Přejít na obsah
  • Sdělení

    • David - UPC

      Vítejte na diskuzním fóru UPC Zone   19.7.2017

      UPC Zone je nezávislé internetové fórum, kde mohou uživatelé mezi sebou diskutovat, sdílet zkušenosti a rady. Kritika zde není cenzurována, avšak chovejte se slušně a dodržujte pravidla fóra.
    • David - UPC

      Výpadek služby zpětného zhlédnutí   26.11.2017

      Vážení zákazníci, aktuálně registrujeme výpadek služby zpětného zhlédnutí na všech platformách. Omlouvám se za nepříjemné komplikace. David - UPC 

Recommended Posts

Jak asi víte, v nabídce digitální kabelové televize pro Prahu 11 je navíc kanál Metropol TV. Problém mám v tom, že mi ode dneška nefunguje. Psal jsem přímo do této TV, od nich prý odchází signál v pořádku, tiskový mluvčí UPC, p. Malina, mi psal, že u nich problém také není, ale nechá to prý prověřit. Když jsem pustil teď STB, kanál je stále bez signálu. Vše ostatní ale běží!!! Zavolal jsem proto na linku UPC a chtěl nahlásit poruchu. Vrcholem bylo, když mi operátorka ohlásila, že žádný takový program v nabídce nemají, a to i přesto, že jsem ji přesvědčil, aby se zeptala někoho z nadřízených. A teď raďte, co s tím? Chápu, že jde o kanál, který je mizerné kvality (ať po obsahové, tak obrazové stránce), ale je to přece jen stanice z naší městské části a já se chci dozvědět, co se v ní děje.

Sdílet toto téma


Link to post

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se


  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×