Jump to content

Recommended Posts

Omlouvám se předem, pokud již toto forum jednou je. Ale dnes po delší diskusi z KC UPC jsem si říkal, že stojí za to, zde zveřejnit mojí komunikaci. Na můj dotaz:

 

[b]Dobrý den. Zajímalo by mě, odkdy bude spuštěn kanál ČT HD. V programové nabídce s platností od 1.11.2009 je již uveden, ale není možné ho naladit. Stále očekávám jeho spuštění, proto mám i nabídku STANDARD, abych mohl mít i kanály v HD a současně proto Vám i platím tento rozsah služeb. Tudíž již od 1.11.2009 ho očekávám, Vaši programovou nabídku tímto považuji za klamavou reklamu. Pokud se během tohoto týdně nic nezmění (do 22.11.2009), považujte toto jako reklamaci dle Vašich obchodních a reklamačních podmínek, týkající se nedostupnosti služeb.[/b]

 

Bylo odpovězeno, za 1.:

 

Tímto bychom Vás chtěli informovat, že program ČT1 je vysílán již v HD kvalitě a naladíte ho přes Váš HD-box. Prosíme o vyladění programů.

Pokud by závada nadále přetrvávala, dovolujeme si Vás požádat o kontakt s Klientským centrem UPC od zařízení na telefonním čísle 241005100, kdykoliv v provozní době od pondělí do pátku od 8:00 do 20:00 hodin.

S pozdravem a přáním příjemného dne

I. Klodnerová

operátor klientského centra

 

Moje odpověď byla:

 

Na základě poslední komunikace s Vámi, Vám oznamuji, že ČT HD nelze naladit. Ani po vymazání předvoleb a opětovném manuálním, ani po automatickém naladění. Tudíž stále platí poslední moje upozornění na nedostupnost služeb dle Vaší nabídky a zároveň platí, že toto považujte jako reklamaci dle obchodních a reklamačních podmínek UPC.

 

Datum přijetí: 20.11.2009 19:02:30

 

A dnes dorazil tento e-mail:

 

Vážený kliente,

dovolte, prosím, abychom touto formou reagovali na Váš e-mail, týkající se technického problému.

Je nám líto, ale tento program zatím vysílat nebudeme. V tuto chvíli stále probíhá jednání o podmínkách jeho zařazení. Děkujeme za pochopení.

V případě, že budete reagovat na tento e-mail, využijte prosím opět standardního formuláře, který naleznete na http://web.upc.cz/klpoz/cz/

S pozdravem a přáním příjemného dne

P. Weil

Specialista technické podpory datových služeb UPC

UPC Česká republika, a. s.

 

Tak nevím, jestli si z nás nedělá UPC tak trochu p...l :twisted:

Link to post
Share on other sites

Vcelku by mne zajímalo, kdyby tato zpráva prosákla do médií a lidé by toto hromadně chtěli reklamovat, že mají nabídku STANDART právě kvůli tomu HD ČT1.

 

Pár urgencí lidiček ze zdejšího fóra klientské centrum odrazí, ale prosáknout to do večerních zpráv s nějakým odborným - právním názorem, který by dal za pravdu uživatelům, tak nevím, nevím.

Link to post
Share on other sites

Pozor reklamoval jsem a jak CT HD tak i History HD (zacátkem mesíce) byla mi poskytnuta jednorázová sleva. Proto doporucuji at reklamují toto vsichni... 1.11. byla nejaka programova nabidka s Histrory HD a CT HD tyto programy vsak nebyly takze duvod k reklamaci....

Link to post
Share on other sites
Tak dneska u programové nabídky přibyla hvězdička s poznámkou nezaručený příjem. Začínají si dělat, co chtějí... Hlavně ze zákázníků voly.

 

Ta tam přibyla jen kvůli tomu, že jsem jim to na víceméně nařídíl tím, že jsem jim 3.11. zavolal do vedení, 10 minut s nima o tom debatoval a pořádně je seřval, že lžou lidem a ať to okamžitě opravěj nebo u nich končím a nechám je soudit. Pán na druh straně mi řekl, že tu nabídku upravěj. Jak tak koukám, na moc se nezmohli. UPC je banda pos*anejch trapenejch amatérů. Nejhorší je, že s tím klient nemůže udělat nic. Za chvíli tady bude otrokářská spoelčnost jak v USA. Banda zm*dů. Mám sto chutí to dát do televize, jak si z lidí dělaj blbce.

  • Internet 300
  • Jiná služba
  • TV Komplet
  • Kaon
  • Hlavní město
Link to post
Share on other sites

Nakonec jsem od nich dostal odpověď:

 

dovolte, abychom touto formou reagovali na Váš e-mail ze dne 23.11.2009, týkající se programové skladby UPC kabelové TV.

 

Pokud budete reagovat na naši odpověď, nepoužívejte prosím tlačítko odpovědět, ale využijte kontaktního formuláře na http://web.upc.cz/klpoz/cz/.

 

Tímto bychom Vás rádi informovali, že Vaše oznámení předáme na reklamační oddělení k vyjádření.

 

S pozdravem a přáním příjemného dne

 

T. Kaplan

 

operátor klientského centra

 

Už se těším, co odpoví :P:P:P

Link to post
Share on other sites
Právě jsem poslal do ČT e-mail s dotazem,kdy to HD pro UPC uvolní,pokud tam nevládne kníže Ignor :king: tak mi odpoví a dám vám vědět.

taky jsem jim tam napsal asi před 2 týdny.odpověď ještě nedorazila :cry:

  • Internet 300
  • Neomezeně
  • Komplet
  • CAModul,HD DVR Mediabox
  • Brno-Kohoutovice
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...