Jump to content
Sign in to follow this  
Guest Anonymous

Výpadky - Otrokovice

Recommended Posts

Guest

Sorry, nějak to nevyšlo. Na Polní (Trávníky) nejde net už od včerejška 15.12. První kontakt s centrem již večer, několik dalších během tohoto dne. Suma sumárum zněla odpověd: Servis se řeší dle smluvy do 60 hodin............. Ve zdejší největší fabrice bych si za takovou odpověď už hledal další zaměstnání. Ale co chtít za pouhých 1090 Kč, že. Myslím, že Karneval asi nebude poslední řešení připojení na interfernet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Od 7.2.2005 nefunguje internet na Manesove ul. Odpoved centra technicke svepomoci znela: Technici to resi, omlouvame se. Co mam delat? Jit se strelit do rybnika?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Ve "Všeobecných podmínkách společnosti Karneval Media s.r.o. pro poskytování veřejných telekomunikačních služeb" je v čl. 2.2 uvedeno, že " Poskytovatel je oprávněn na dobu nezbytnou omezit poskytování Služeb z důvodu provádění technické údržby nebo opravy sítě" a v čl. 9.2 těchto Všeobecných podmínek je dále uvedeno, že "Není-li možné Službu zákazníkovi poskytnout z důvodu závady, je odpovědnost Poskytovatele omezena na povinnost odstranit závadu v nejkratším možném termínu, nejpozději do 2 pracovních dnů. Pokud není Služba Poskytovatelem poskytována po dobu delší než 2 pracovní dny, zavazuje se poskytovatel vrátit zákazníkovi poměrnou část poplatku na základě písemné žádosti zákazníka

Poskytování telekomunikační služby přístupu k síti Internet je blíže specifikováno v "Provozním řádu společnosti Karneval Media s.r.o. pro poskytování služeb připojení k Internetu", kde je v čl. 4.4. uvedeno, že "Poskytovatel může dočasně přerušit či omezit poskytování služby při nezbytných přestavbách technického zařízení, při rutinní údržbě či odstraňování poruch. Pokud Poskytovatel nezajistí obnovu funkčnosti služby do 60 hodin, může zákazník žádat vrácení poměrné části měsíčních úhrad a poplatků".

 

Poruchy lze podle čl. 4 "Reklamačního řádu společnosti Karneval Media s.r.o." uplatnit písemně, nebo telefaxem". Na webových stránkách této společnosti je také umístěn i formulář pro dotazy a připomínky klientů a telefonní číslo do Kontaktního centra

 

Podle § 82 odst. 10 zákona o telekomunikacích v případě, že službu bylo možno využít jenom částečně, anebo ji nebylo možno využít vůbec pro závadu technického nebo provozního charakteru na straně poskytovatele veřejné telekomunikační služby, je tento povinen zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě s účastníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem

 

S pozdravem

 

 

 

Ing. Jan Ševčík v.r.

ředitel odboru

státní inspekce telekomunikacích

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...