Jump to content

Recommended Posts

tak jsem poslal dotaz panu Potůčkovy z Digizone a informoval jsem ho o tomto problému.tak jsem zvědavej,jak dopadne on,novinář a co mu pan Malina sdělí za pravdu.předpokládám,že se nějakej článek na DIgizone o tomto problému vyskytne

tak mě došla odpověd od pana Potůčka a slíbil,že se tím bude zabývat a ověřovat u UPC a kdyby byl problém na celé síti,tak že vydají na Digizone zprávu.tak jsem zvědavej,jak dopadne

  • Internet 300
  • Jiná služba
  • TV Komplet
  • Neomezeně
  • 10 Mb/s
  • CAModul,HD DVR Mediabox
  • Brno-Kohoutovice

Share this post


Link to post
Share on other sites
A mimochodem se podívejte, co se má vysílat v analogu, to také nedodržují.

A doufám, že ještě dlouho v některých lokalitách, tu mou nevyjímaje, dodržovat nebudou. :D

  • Internet 300
  • -
  • TV Komplet
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • HD DVR Mediabox, Handan 6000 (PVR)
  • Kralupy nad Vltavou

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mimochodem na Slovensku vyřadilo z UPC z nabídky sportovní program ESPN America. (viz článek)

Tak doufám, že nějakou "chytrou" hlavu nenapadne udělat podobnou hloupost i v české UPC.

  • Internet 300
  • -
  • TV Komplet
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • HD DVR Mediabox, Handan 6000 (PVR)
  • Kralupy nad Vltavou

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm, to doufám, že opravdu ne. Ale u SK UPC to je kvůli smlouvě pokud jsem to správně pochopil... ale přesto...to by mne nehorázně naštvali...je to jeden z kvalitních kanálů v nabídce. Jinak koukám, že slovenské UPC má horší nabídku než my...hm..asi se nemáme zas tak špatně, jak jsem si původně myslel. Ale mohlo by to bejt lepší...


Zlatej Kabel Plus...

  • Internet 300
  • Jiná služba
  • TV Komplet
  • Jiná služba
  • Neomezeně
  • Kaon
  • Hlavní město

Share this post


Link to post
Share on other sites
tak jsem poslal dotaz panu Potůčkovy z Digizone a informoval jsem ho o tomto problému.tak jsem zvědavej,jak dopadne on,novinář a co mu pan Malina sdělí za pravdu.předpokládám,že se nějakej článek na DIgizone o tomto problému vyskytne

tak mě došla odpověd od pana Potůčka a slíbil,že se tím bude zabývat a ověřovat u UPC a kdyby byl problém na celé síti,tak že vydají na Digizone zprávu.tak jsem zvědavej,jak dopadne

 

Mno, já doufám, že článek o tom vydají co nejdříve tak či tak. UPC si zaslouží za svoje chování pohlavek. Doufám, že mu z UPC neodpoví nějakej debil ve stylu, že si má přeladit STB.


Zlatej Kabel Plus...

  • Internet 300
  • Jiná služba
  • TV Komplet
  • Jiná služba
  • Neomezeně
  • Kaon
  • Hlavní město

Share this post


Link to post
Share on other sites
tak jsem poslal dotaz panu Potůčkovy z Digizone a informoval jsem ho o tomto problému.tak jsem zvědavej,jak dopadne on,novinář a co mu pan Malina sdělí za pravdu.předpokládám,že se nějakej článek na DIgizone o tomto problému vyskytne

tak mě došla odpověd od pana Potůčka a slíbil,že se tím bude zabývat a ověřovat u UPC a kdyby byl problém na celé síti,tak že vydají na Digizone zprávu.tak jsem zvědavej,jak dopadne

 

Mno, já doufám, že článek o tom vydají co nejdříve tak či tak. UPC si zaslouží za svoje chování pohlavek. Doufám, že mu z UPC neodpoví nějakej debil ve stylu, že si má přeladit STB.

 

Taky dobra odpoved je "Posilame obnovovaci signal" Moje oblibena :wink:

  • Internet 150
  • -
  • TV Komfort
  • -
  • -
  • CA modul 2x
  • Mělník

Share this post


Link to post
Share on other sites
tak jsem poslal dotaz panu Potůčkovy z Digizone a informoval jsem ho o tomto problému.tak jsem zvědavej,jak dopadne on,novinář a co mu pan Malina sdělí za pravdu.předpokládám,že se nějakej článek na DIgizone o tomto problému vyskytne

tak mě došla odpověd od pana Potůčka a slíbil,že se tím bude zabývat a ověřovat u UPC a kdyby byl problém na celé síti,tak že vydají na Digizone zprávu.tak jsem zvědavej,jak dopadne

 

Mno, já doufám, že článek o tom vydají co nejdříve tak či tak. UPC si zaslouží za svoje chování pohlavek. Doufám, že mu z UPC neodpoví nějakej debil ve stylu, že si má přeladit STB.

 

Taky dobra odpoved je "Posilame obnovovaci signal" Moje oblibena :wink:

 

Já bych pro ně měl lepší odpověď:

 

:lol:


Zlatej Kabel Plus...

  • Internet 300
  • Jiná služba
  • TV Komplet
  • Jiná služba
  • Neomezeně
  • Kaon
  • Hlavní město

Share this post


Link to post
Share on other sites

doporučoval by upc,aby na KC nainstalovali 1 tv+1stb a každý den před nástupem do šichty by si měli všichni operátoři povinně projed jejich programovou nabídku v realu,aspon by věděli,co nabízí .

bohužel ale hrozí,že se na kc už nikdo nedovolá,neboď se operátoři budou dívat na tv

  • Internet 300
  • Jiná služba
  • TV Komplet
  • Neomezeně
  • 10 Mb/s
  • CAModul,HD DVR Mediabox
  • Brno-Kohoutovice

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Porad tu ctu samy stiznosti,ale vzdyt vas nikdo nenuti upc mit.Pokud by se stezovatele spojili a zaslali hromadnou vypoved ledy by se rychle hnuly,ale UPC tak jako kazdy v tomto state spoleha na nasi neschopnost odporu.A jak je videt jim to vychazi jediny vas odpor je stiznost na kterou odpovi kravinou a nic se nedeje a vy tise platite a oni se smeji.Chjovani jake ma UPC v cechach by si jinde ani nedovolili vyzkouet,ale nase narodni povaha ovci jim dava velkou moc.Tak si nestezujte tady,ale vyrazte to rikat na centralu.Stiznostma na foru jeste nikdo niceho nedosah.UPC ma statisice zakazniku a tady si stezuji stale titiz.Pritom pomer cena a pocet kanalu je v ceske republice bezkonkurencni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak podle tebe máme kvůli všemu psát Malinovi ? Já jsem minule kvůli History HD a ČT1 HD psal do KC email a poté tam i zavolal. Jediné, čeho jsem dosáhl po seřvání dotyčného, který to zvedl je, že u ČT1 HD přidali v nabídce " * = nezaručený příjem". Ok, tak já jdu napsat Malinovi, digizone i parabole. Bude legrace.


Zlatej Kabel Plus...

  • Internet 300
  • Jiná služba
  • TV Komplet
  • Jiná služba
  • Neomezeně
  • Kaon
  • Hlavní město

Share this post


Link to post
Share on other sites
Porad tu ctu samy stiznosti,ale vzdyt vas nikdo nenuti upc mit.Pokud by se stezovatele spojili a zaslali hromadnou vypoved ledy by se rychle hnuly,ale UPC tak jako kazdy v tomto state spoleha na nasi neschopnost odporu.A jak je videt jim to vychazi jediny vas odpor je stiznost na kterou odpovi kravinou a nic se nedeje a vy tise platite a oni se smeji.Chjovani jake ma UPC v cechach by si jinde ani nedovolili vyzkouet,ale nase narodni povaha ovci jim dava velkou moc.Tak si nestezujte tady,ale vyrazte to rikat na centralu.Stiznostma na foru jeste nikdo niceho nedosah.UPC ma statisice zakazniku a tady si stezuji stale titiz.Pritom pomer cena a pocet kanalu je v ceske republice bezkonkurencni.

když jsem psal Malinovy o tom,že na webu mají vyvěšenou nějakou programovou nabídku,která se nezakládá na pravdě a kdy že to dají do pořádku,tak se mě více méně vysmál.však už jsem tentokrát napsal na Digizone

  • Internet 300
  • Jiná služba
  • TV Komplet
  • Neomezeně
  • 10 Mb/s
  • CAModul,HD DVR Mediabox
  • Brno-Kohoutovice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jsem dnes vpoledne naskenoval 97 (oproti 99) progamových pozic. Co vypadlo?


exKarneval

  • Internet 300
  • Telefon 30 minut
  • TV Komfort
  • -
  • -
  • Compal - Router Mode, 3x CAM
  • Teplice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pro všechny - dnes mi přišly dvě odpovědi na moji reklamaci v tomto znění (je to vyloženě výsměch klientům):

 

 

1 - Vážený pane,

dovolte, abychom touto formou reagovali na Váš e-mail ze dne 5.1.2010, týkající se Vaší smlouvy.

Pokud budete reagovat na naši odpověď, nepoužívejte prosím tlačítko odpovědět, ale využijte kontaktního formuláře na http://web.upc.cz/klpoz/cz/.

Přijměte, prosím, naši upřímnou omluvu za nepříjemnosti, které Vám jsou tímto způsobeny.

Váš požadavek byl předán na reklamační oddělení, které Vás bude kontaktovat.

Děkujeme Vám za pochopení a trpělivost.

S pozdravem a přáním příjemného dne

S. Linetová

 

A asi o hodinu a půl později dorazila na mojí adresu další odpověď:

 

2 - Vážený pane,

dovolte, abychom touto formou reagovali na Váš e-mail ze dne 05. 01. 2010, týkající se Vaší smlouvy.

Pokud budete reagovat na naši odpověď, nepoužívejte prosím tlačítko odpovědět, ale využijte kontaktního formuláře na http://web.upc.cz/klpoz/cz/.

Přijměte, prosím, naši upřímnou omluvu za mylné informace a nepříjemnosti tímto způsobené.

Rádi bychom Vás informovali, že ohledně dostupnosti nových programů DTV NG Wild a NG Music se zatím jedná - v programové nabídce nejdou prozatím zahrnuty.

Děkujeme Vám za pochopení a Vás podnět.

Závěrem bychom Vám rádi poděkovali za dosavadní zájem o naše služby a budeme potěšeni, pokud se v budoucnu rozhodnete pro kterýkoliv z dalších produktů společnosti UPC Česká republika, a. s.

V případě Vašich dalších dotazů prosím využijte kontaktní formulář na www.upc.cz v sekci Kontakty pod odkazem Kontaktní formulář.

S pozdravem a přání příjemného dne

S. Linetová

operátor klientského centra

 

Na obě odpovědi od ctihodného KC UPC byla reakce ode mě jednoznačná:

 

Text požadavku:

Dobrý den. Opravdu si děláte se zákazníků legraci. Já jsem psal, že nejsou dostupné programy NG Wild a NG Music v extra placeném balíčku služeb PLUS. Tudíž na základě Vaší poslední odpovědi, ruším veškeré smlouvy, týkající se kabelové televize. Berte to jako výpověď z poskytování služeb digitální tv dle Vašich Obchodních a reklamačních podmínek na základě neposkytnutí Vámi inzerovaných služeb. Internet si ponechávám.

 

Datum přijetí: 6.1.2010 14:19:40

 

UPC Česká republika, a.s., se sídlem v Praze, Závišova 5, IČ:00562262, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 5452

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ještě dodatek: samozřejmě o dalším průběhu reklamace budu všechny registrované a neregistrované účastníky, případné náhodné návštěvníky tohoto fóra a zájemce o služby firmy UPC, informovat jak se situace vyvíjí. :twisted::twisted::twisted::twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doporučuji ještě, aby jste postupovali ve stejném duchu jako já (mám na mysli všechny zákazníky, kteří nejsou spokojeni s přístupem UPC). Výzva pro všechny nespokojené:

Musí se trochu ti zlatokopové probrat z iluze, že český národ nejsou jen blbci, kteří každému zobou z ruky

Share this post


Link to post
Share on other sites

nam cechom sice upc espn nezrusila, ale tady se jedna o dodrzeni obchodnych a reklamacnych podmienok, danych zmluvou :D:D:D

 

P.S.: sorry za slovenčinu

Edited by Guest

Share this post


Link to post
Share on other sites
nam cechom sice upc espn nezrusila, ale tady se jedna o dodrzeni obchodnych a reklamacnych podmienok, danych zmluvou

ja viem, ja som len tak drzo zneuzil nejaku vhodnu temu, aby som si to overil, kedze som prave zistil, ze nam to zrusili ako jeden z mala zaujimavych kanalov

 

skoda, ze tu na slovensku nemozem mat ceske upc

Share this post


Link to post
Share on other sites
Doporučuji ještě, aby jste postupovali ve stejném duchu jako já (mám na mysli všechny zákazníky, kteří nejsou spokojeni s přístupem UPC). Výzva pro všechny nespokojené:

Musí se trochu ti zlatokopové probrat z iluze, že český národ nejsou jen blbci, kteří každému zobou z ruky

 

No mě zas připadá ujetý abych každý měsíc 1. ihned zkontroloval web UPC s ceníky a programovou nabídkou, zda tam mají chybu a mohl žádat o slevu.

 

Tos mohl udělat rovnou, jak tady jiní popisují a nemusíš se potom tolik rozčilovat.

 

Myslím, že tu tomus psal, že ty dva programy se záhy objeví.

Formuláře se pro tisk připravují nejspíše nějakou dobu dopředu, počítají že ty programy zařadí, ale to slovíčko "PUSTIT" prostě z Amstrodamu dorazí později než se čekalo.

 

Jó a ještě bychom teď všichni mohli zavolat na KC, že nám slibovali 99 programů, a teď jich je jen 97 (z toho již jen 4 rezervy) :roll:


Standa

  • Internet 300
  • Telefon 30 minut
  • TV Komfort
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • modem
  • Praha

Share this post


Link to post
Share on other sites
Doporučuji ještě, aby jste postupovali ve stejném duchu jako já (mám na mysli všechny zákazníky, kteří nejsou spokojeni s přístupem UPC). Výzva pro všechny nespokojené:

Musí se trochu ti zlatokopové probrat z iluze, že český národ nejsou jen blbci, kteří každému zobou z ruky

 

No mě zas připadá ujetý abych každý měsíc 1. ihned zkontroloval web UPC s ceníky a programovou nabídkou, zda tam mají chybu a mohl žádat o slevu.

 

Tos mohl udělat rovnou, jak tady jiní popisují a nemusíš se potom tolik rozčilovat.

 

Myslím, že tu tomus psal, že ty dva programy se záhy objeví.

Formuláře se pro tisk připravují nejspíše nějakou dobu dopředu, počítají že ty programy zařadí, ale to slovíčko "PUSTIT" prostě z Amstrodamu dorazí později než se čekalo.

 

Jó a ještě bychom teď všichni mohli zavolat na KC, že nám slibovali 99 programů, a teď jich je jen 97 (z toho již jen 4 rezervy) :roll:

stačilo by,aby tu programovou nabídku vystavili,až ty programy naběhnou a nebo tam dali odkaz,že pojedou od tolikátého a tolikátého.představ si nového zákazníka,který se tímto letákem naláká a objedná si s tento balíček a zjistí že tyto programy nejedou.Má to reklamovat a uplatnovat slevu nebo dát výpověď?

a navíc to není poprvé

  • Internet 300
  • Jiná služba
  • TV Komplet
  • Neomezeně
  • 10 Mb/s
  • CAModul,HD DVR Mediabox
  • Brno-Kohoutovice

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak jsem poslal panu Malinovy tento meil

Dobrý den,

měl bych na vás dotaz.

Proč na svých webových stránkách,kde máte vystavenou programovou nabídku digitální tv platnou od 1.1.2010,uvádíte,že v balíčku plus jsou nově zařazeny programy NG WILD a NG MUSIC i když víte,že to ještě není pravda.

Proč k těmto 2 programům nedáte odkaz,že budou zařazeny od tolikátého a tolikátého a nebo jej vystavit,až tyto programy naběhnou.

Proč tuto informaci,že tyto programy nejsou v nabídce,nejsou zděleny i operátorům na KC,kteří nám,zákazníkům,kteří se od soboty dožadují nějakých informací,proč nejedou,odkazují na znovunaladění STB,potažmo že pošlou odbavovací signál na STB a že opravdu pojedou.Myslím,že i těmto operátorům musí vadit,když se až 5 den dozví,že tyto programy ještě nejsou v nabídce a byly vlastně za blbce.Je mě jich líto.

Bohužel to ale není poprvé.Úplně stejná situace nastala před zařazením programů HISTORY CHANNEL HD a ČT HD.Myslel jsem,že se ze svých chyb poučíte a dáte si na tyto nesrovnalosti pozor.

Vžijte se do situace nového zákazníka,který si objedná tento balíček a zjistí,že tyto programy nejedou.Má to reklamovat a uplatňovat slevu nebo zrušit smlouvu za porušení podmínek?

Závěrem bych chtěl podotknou,že jsem s vašimi službami spokojen,(ale je vždy co zlepšovat,tak jako všude).Jenom mě a nejen mě,(stačí se podívat na neoficiální forum upczone.cz),mrzí,že se tyto exesi opakují.

 

 

za chvíli došla odpověd

"O zařazení obou TV kanálů jednáme již dlouho a podle mých informací v současné době již neexistují žádné překážky, které by měly jejich brzkému startu v síti UPC bránit. To byl i důvod, proč byla daná informace s určitým předstihem marketingově využita . Upřímně se omlouvám za to, že tak došlo ke zmatení některých zákazníků."

ještě dvě poznámky:

Bližší informace budu mít s největší pravděpodobností tento týden.Co se avizovaného vysílání ČT HD týče,mě příslušný kolega upozornil,že - cituji:! S ČT1 HD to tak úplně pravda není, do letáku a na web jsme dávali poznámku o nezaručeném příjmu.." oba tyto zdánlivé zkraty mají zcela prozaické vysvětlení - letáky na příslušný měsíc musíme tisknout s určitým předstihem, takže ne vše musí nutně platit přímo od 1. dne daného měsíce.Vrátím se k tomu v UPC informuje - vysvětlím a omluvím se veřejně. Na webu poznámka / omluva o dočasné nedostupnosti NG Wild a NG Music je..Děkuji za pochopení.

F.Malina

omlouvám se za delší příspěvek

  • Internet 300
  • Jiná služba
  • TV Komplet
  • Neomezeně
  • 10 Mb/s
  • CAModul,HD DVR Mediabox
  • Brno-Kohoutovice

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...