Přejít na obsah
  • Sdělení

    • David - UPC

      Vítejte na diskuzním fóru UPC Zone   19.7.2017

      UPC Zone je nezávislé internetové fórum, kde mohou uživatelé mezi sebou diskutovat, sdílet zkušenosti a rady. Kritika zde není cenzurována, avšak chovejte se slušně a dodržujte pravidla fóra.
PsyB3RD3LIXX

PROBLÉM S MODEMEM UPC-MOTOROLA SB5101E-NO RANGING RESPONE

Recommended Posts

Dobrý den..v pátek byl u ně technik a připojil mi net od UPC INTERNET..Po připojení mě obeznámil,že musím čekat asi 5hod až se nahraje do modemu FIRMWARE..Ovšem ani po 11 hodinách se nic nedělo, stále jen se střídalo SEND a RECEIVE.. zkusil sem tedy restartovat modem a celý proces udělat znovu..Opět 11hod a nic.. Kontrolka ONLINE s eprostě nerozsvítí,opět to střídáni RECEIVE a SEND, a samozřejmě PC/ACTIVITY ..Pak sem se tedy dozvěděl,jak se najíždí do konfiguračního manažera a tam vidím,že když to najede do UPSTREAM RANGING a je IN PROGRESS...,tak to začně nějakou dobu vyhazovat chyby NO RANGING RESPONSE RECEIVED - T3 Time-Out a po nějaké době se celý ten proces zase hodí na první řádku a je IN PROCESS ta první věc,ale už se dlooouho nenačte,jestli vůbec(ještě sem nezkoušel) .. Na modemu dochází pořád k tomu,a to nezávisle jestli odpojím ethernetový kabel že svítí kontrolka RECEIVE, SEND bliká.. pak SEND svítí,RECEIVE bliká..restartovat přes toho managera to jde,takže možná je ten modem i funkční..Prosím poraďte..DĚKUJIII 8)

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník   
Návštěvník

Ja mam presne ten isty problem, technik bol zapojit net vcera a hovoril ze intenet nebudem mat hned, ze to potrva tak 1-2 hodiny, ze v poslednom case im to nejako trva kym to zaktivuju. Skusal som tam volat uz 3x a vsetci operatori su stale obsadeni.

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník   
Návštěvník
Technik je debil, mel tam pockat dokud to nenabehne, chvily to muze trvat, ale ne 5 hodin.

Za volej na UPC a zadej napravu, oni uz si s tim poradi, je to jejich chyba.

 

tak frajere zkus nafasovat od upc mdm ktere najizdi 5 H a pak kecej blbosti bo kdyz mas 9 instal na den tak tak nemuzes byt u klienta 5h a ted se vyjadri

Sdílet toto téma


Link to post
Technik je debil, mel tam pockat dokud to nenabehne, chvily to muze trvat, ale ne 5 hodin.

Za volej na UPC a zadej napravu, oni uz si s tim poradi, je to jejich chyba.

 

tak frajere zkus nafasovat od upc mdm ktere najizdi 5 H a pak kecej blbosti bo kdyz mas 9 instal na den tak tak nemuzes byt u klienta 5h a ted se vyjadri

 

Modem, kterej najíždí 5h si ani nezaslouží připojovat do sítě :) Jestli nebude chyba spíš v lidských zdrojích a tím nemyslím techniky co provádí instalaci ale ty lidičky v tom dohledovém centru.

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník   
Návštěvník
Technik je debil, mel tam pockat dokud to nenabehne, chvily to muze trvat, ale ne 5 hodin.

Za volej na UPC a zadej napravu, oni uz si s tim poradi, je to jejich chyba.

 

tak frajere zkus nafasovat od upc mdm ktere najizdi 5 H a pak kecej blbosti bo kdyz mas 9 instal na den tak tak nemuzes byt u klienta 5h a ted se vyjadri

kdyz mu nastavis, startovaci freq a mas urovne v poradku, nabehne CM hned!

Sdílet toto téma


Link to post
kdyz mu nastavis, startovaci freq a mas urovne v poradku, nabehne CM hned!

Bohuzel nenabehne, s tim uz jsem se take setkal.

Nadruhou stranu ale, technik by mel predat funkcni sluzbu, kdyz to nestiha tak by se mel aspon vratit to dodelat.

  • lokalitaBrno
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefonNemám
  • zařízení-

Sdílet toto téma


Link to post

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se


  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×