Přejít na obsah
tomus

Už je nás 10 tisic

Doporučené příspěvky

Společnost Karneval dnes vydala tiskovou zprávu, podle které počet aktivních uživatelů internetových služeb Light, Turbo a Premium Turbo dosáhl 10 000 domácností. Obchodní ředitel Karnevalu k tomuto údaji dodal, že až 95 % objednávek se týká služeb s rychlostí 1mbit a výše. Zájem o levný internet s rychlostí 150/50 kbps za 690 korun s DPH je tak poměrně malý.

 

Opačnou zkušenost má společnost UPC se svou nabídkou chello easy, která za 550 korun nabízí připojení rychlostí 256/64 kbps. Podle informací ředitele pro komunikaci Františka Maliny přijímá UPC stovky objednávek na tuto službu denně. UPC zveřejňuje počty uživatelů pouze čtvrtletně, neoficiální odhady se v tuto chvíli pohybují kolem 40 000 uživatelů všech čtyř tarifů chello.

  • Internet 150
  • -
  • Komfort
  • -
  • -
  • Compal VF, HD Mediabox
  • Brno

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Návštěvník

Nevis jak je to s derivaci (tzn. zmenou narustu)? ;)

 

BTW: uz je nas 10000 a na foru je nas jen 100 (registrovanych) :)

 

Nik

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Návštěvník
Opačnou zkušenost má společnost UPC se svou nabídkou chello easy, která za 550 korun nabízí připojení rychlostí 256/64 kbps. Podle informací ředitele pro komunikaci Františka Maliny přijímá UPC stovky objednávek na tuto službu denně. UPC zveřejňuje počty uživatelů pouze čtvrtletně, neoficiální odhady se v tuto chvíli pohybují kolem 40 000 uživatelů všech čtyř tarifů chello.

 

no to jsem zvedav, jak dlouho to UPC udrzi za tuhle cenu....imho drive nebo pozdeji to pro ne bude znamenat problem......karneval si tim padem potvrdi, ze Light je dobre nedavat moc nizko....

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Návštěvník

Ona je spíš otázka, jestli se vyplatí mít Karnevalu X klientů za 690 Kč, nebo UPC Y klientů za 550 Kč. Já sám se domnívám, že Y je v tomto případě mnohem vyšší než X 8)

(A to teď nepočítám kvalitu a parametry služby, která se zdá být pro klienty Y mnohem mnohem výhodnější, tím pádem větší motivace pro zvýšení Y).

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Ona je spíš otázka, jestli se vyplatí mít Karnevalu X klientů za 690 Kč, nebo UPC Y klientů za 550 Kč. Já sám se domnívám, že Y je v tomto případě mnohem vyšší než X 8)

(A to teď nepočítám kvalitu a parametry služby, která se zdá být pro klienty Y mnohem mnohem výhodnější, tím pádem větší motivace pro zvýšení Y).

 

S tim mas pravdu, ale rekl bych k tomu jednu vec - narazime tu na urcity problem, ktery je dobre videt napriklad u mobilnich operatoru - spojeni a vyrizeni hovoru je samo o sobe dost drahe, proto se treba natvrdo uctuje cela prvni minuta a proto se taky s cenami hovorneho neda jit o moc niz, pokud to neumozni okolni situace jako cely komplex (takze asi nase ekonomika a podpora firem). A stejne tak je dana urcita cena pripojeni kterou musi vynalozit karneval a diky ktere je cena Lightu tam kde je - Karneval ma mensi pokryti a tim i mensi pocet potencialnich zakazniku, proto je u nej to "low-endovy" pripojeni drazsi, protoze z nej podle me kapou mensi zisky a ty by se uz snizit nedaly, kdyz je efektivne nenahradi zvysenim zakazniku. V tomhle ma UPC navrch a muze cenu drzet tak nizko.

 

Klasickou vlastnost vetsiny firem v Cechach - a to "vopiskovavani" zakazniku jsem ted pominul a snazil se to osvetlit z hlediska nakladu. Pokud jsem to moc zamotal, tak se omlouvam, tezko se mi to formuluje :)

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
S tim pokrytim bych si nebyl tak jistej, Karneval ma asi 300 tisic internetovych zasuvek, UPC zde bylo s internetem oneco driv, takze ma logicky vic zakazniku.

Kdyz to vezmes podle pentrace a hlavne tech cisel, ktery si sam uvedlo na zacatku threadu, tak v pokryti a hlavne internetu ma navrch UPC. A mozna to nemusi bejt poctem zasuvek, ale uz aktivnich zakazniku a ty jsou vzdycky nejlepsi reklamou a propagaci (jeden to rekne dalsim). Ale asi i v tom pokryti uz Karneval zacina bejt dravejsi, urcite ted ma pokryto nebo pokrejva vic mest nez UPC.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Uz je nas 20 tisic:

 

Kabelový operátor Karneval Media zaznamenává v posledních dnech výrazný zájem o nabídku vysokorychlostního internetu po kabelové televizi. „Počet objednávek dramaticky stoupl. Více jak týden zaznamenáváme v průměru o 20 procent vyšší zájem o připojení k internetu. Nejvíce narostly telefonické objednávky prostřednictvím našeho Kontakt Centra,“ řekla Jana Málková, ředitelka služeb zákazníkům Karneval Media. Karneval dává náhle zvyšující se tempo nárůstu nových zákazníku internetu do souvislosti i s posledními rozhodnutími ČTÚ a z toho plynoucí zásadní úpravy cen služeb Českého Telecomu, které v důsledku některým zákazníkům ADSL zvýší měsíční poplatky za tuto službu. Pro zákazníky, kteří například využívali ADSL internet společně s nabídkou Home Mini to znamená reálné zvýšení ceny o 114 korun měsíčně.

 

„Nedávná rozhodnutí ČTÚ, která ovlivnila ceny ADSL internetu, na naše zákazníky samozřejmě vliv mít nebudou. Zákazníci Karneval Media mohou i nadále počítat se stabilními cenami a lepším poměrem cena/rychlost v porovnání s ADSL připojením - budeme vždy o krok napřed. Náš nejlevnější internet TURBO 250 disponující garantovanou rychlostí 250/50 kbps a stojí bezkonkurenčních 420 korun bez DPH. To je konečná cena bez jakýchkoli dalších poplatků či skrytých nákladů,“ uvedl Dušan Jelínek, obchodní a marketingový ředitel Karneval Media.

 

Firma ke konci prvního čtvrtletí registrovala přes 20 tisíc zákazníků vysokorychlostního internetu a noví přibývají tempem zhruba 600 týdně. Karneval zaznamenává největší růst v regionálních metropolích jako Plzeň a Brno, pomaleji se internet rozšiřuje jen v severních Čechách, například na Mostecku. V některých oblastech pokrytých kabelovou sítí Karnevalu dosahuje penetrace internetu mezi domácnostmi úrovně Evropské unie. „Například v některých částech Brna dosahuje naše penetrace vysokorychlostního internetu po kabelu neuvěřitelných 14 procent,“ řekl Dušan Jelínek. Celorepublikový průměr, který z velké části představuje penetraci v sítích ADSL, je však podle dostupných odhadů pouze 2,7 procenta. „Nadprůměrná penetrace internetu v našich sítích dokazuje, že o vysokorychlostní internet je zájem, pokud je služba kvalitní a umí se dobře nabídnout. Pro zákazníka je jednoznačný argument nízká cena, vysoká rychlost a kvalitní zákaznický servis, pak si službu rádi koupí,“ dodal Jelínek.

 

Kabelové společnosti tak výrazně přispívají k rozšiřování vysokorychlostního internetu, protože služby internetu nabízí v oblastech s velmi hustou residenční zástavbou. Jenom Karneval nabízí internet ve 360 tisíci domácnostech, další tuzemští kabeloví operátoři nabízejí internet odhadem v dalších zhruba 500 tisíci domácnostech. Dohromady je tedy v ČR zhruba 860 tisíc kabelových zásuvek nabízejících internet. Odhad počtu zákazníků internetu za celé odvětví kabelových TV je kolem 100 tisíc.

 

Zdroj: http://www.parabola.cz/r-art.php?id=1115280861

  • Internet 150
  • -
  • Komfort
  • -
  • -
  • Compal VF, HD Mediabox
  • Brno

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
"Pro zákazníka je jednoznačný argument nízká cena, vysoká rychlost a kvalitní zákaznický servis, pak si službu rádi koupí", uvedl Dušan Jelínek, obchodní a marketingový ředitel Karneval Media

 

Tak vám nevím, ale nějak mi ty jednoznačné argumenty odražené v každodenní realitě moc nesedí. A řekl bych asi takto: Může to být JEŠTĚ levnější, může to být VÍCE rychlejší, ale proč, když nás můžou ( jak už někdo příhodně použil) dále a pěkně z vesela opískovávati, že? :roll:

 

A považovat za "jednoznačný argumet" onen zákaznický servis, tak to už je samo o sobě dosti odvážné, ale chápu, že se to na takovém PíáRku velmi pěkně vyjímá! :P

 

Rozhodně ale gratuluji k růstu - je to třeba a už vidím před sebou již jen světlé zítřky...fakt :wink:

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Návštěvník

Mám neměřený, neomezený bezdrát od SouthPrague.net, běhá stabilně kolem 1.5M/1.5M, jen večer rychlost spadne lehce pod megabit. Pingy do nixu pod 20ms. Měsíčně platím 350kč. V čem je ten Karneval bezkonkurenční? Proč mají jeho tarify tak pomalý upload? Proč jsou tam tak nízké objemové limity? Proč to zákazníkům nevadí?

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlašte se a přispívejte pod Vaším účtem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Vložit jako neupravený text

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.


  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×
×
  • Vytvořit...