Přejít na obsah
Luger

Vrácení HD Handanu

Recommended Posts

Už jste ho někdo vracel?

 

Já ho chci vrátit a dostat zpět bezplatný Handan (CV-5000) a uštřit 150,- měsíčně když mám vlastní CA modul na HD. Zadal jsem požadavek na formulář UPC a čekám.

 

Nevíte někdo jestli je tam nějaká výpovědní lhůta a jak to probíhá?

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník

výpovědní lhůta měsíc, buď se domluvíš že ti ho někdo vyzvedne (neměl by být problém ve velkých městech), nebo ho pošleš do f. Lica . . . a tobě někdo CV-5000 sebral, nebo si ho vrátil dobrovolně?

Sdílet toto téma


Link to post

Nj to je to co je sráží, komunikace....

 

Jinak ráno volali - zítra dorazí technik s SD STB, odveze HD STB. Výpovědní lhůta tam prý není, těch 150 odpočítají hned. Do telefonu to znělo lahodně, třeba se konečně dočkám a bude to tak hezké i v praxi :)

Sdílet toto téma


Link to post

Tak konecne mam DVR, po mesici... akorat problem, ze pres nej nejedou vsechny programy co maji jet. Mam DTV Standart a pres DVR jede jen tech 9 zakladnich programu:( (ktere mj jedou i bez karty). Pise to "Podmineny pristup Conax" Sprasil to opet technik nebo se to casem rozjede?

  • lokalitaBrno
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníKAON KCF-SA700PCO + CA modul

Sdílet toto téma


Link to post

Zkus DVD na pár minut vyndat ze zásuvky a znovu zapojit + naladit kanály. Pokud to nepomůže, musíš zavolat na podporu aby Ti na kartu poslali refresh. Jinak pokud Ti to zapojí poprvé trvá někdy 1/2 hodiny ale jednou jsem čekal 3 hodiny, než se nová karta "chytne" a zpracuje refresh...

  • lokalitaPraha 4
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komplet
  • telefonVolám neomezeně
  • zařízeníKaon KCF-SA900PCO, Modul CI+, Compal

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník

Výpovědní lhůta tam prý není, těch 150 odpočítají hned.

 

hmm, tak to je zase odpověď co operátor

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník

Také chci vrátit Handan CV-6000, pokud neodstraní problém s propojením s PC. Mám ho na zkoušku na tři měs. Jinak asi lhůta není. Takže asi vyměnit koncem měsíce.

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník

Jaký problém s propojením s PC. To je stejně k ničemu H6000 Ti s novým FW stejně dovolí přenést pouze co je z nekodovaných kanálů . Z ostatních máš smůlu. To je totiž ochrana děl ke které se UPC muselo zavázat jednotlivým výrobcům a distributorům kanálů. A pak se patlat s převodem souborů v .hav to je až nadlidský úkon.

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník

U mě už je Handan taky pryč z baráku, paradoxně mě nutili místo něj obyčejný i když v zakázkovém listě měli jasně uvedeno, že už jeden mám.

Tak jsem to vysvětlil technikovi, kterému jsem dal HD STB a smart kartu, bohužel se to asi nedostalo dál protože mi den po té volali, ať jim nadiktuju číslo toho STB, který mi tam technik nechal místo toho HD STB, tak jsem i slečně vysvětlil jak se věci mají, tak snad teď v tom mají jasno.

Volal jsem ještě UPC abych se ujistil, že opravdu pochopili, že chci zrušit pronájem HD STB, byl jsem ujištěn že ano a dokonce mi prý vrátí část peněz za listopad . . . no tak uvidíme :lol:

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník

nikdo vas nenuti tam byt kdyz nejste spokojeni odejdete pokud tam jste dale moc vam to asi nevadi.Proc neustale jen bedujete na foru dejte vypoved a uvidite ze az nas budou tisice daji to rychle do kupy.Jenze my jsme cesi narod hospodskych kecalu a udavacu,na ciny se nevmuzeme nechame si srat na hlavu do bezvedomi,neco nejde a my to nevratime ne my o tom kecame na foru dozlbnuti.

Sdílet toto téma


Link to post

Jenže tady je to o něčem jiném. Vy tady mluvíte o tom, proč to nevrátíme? Většinou u služeb tohoto typu to nelze. U výrobků je to jednoznačné, protože tam, pokud to nejde, vrátím to či zreklamuju .... zde většinou není problém. Ovšem u služeb - kde jinde by zákazník hledal obdobné služby? Většinou má dva nebo jednoho poskytovatele v místě svého bydliště, a k tomu druhému se mu z různých důvodů nechce, např. nemá k němu důvěru, nabízí horší služby, musel by si namontovat anténu či satelit, který by hyzdil vzhled baráku ... těchto důvodů je spousta, proč službu neukončit a jít jinam. Takže nakonec jim opravdu nezbývá než kecat o tom samém problému na fóru, a doufat, že si toho někdo všimne a zjedná nápravu. Taková je prostě realita, všichni nemůžou přejít kam se jim zachce, protože prostě všude nejsou všichni provideři.

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník

já teď nemám důvod někam odcházet i kdyby bylo kam (jakože není), u televize už nemusím mít žádný STB, dokonce i ten upload u internetu by se po novém roce měl zvednout . . .

Sdílet toto téma


Link to post

Dovolte, prosím, abychom touto formou reagovali na Váš e-mail ze dne 14. 11. 2008, týkající se nesrovnalostí na Vašem klientském účtu u naší společnosti.Dovolujeme si Vás informovat,že poplatek za pronájem zařízení Vám přestal být účtován k 31.10.2008.Tato objednávka byla uzavřena až po fakturaci na měsíc listopad.Aktuální částka k úhradě nyní činí 2100.65Kč.Tato změna se tedy promítne do vyúčtování na měsíc prosinec.Děkujeme za pochopení.

 

= v prosínci bych měl tedy platit 2100.65 (normální cena) - 150 (za listopad)

 

Tak sem zvědav jestli to tak bude :)

Sdílet toto téma


Link to post

U UPC to funguje tak, ze zmena sluzeb se ve vyuctovani projevi vzdy az o mesic pozdeji, ve kterem se pak vrati preplatek z minuleho obdobi.

Takze bud v klidu.

  • lokalitaBrno
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníUbee EVM3236, HD Mediabox

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník

Jak to ám udělat aby si Handana odvezli a nemusel jsem s tím běhat na poštu a posílat do LICA v Nymburku? Jsem z Prahy

Sdílet toto téma


Link to post

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×