Přejít na obsah
Luger

Upozornění na bezdůvodné obohacování se UPC

Recommended Posts

Opět já a opět storry

 

V listopadu UPC měnilo účet a žádalo o nastavení změny. Změnu jsem v bance provedl, ale UPC nedokázalo (vlastní vinou) inkasovat z nového účtu a pokoušelo se inkasovat z účtu starého (což samozřejmě již neodešlo). Po mém upozornění, provedlo opravené inkaso 3.12. ve výši 2.270,-. Mezi tím mi domů došli dva dopisy o tom, že jsem já neprovedl změnu účtu (což není pravda a celkem mě to uráží). Poté následovala prosincová faktura, kde jsem byl překvapen, že suma za listopad stále figuruje jako nezaplacená. Inu napsal jsem pomocí kontaktního formuláře na UPC, kde mi bylo sděleno, že proběhne v prosinci inkaso celé "dlužné" částky (kterou nedlužím) - tak se i momentálně stalo, naštěstí ne celé částky protože mám nastaven inkasní limit, právě pro tyto případy - s tím, že o tuto sumu bude snížena lednová faktura.

 

UPC se tímto obohatilo na můj účet a bezúročně si půjčilo mé peníze.

 

Tento dopis bude zaslán UPC a šířen po českém internetu, jako varování před jejich praktikami a zabránění dalšímu opakování - UPC jak je jeho dobrým zvykem na mé stížnosti nijak nereaguje a dělá si co chce. Závěrem důrazně doporučuji - NEDOVOLTE UPC INKASOVAT Z VAŠEHO ÚČTU, samovolně si berou co chtějí, jde o vaše (naše) peníze !

 

 

Za šíření této zprávy předem děkuji.

Sdílet toto téma


Link to post

Chybu UPC potvrzuju, měl jsem stejnou zkušenost.

Na základě emailu o změně účtu jsem přenastavil povolení inkasa a pak jim přes maily a telefonáty musel vysvětlovat že problém není ve mě, resp. v bance, ale v tom že si inkasují ze starého účtu.

Což samozřejme tvrdošíjně odmítali, že není možné a při třetím telefonátu ať si zkontroluju nastavení účtu se konečně chytli za hlavu a že se omlouvají, že inkasovali ze starého čísla účtu.

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník

Přesně tak, raději si dejte trvalák, pokud máte jenom net a třeba kabelovku. Platíte pořád stejnou částku. Nevidím důvod proč jim to platit inkasem.

Sdílet toto téma


Link to post
Opět já a opět storry

 

V listopadu UPC měnilo účet a žádalo o nastavení změny. Změnu jsem v bance provedl, ale UPC nedokázalo (vlastní vinou) inkasovat z nového účtu a pokoušelo se inkasovat z účtu starého (což samozřejmě již neodešlo). Po mém upozornění, provedlo opravené inkaso 3.12. ve výši 2.270,-. Mezi tím mi domů došli dva dopisy o tom, že jsem já neprovedl změnu účtu (což není pravda a celkem mě to uráží). Poté následovala prosincová faktura, kde jsem byl překvapen, že suma za listopad stále figuruje jako nezaplacená. Inu napsal jsem pomocí kontaktního formuláře na UPC, kde mi bylo sděleno, že proběhne v prosinci inkaso celé "dlužné" částky (kterou nedlužím) - tak se i momentálně stalo, naštěstí ne celé částky protože mám nastaven inkasní limit, právě pro tyto případy - s tím, že o tuto sumu bude snížena lednová faktura.

 

UPC se tímto obohatilo na můj účet a bezúročně si půjčilo mé peníze.

 

Tento dopis bude zaslán UPC a šířen po českém internetu, jako varování před jejich praktikami a zabránění dalšímu opakování - UPC jak je jeho dobrým zvykem na mé stížnosti nijak nereaguje a dělá si co chce. Závěrem důrazně doporučuji - NEDOVOLTE UPC INKASOVAT Z VAŠEHO ÚČTU, samovolně si berou co chtějí, jde o vaše (naše) peníze !

 

 

Za šíření této zprávy předem děkuji.

 

Tak tohle je presny!!! Muzeme si podat ruce. Hlasim naprosto stejny problem. Dne 16.10. mi dosel dopis od UPC ze mam zmenit na novy inkasni ucet. Tak sem ho zmenil a v listopadu se mi pokouseli strhnout inkaso ze stareho uctu, coz banka samozrejme odmitla. Aby toho nebylo malo tak si pristi mesic (prosinec) strhli ze spravneho uctu, ale jen par dni na to opet v prosinci si chteli strhnout znova dvojnasobek meho inkasa, coz banka samozrejme odmitla, pac mam nastaveno dle jejich doporuceni jen dvojnasobek inkasa (2700 kc). No a dneska mi prisla upominka ze jim dljuzim cca 2500 k. Neuveritelny tak sem jim tam napsal, ze je to jejich vinou a ze dluzim pouze za listopad cca 1200 kc..

 

Reknete mi co tam maj za bordel kdyz mi poslou v rijnu upjenlivy dopis abych zmenil inkasni ucet co nejdriv!! a Pak mesic na to se pokusi inkasovat ze stareho uctu aniz by se obtezovali to opet zkusit z noveho. Neuverigtelnej bordel vam reknu..

Sdílet toto téma


Link to post

V lednu přišla upomínka o nezaplacení 730 Kč.( Za TV a internet jsen platil původně 1650Kč a po domluvě po telefonu díky problémům byla snížená na 920Kč)

Po dotazu jak na tuto částku přišli,dorazila odpověď že dlužná částka je 3 490Kč.Platím SIPEM.Po novém dotazu jak na tuto částku přišli,dorazila nová odpověď že dlužím 2 570Kč.Pořád platím sipem. V úterý 3.2.09 přišel dopis abych zaplatil 2 373Kč.Mezi tím proběhlo několik telefonátů (každý kolem 100Kč)a psaníček na kontaktních formulářích.Tak jsem napsal mail panu Malinovi co tak krásně mluví v televizi.Nic,asi umřel.Jako odpoveď poslali toto ,cituji:

"Provedli jsme kontrolu Vašeho klientského účtu. Litujeme ale osobní setkání není možné. Veškeré nesrovnalosti s Vámi rádi vyřídme prostřednictvím emailu případně telefonicky na našem klientském centru."

Tak nevím co dál dělat.Mám si jít koupit samopal ?(ten samopal nemyslím vážně)

Evidentně si semnou hrají.Nejsem si jist ale takovéto jednání možná nese známky vydírání.

Sdílet toto téma


Link to post

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×