové zprávě:

http://www.upc.cz/pdf/TZ-Internet-od-UP ... -999Kc.pdf

  • lokalitaKralupy nad Vltavou
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komplet
  • telefon-
  • zařízeníHD DVR Mediabox, Handan 6000 (PVR)

Sdílet toto téma


Link to post

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se


  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×