Přejít na obsah
  • Sdělení

    • David - UPC

      Vítejte na diskuzním fóru UPC Zone   19.7.2017

      UPC Zone je nezávislé internetové fórum, kde mohou uživatelé mezi sebou diskutovat, sdílet zkušenosti a rady. Kritika zde není cenzurována, avšak chovejte se slušně a dodržujte pravidla fóra.
Lenka

záměrné uvádění v omyl zaměstnanci UPC

Recommended Posts

Je tady někdo, kdo byl podveden UPC pracovníkem ve smyslu, že přišel k vám domů, navedl vás na nějakou službu za výhodnou cenu a pak vám účtovali něco úplně jiného? Jestli se chcete připojit k hromadné žalobě, ozvěte se na tel 601 211 835 Jana

Sdílet toto téma


Link to post

záměrně se uvádět v omyl může jenom někdo, kdo se záměrně v omyl uvádět nechá... tak snad když podepisuju smlouvu, vidim, kolik budu platit... pokud se to bude lišit od skutečný částky, potom to řešim... :roll: i když teda konkrétně v tomhle případě nevim, o co přesně de, jenom mi to podle toho sdělení tak přišlo...

  • lokalita-
  • internet-
  • televize-
  • telefon-
  • zařízení-

Sdílet toto téma


Link to post

je, když na tebe jako nic netušícího ušijou podvod. V mém případě to asi vypadalo tak, že u mých dveří zazvonil pán a řekl, že přišel změnit smlouvu z analogového na digitální vysílání, že se tím ale pro mně nic nemění, akorád, že mě navštíví technik a zapojí set up box. Řekl, že cena zůstává naprosto stejná, do smlouvy ji neuvedl, jen předložil programovou nabídku, kde přeškrtl cenu programu, který byl v mém případě nejpravděpodobnější a řekl k tomu, že tahle cena se na naši lokalitu nevztahuje, protože máme nějaký speciální lokální program. No a když jsem pak reklamovala úplně jinou částku na svém SIPU, tak se mi vysmáli, že sice mi to jejich obchodní zástupce možná blbě řekl, ale že jsem podepsala ve smlouvě větu "Byla jsem seznámena s cenou" fór je v tom, že v dané smlouvě už není napsáno, s jakou cenou jsem konkrétně seznámena byla :(

Sdílet toto téma


Link to post

zrusit - odhlasit nabidku kabelove televize a koupit si za par stovek DVB-T settop box, nic jineho na ne neplati

i kdybys byla v pravu, tak to nakonec uhrajou na to, ze se jednalo o selhani nejakeho jejich obchodniho zastupce, se kterym vlastne ani nemaji nic spolecneho ;-)

Sdílet toto téma


Link to post

Je to smutné, že se stále dějí takové praktiky ze strany UPC. Inu, UPC nebylo moc seriózní firmou nikdy, jejich postupy při jednání s klienty mě zaráží, ale hold je to gigant, kterému projde leccos.

 

Jinak ohledně kabelovky, taky začínám pokukovat por DVB-T alternativě, protože 599,- za variantu Standard měsíčně již platit nehodlám, když vidím co nabízí konkurence.

 

Neříkám, že mají tolik programů, ale rozhodně mají mnohem lepší alternativy.

 

Skylink, CS Link, atd...

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník   
Návštěvník

Mně také UPC dost naštvalo,přešel jsem na Skylink za 454Kč balíček Multi+HD programy.Je jich jenom 50 programů ale stačí.Ten jejich setobox dělal jenom problémy,zamrzaní obrazu a velmi často jsem měnění kabel.Říkal jsem vyměnte setobox,palí kabel nejde to.Přece není možné měnit kabel každý 2 měsíce.

Sdílet toto téma


Link to post
Mně také UPC dost naštvalo,přešel jsem na Skylink za 454Kč balíček Multi+HD programy.Je jich jenom 50 programů ale stačí.Ten jejich setobox dělal jenom problémy,zamrzaní obrazu a velmi často jsem měnění kabel.Říkal jsem vyměnte setobox,palí kabel nejde to.Přece není možné měnit kabel každý 2 měsíce.

 

A spokojenost se Skylinkem?

 

Mám dotaz: odpovědď na něj již asi znám dle programové nabídky, ale i tak mi to nedá a zeptám se:

 

Nachází se mezi těmi 50 programy i TV Deko + TV Paprika? Děkuji za případnou informaci.

Důvod: celkem dost jsou u nás sledovány tyto 2 kanály o designu a vaření. Počítám, že jelikož je UPC i v Maďarsku, tak proto se nachází v programové nabídce snad jen u UPC :?

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník   
Návštěvník
Mně také UPC dost naštvalo,přešel jsem na Skylink za 454Kč balíček Multi+HD programy.Je jich jenom 50 programů ale stačí.Ten jejich setobox dělal jenom problémy,zamrzaní obrazu a velmi často jsem měnění kabel.Říkal jsem vyměnte setobox,palí kabel nejde to.Přece není možné měnit kabel každý 2 měsíce.

 

A spokojenost se Skylinkem?

 

Mám dotaz: odpovědď na něj již asi znám dle programové nabídky, ale i tak mi to nedá a zeptám se:

 

Nachází se mezi těmi 50 programy i TV Deko + TV Paprika? Děkuji za případnou informaci.

Důvod: celkem dost jsou u nás sledovány tyto 2 kanály o designu a vaření. Počítám, že jelikož je UPC i v Maďarsku, tak proto se nachází v programové nabídce snad jen u UPC :?

 

TV Deko + TV Paprika ani jeden kanál se nenachází,není zájem ze strany zakazníku.Ani Skylink a ani CS link nemají tyhle kanály.Jinák spokojenost s Skylinkem mám dva měsíce a všechno funguje bez chyby.Platím SIPEM žádne starosti nemám.U Skylinku hrajou všechny slovenské kanály.Pozor u CS linku nehraje Markíza a ani JOJ.

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník   
Návštěvník

Před více jak rokem se u nás stavil obchodní zástupce s tím, že platíme za služby docela hodně a nabídl balík internet + Starter + telefon vše za 19 Kč na vždy + provolané minuty. Souhlasil jsem a ještě jsem přibral balík programů za 300 s tím, že na rok ho budeme mít za 150. Obchodník upozornil, že nesmíme nic měnit, jinak budeme platit plnou cenu. Původně jsme měli net 15M a došlo ke snížení na 10M, což jsem zjistil až později (obchodník tento fakt neuvedl) tak toto jsem neřešil. Na posledním SIPO byla částka za UPC přes 1000 Kč, tak jsem zkontroloval předchozí a ty byly vždy kolem 900 Kč, nic jsme přitom neměnili. Proto jsem podal na KC dotaz, proč tolik platíme. Odpověď: "Momentálně je dle smluvního ujednání využít balíček služeb v hodnotě 593,95 Kč. Jedná se o služby kabelové Tv Starter + internet Fiber 10 Power + telefon Basic. Dále je účtována služba Superfilm v hodnotě 302,52 Kč. Nad rámec uvedených částek je účtováno hovorné."

Podíval jsem se do toho původního papíru co jsem podepsal se zástupcem a tam není uvedená žádná částka, toto jenom říkal, škrtal a psal do ceníků a tvrdil, jak to budeme mít výhodné. V práci mi kolegyně potvrdila, že pokud nemám ve smlouvě přímo uvedenou cenu, mohou si dělat s cenami co chtějí.

Takže ponaučení pro příště: nevěřit řečičkám obchodníků, podívat se co člověk podepisuje a vypočítat si, kolik bude platit po uplynutí slevy (suma standardních cen služeb a balíčků).

Sdílet toto téma


Link to post

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se


  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×