Přejít na obsah
  • Sdělení

    • David - UPC

      Vítejte na diskuzním fóru UPC Zone   19.7.2017

      UPC Zone je nezávislé internetové fórum, kde mohou uživatelé mezi sebou diskutovat, sdílet zkušenosti a rady. Kritika zde není cenzurována, avšak chovejte se slušně a dodržujte pravidla fóra.
    • David - UPC

      Výpadek služby zpětného zhlédnutí   26.11.2017

      Vážení zákazníci, aktuálně registrujeme výpadek služby zpětného zhlédnutí na všech platformách. Omlouvám se za nepříjemné komplikace. David - UPC 

Recommended Posts

Omlouvám se předem, pokud již toto forum jednou je. Ale dnes po delší diskusi z KC UPC jsem si říkal, že stojí za to, zde zveřejnit mojí komunikaci. Na můj dotaz:

 

[b]Dobrý den. Zajímalo by mě, odkdy bude spuštěn kanál ČT HD. V programové nabídce s platností od 1.11.2009 je již uveden, ale není možné ho naladit. Stále očekávám jeho spuštění, proto mám i nabídku STANDARD, abych mohl mít i kanály v HD a současně proto Vám i platím tento rozsah služeb. Tudíž již od 1.11.2009 ho očekávám, Vaši programovou nabídku tímto považuji za klamavou reklamu. Pokud se během tohoto týdně nic nezmění (do 22.11.2009), považujte toto jako reklamaci dle Vašich obchodních a reklamačních podmínek, týkající se nedostupnosti služeb.[/b]

 

Bylo odpovězeno, za 1.:

 

Tímto bychom Vás chtěli informovat, že program ČT1 je vysílán již v HD kvalitě a naladíte ho přes Váš HD-box. Prosíme o vyladění programů.

Pokud by závada nadále přetrvávala, dovolujeme si Vás požádat o kontakt s Klientským centrem UPC od zařízení na telefonním čísle 241005100, kdykoliv v provozní době od pondělí do pátku od 8:00 do 20:00 hodin.

S pozdravem a přáním příjemného dne

I. Klodnerová

operátor klientského centra

 

Moje odpověď byla:

 

Na základě poslední komunikace s Vámi, Vám oznamuji, že ČT HD nelze naladit. Ani po vymazání předvoleb a opětovném manuálním, ani po automatickém naladění. Tudíž stále platí poslední moje upozornění na nedostupnost služeb dle Vaší nabídky a zároveň platí, že toto považujte jako reklamaci dle obchodních a reklamačních podmínek UPC.

 

Datum přijetí: 20.11.2009 19:02:30

 

A dnes dorazil tento e-mail:

 

Vážený kliente,

dovolte, prosím, abychom touto formou reagovali na Váš e-mail, týkající se technického problému.

Je nám líto, ale tento program zatím vysílat nebudeme. V tuto chvíli stále probíhá jednání o podmínkách jeho zařazení. Děkujeme za pochopení.

V případě, že budete reagovat na tento e-mail, využijte prosím opět standardního formuláře, který naleznete na http://web.upc.cz/klpoz/cz/

S pozdravem a přáním příjemného dne

P. Weil

Specialista technické podpory datových služeb UPC

UPC Česká republika, a. s.

 

Tak nevím, jestli si z nás nedělá UPC tak trochu p...l :twisted:

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník   
Návštěvník

Vcelku by mne zajímalo, kdyby tato zpráva prosákla do médií a lidé by toto hromadně chtěli reklamovat, že mají nabídku STANDART právě kvůli tomu HD ČT1.

 

Pár urgencí lidiček ze zdejšího fóra klientské centrum odrazí, ale prosáknout to do večerních zpráv s nějakým odborným - právním názorem, který by dal za pravdu uživatelům, tak nevím, nevím.

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník   
Návštěvník

Pozor reklamoval jsem a jak CT HD tak i History HD (zacátkem mesíce) byla mi poskytnuta jednorázová sleva. Proto doporucuji at reklamují toto vsichni... 1.11. byla nejaka programova nabidka s Histrory HD a CT HD tyto programy vsak nebyly takze duvod k reklamaci....

Sdílet toto téma


Link to post
Tak dneska u programové nabídky přibyla hvězdička s poznámkou nezaručený příjem. Začínají si dělat, co chtějí... Hlavně ze zákázníků voly.

 

Ta tam přibyla jen kvůli tomu, že jsem jim to na víceméně nařídíl tím, že jsem jim 3.11. zavolal do vedení, 10 minut s nima o tom debatoval a pořádně je seřval, že lžou lidem a ať to okamžitě opravěj nebo u nich končím a nechám je soudit. Pán na druh straně mi řekl, že tu nabídku upravěj. Jak tak koukám, na moc se nezmohli. UPC je banda pos*anejch trapenejch amatérů. Nejhorší je, že s tím klient nemůže udělat nic. Za chvíli tady bude otrokářská spoelčnost jak v USA. Banda zm*dů. Mám sto chutí to dát do televize, jak si z lidí dělaj blbce.

  • lokalitaHlavní město
  • internetInternet 200
  • televizeTV Komplet
  • telefon-
  • zařízeníKaon

Sdílet toto téma


Link to post

Nakonec jsem od nich dostal odpověď:

 

dovolte, abychom touto formou reagovali na Váš e-mail ze dne 23.11.2009, týkající se programové skladby UPC kabelové TV.

 

Pokud budete reagovat na naši odpověď, nepoužívejte prosím tlačítko odpovědět, ale využijte kontaktního formuláře na http://web.upc.cz/klpoz/cz/.

 

Tímto bychom Vás rádi informovali, že Vaše oznámení předáme na reklamační oddělení k vyjádření.

 

S pozdravem a přáním příjemného dne

 

T. Kaplan

 

operátor klientského centra

 

Už se těším, co odpoví :P:P:P

Sdílet toto téma


Link to post
Právě jsem poslal do ČT e-mail s dotazem,kdy to HD pro UPC uvolní,pokud tam nevládne kníže Ignor :king: tak mi odpoví a dám vám vědět.

taky jsem jim tam napsal asi před 2 týdny.odpověď ještě nedorazila :cry:

  • lokalitaBrno-Kohoutovice
  • internetInternet 200
  • televizeTV Komplet
  • telefonTelefón Basic
  • zařízeníCAModul,HD DVR Mediabox,modemTechnicolor

Sdílet toto téma


Link to post
Právě jsem poslal do ČT e-mail s dotazem,kdy to HD pro UPC uvolní,pokud tam nevládne kníže Ignor :king: tak mi odpoví a dám vám vědět.

v nejhorším případě to UPC pustí až začne olympiáda a "řádné HD vysílání ČT" :).spíš by mě zajímalo,kdy UPC spustí ty registrované programy.Herr Malina se chlubil,že do konce roku chtějí mít v nabídce 100 programů.zatím jich je 99,z toho je tam 7x rezerva

  • lokalitaBrno-Kohoutovice
  • internetInternet 200
  • televizeTV Komplet
  • telefonTelefón Basic
  • zařízeníCAModul,HD DVR Mediabox,modemTechnicolor

Sdílet toto téma


Link to post
Jin    0

Pred tydnem jsem psal do ČT. Tohle mi dneska odpovedeli:

 

"...podle informací z technického oddělení by již po technické stránce nemělo nic bránit tomu, aby UPC nabízelo ve své kabelové distribuci HD vysílání ČT. Nevím však, do jaké míry je tato skutečnost již ošetřena smluvně.

Skutečnost, že společnost UPC inkasuje za něco, co nenabízí, je potřeba řešit s jejich reklamačním oddělení."

Sdílet toto téma


Link to post

V multiplexu 12 na 274 MHz (síť Karneval) je již několik dnů vysílán pod VPID 6201 a providerem Media Boadcast (rezerva HD) datový tok 10,5 Mb/s v h.264/AVC (samozřejmě kódovaně).

  • lokalitaTeplice
  • internetInternet 200
  • televizeTV Komfort
  • telefonStarší služba
  • zařízeníCisco EPC 3212, 3x CAM

Sdílet toto téma


Link to post
jay    0

Tady je slušná odpověď na moji slušnou otázku z ČT :

 

Dobrý den,

podle informací technického oddělení by tomu již nemělo nic bránit. Teď je to otázka uzavření patřičných smluv. Nezdá se mi však příliš od UPC profesionální slibovat svým zákazníkům něco, co nemají smluvně podchyceno a svalovat vinu na jiné subjekty. Už v září mohli brát signál ze satelitní distribuce a převádět jej do kabelové distribuce, tak proč tak neučinili, když jim jde tolik o zájem klientů.

(Zachovejte, prosím, historii e-mailu, pokud na něj budete reagovat.)

S pozdravem

Lenka Lukešová

 

Co na nás UPC zase šije za boudu ?

Sdílet toto téma


Link to post

Myslím, že klíčová je tam ta věta: "... proč tak neučinili, když jim jde tolik o zájem klientů."

 

Věříte, po tom všem, co UPC předvádí, že jim jde o zájem klientů? :wink:

  • lokalitaKralupy nad Vltavou
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komplet
  • telefon-
  • zařízeníHD DVR Mediabox, Handan 6000 (PVR)

Sdílet toto téma


Link to post
Už v září mohli brát signál ze satelitní distribuce a převádět jej do kabelové distribuce, tak proč tak neučinili, když jim jde tolik o zájem klientů.

Nemohli a nemuzou, protoze jim to CT nepovolila.

  • lokalitaBrno
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefonNemám
  • zařízení-

Sdílet toto téma


Link to post

Nevim, zda-li někdo viděl prosincové UPC Informuje, ale nebyla tam ani zmínka o nějakém novém kanálů... jen smršť nesmyslnejch, pro mne jako zákazníka zbytečnejch, trapnejch a uražlivejch, keců... sou to dementi...

 

A můžu říct, že ČT nelže, nyní je chyba u UPC. ČT už vše fakt připravili. Dřív (ještě v září) se to nešířilo kvůli nim, ale teďka se čeká na šnecí vygumované UPC, aby zmáčkli knoflík.

  • lokalitaHlavní město
  • internetInternet 200
  • televizeTV Komplet
  • telefon-
  • zařízeníKaon

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník   
Návštěvník

UPC jsou největší podvodníci jen samé sliby a s tou CT1 HD je to pravda. Pravděpodobně se v UPC CR shromáždili samí břídilové ala ovoce. Je zajímavé, že ostatní operátoři kabelovek mohou uvádět přesné termíny zavádění programů a také ho dodržet jen UPC má problémy. Je otázkou jak hluboce je UPC neschopné poskytovat skutečně relevantní informace a ne se jen vymlouvat na chyby druhých. Bohužel ppokud je nebudeme hromadně bojkotovat tak se nic nestane a budou nás nadále krmit lží které msi pan Malina vymyslí.

Sdílet toto téma


Link to post

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se


  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×