Přejít na obsah
Luger

Obnova předplatného na Conax kartě

Recommended Posts

Už si zase užívám ..... :(

 

Na kartu v Lica modulu nedošlo nové "předplatné" (karta hlásí 1.-31.10. a 1.-30.11. na Zóně 1) takže mám jen 10 základních programů, zbytek hlásí Conax "no access", Stejné je to když modul strčím do 5000 handanu.

Na kartu v STB došel signál asi v poho - takže čumim na malou CRT TV bez HD programů přes 5000 Handana:(

 

UPC řeší už druhý den, blábolej pořád něco o Lice, posílaj signály a nic se neděje. Rady typu "asi TV nevidí kartu" - asi těžko když normálně zobrazí předplatné, její SN atd. Momentálně mám asi 3 hodiny zaplou TV, prý budou zkoušet na dálku, zatím nic nového.

 

Už se mi stalo letos tuším v březnu a řešili to v HD STB asi 4 dny, tak snad to vyřeší co nejdříve :(

Sdílet toto téma


Link to post

Už je OK. Pokud se vám stane mám jedinou radu:

 

Nenechat se odbít na telefonu (hlášení poruch) větou "my vám pošleme obnovovací signál" jako já včera, ale nechat se přepojit na techniky. Ti ví o čem je řeč, můžou online kontaktovat Licu (jak sem pochopil) a "něco" udělat.

 

UPC má velké plus, zase se někam posunulo (doufám...)

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník

U mně to ře?ili je?tě kdy? jsem měl H 7000 HD trvalo to týden u rodičů rovnou přijeli s novým H 5000. Ty jejich řeči za dvě hodiny to pojede a pod jsou k ničemu. Operátor řekne, ?e to pou?tí a následně technik pak ne je?tě jsme to nepustili nebo přenos byl přeru?en. Tak ?e rovnou na technika a hotovo. Bohu?el někdy to "z mrtvých vstání" trvá i celou noc.

To Luger člověče ty má? vůbec smůlu na takový dobrý vychytávky. Je sice pravda, ?e jsem Tě následoval v některých, ale aspoň jsem byl ji? z Tvých případů poučen (ne?el zvuk na HBO, Filmbox, zámek - maturity), tak doufám, ?e Tě nyní nebudu následovat v tomhle. Ty dva moduly rozchodit to by byla zase makačka.

 

Dej vědět a? to pobě?í.

Sdílet toto téma


Link to post

Tak já už mám tento problém podruhé . Nejdřív mi po instalaci přestala karta po 10 dnech fungovat . Po několika reklamacích a mailu na Lica se to rozběhlo a zdálo se vše O.K. . I na kartě mi ukazovalo předplatné do konce roku . Jenže pak minulý týden to opět "spadlo" - předplatné na kartě "zmizelo" a už zase chytám jen nekodované programy. Takže opět reklamace na UPC :oops:

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník

Tak jsem dneska absolvoval 2 obnovy, cekal dve hodiny,resetoval, atd. A koukam jen na volny programy!!!!! :? Skoda,ze jsem si neprecetl toto vlakno driv. Nechal bych se prepojit na techniky rovnou. Ikdyz, kdo vii, jest-li by to helplo....A to jsem se zrovna dostal do stavu, kdy jsem si rikal, ze to UPC mi docela slape. "Nezklamali", neslape :cry::?

Sdílet toto téma


Link to post

Mám opakovaně stejný problem - musí se jednat o nějakou systemovou chybu na straně UPC. Už potřetí mi přestala karta dekodovat - vždycky 11.den v měsíci . Po zaslání obnovení se rozběhla - ovšem zase pouze na měsíc.

Reklamuji vždy písemně, bohužel pokaždé musím problém popisovat celý znova. Naposledy byl výpadek 11.1 , tak čekám, že 11.2. to zase spadne.

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník

Tak jsem nechal prijimac celou noc bezet a rano uz to jelo. Ale ze bych z toho byl nejak odvazanej. Myslenka, ze budu tuto akci v budoucnu opakovat me opravdu netesi. Nemam problem platit litr za jejich sluzby, ale docela bych privital, kdybych nemusel furt neco resit. :?

Sdílet toto téma


Link to post

Já měl teď stejný problém u Handanu 7000. Mně se tedy na leden nenačítalo předplatné vůbec (na druhém Handanu 6000 přitom jelo ok).

Vyřízení problému ale nebylo nijak špatné. Prvně volám na infolinku, tam že hned pošlou obnovovací signál. Nepomohlo. Volám podruhé, už mi přepojují sami na technika, s tím konzultováno, co by to vše mohlo dělat a vyzkoušen i tvrdší reset STB do továrních nastavení (v menu stisknout 9009 a tam je to přístupné). A pak že ještě znovu pošle obnovovací signál s tím, že sám zavolá druhý den, zda je to ok.

Druhý den to stále ok nebylo, sami se mi ozvali pro ověření a když to nešlo, tak hned domluvena návštěva technika za dva dny.

Ten pak přinesl nový přístroj a s tím se to rozběhlo.

 

A dle informací technika se tenhle problém u Handanu 7000 stává velmi často a museli ho prý měnit za nový kus u téměř všech uživatelů v Plzni, co ho používají. Ostatních Handanů se tenhle problém ale prý netýká.

Sdílet toto téma


Link to post

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×