Jump to content
graver

smtp server

Recommended Posts

V mailovém klientu (Windows Live) mám nastavený smtp server na smtp.upcmail.cz, bez ověření. Od dnešního rána nemůžu odesílta maily - klient hlásí, že nastavení ověřování u smtp serveru je chybné. Nevíte, jestli se něco změnilo nebo v čem je problém? Používám AVG firewall, ale stejně se to chová i při vypnutém.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha, až teď koukám na zbytek zprávy (v chybovém okně windows live to nešlo vidět):

recipient rejected 89.102.19.35 is in RBL

ta IP patří UPC, tak tomu nějak nerozumím.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vyřešeno. UPC mi zablokovalo port 25 kvůli odchozímu spamu :oops: . Podle technika šlo o jednu epizodu (nikoliv opakované dlouhodobé výskyty), vzorky mi odmítli dát, takže ani nevím, o co šlo. Holt jsem chytil nějaký svinstvíčko. Antivirus, Spybot, všechna na ho*no. Kontrola samozřejmě nic nenašla. Můj router sice má firewall, ale neumí selektivně blokovat konkrétní porty, takže nic moc nenadělám. Softwarové blokování na úrovni OS je asi na nic - sračka si to umí převzít. Takže akorát čekat, kdy příště :evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Také se snažím z UPC vydolovat, proč mi zablokovali (nejen) port 25. Navzdory tomu, že ve zprávě uváděli, že tento port zůstává volný...

Podle systémových protokolů mého PC byl počítač vypnut v době, kdy údajně došlo k odeslání virové nákazy (někomu).

 

Dokážu si představit, že navštívením nakažené stránky může pomocí nějakého ďábelského scriptu dojít k odeslání něčeho někam. Ale to obyčejný uživatel nikdy nepozná. A je poněkud sprosté od UPC, že jej hned bez varování odstaví od pošty...

 

Navíc je zde ještě další záhada: e-maily od UPC označuje můj poskytovatel schránky (Tiscali) jako SPAM!

Share this post


Link to post
Share on other sites

V mém případě byl port 25 blokován dřív, než byl okamžik odeslání spamu ve zprávě od UPC. Komunikace zcela mimo jakoukoliv představitelnou úroveň podpory - několik záznamů přes web formulář, UPC neidentifikuje jednotlivé cally žádným jednoznačným číslem, takže dáma, který mi telefonovala, nedokázala určit, na který můj záznam reaguje, tvrdila, že předává informace technikovi, na kterého mě přepojila, ten o ničem nevěděl (nic mu nepředala), vyjadřoval se způsobem "je váš problém, že ke mně váš záznam nedošel", když jsem ho upozornil, že si na mobilu zapínám záznam a chci jeho verbální excesy zopakovat, vytekl jak stará pračka. Sám konstatoval, že náš hovor je nahráván (v případě, že vám volá někdo z UPC, se hovor nahrává bez upozornění - toho se dočkáte jen když voláte vy). No, co dodat - UPC klasika...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mě poslali tokovou zprávu (citát):

Abychom předešli dalším negativním důsledkům, provedli jsme na Vašem internetovém připojení v souladu s Všeobecnými podmínkami omezení, která mají dalšímu šíření virů zabránit. 
V tuto chvíli máte povolenu komunikaci pouze na portech 80 (http), 443 (https), 110 (pop3), 25 (smtp), 143 (imap), 53 (dns), 67 a 68 (dhcp).

Ale ono to stejně nefungovalo všechno tak jak je popsáno...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...