Přejít na obsah
  • Sdělení

    • David - UPC

      Vítejte na diskuzním fóru UPC Zone   19.7.2017

      UPC Zone je nezávislé internetové fórum, kde mohou uživatelé mezi sebou diskutovat, sdílet zkušenosti a rady. Kritika zde není cenzurována, avšak chovejte se slušně a dodržujte pravidla fóra.
    • David - UPC

      Výpadek služby zpětného zhlédnutí   26.11.2017

      Vážení zákazníci, aktuálně registrujeme výpadek služby zpětného zhlédnutí na všech platformách. Omlouvám se za nepříjemné komplikace. David - UPC 
tomus

UPC Direct: Kde hledat informace o přetočení parabol

Recommended Posts

Od 1.5.2010 začne společnost UPC DTH nabízet satelitní placenou televizi z nové orbitální pozice 0,8 stupně západně ze satelitů Thor 5 a Thor 6. Změna se dotkne stávajících abonentů, kterým bude nutné přetočit parabolu na novou pozici.

 

Veškeré informace o přechodu UPC Direct na novou pozici informuje web parabola.cz průběžně prostřednictvím článků a zpráviček.

 

* CZ: Přechod UPC Direct na Thor

 

Zákazník UPC najde informace také na webu provozovatele služby:

 

* CZ: http://www.upc.cz/pretaceni-parabol

 

* CZ: http://www.upc.cz/pdf/UPC_Direct_DT.pdf

 

* SK: http://www.upc.sk/televizia/satelitna-t ... -paraboly/

 

Zdroj: http://www.parabola.cz/zpravicky/11746/ ... i-parabol/

  • lokalitaBrno
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefonNemám
  • zařízení-

Sdílet toto téma


Link to post

Jste zákazníky satelitní platformy UPC Direct a ještě jste se nedočkali přetočení paraboly z pozice 19,2 st. východně na pozici 0,8 st. západně? Pak právě pro vás zřídila společnost UPC na svém webu www.upc.cz/pretaceni-parabol speciální sekci, která je věnovaná natočení paraboly na satelity Thor 5 a 6 a také aktualizaci firmwaru ve vašem přijímači.

 

Dokument nazvaný Samoinstalační manuál má pouze dvě stránky. Na první se zájemce seznámí s aktualizací softwaru ve všech čtyřech přijímačích, které jsou společností UPC nabízeny, na druhé je pak na třech obrázcích vysvětleno, jak svou parabolu natočit. Rada majitelům set-top-boxů od tohoto operátora je na konci vždy stejná: "Pokud se nepodaří software nahrát, počkejte na kontakt od autorizované firmy."

 

Zdroj: http://www.digizone.cz/aktuality/upc-ra ... um-jak-na/

  • lokalitaBrno
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefonNemám
  • zařízení-

Sdílet toto téma


Link to post

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se


  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×