Přejít na obsah
  • Sdělení

    • David - UPC

      Vítejte na diskuzním fóru UPC Zone   12/31/16

      UPC Zone je nezávislé internetové fórum, kde mohou uživatelé mezi sebou diskutovat, sdílet zkušenosti a rady. Kritika zde není cenzurována, avšak chovejte se slušně a dodržujte pravidla fóra.
Dragokazov

Extrémní kolísání rychlosti

Recommended Posts

Zdravím, mám dost velký problém přes den cca mezi 6:00 a 18:00 jede internet celkem ok mezi 10-15Mbps (zaplaceno mám 12Mbps).

Ale to co se děje přes noc je naprosto strašné smlouvu mám na GARANTOVANOU rychlost, ale skutečnost je úplně jiná: 07.10.2008 22:14 /275Kbps/. 07.10.2008 21:56 /142Kbps/ a některé testy ani nemohly proběhnout kvůli nízké rychlosti a extrémně špatné stabilitě.. nevíte někdo co s tím? upc tento problém vůbec neřeší protože do jejich místní sítě je rychlost celkem ok ale vše co jde za jejich síť do internetu je takto pomalé. Máte stejný problém? jsem z Ostravy Hrabůvky. Již zvažuji nějaké adsl 1:50 nebo 1:20 protože již teď mám stejně agregaci 1:50 i víc!!

 

Děkuji za rady.

  • lokalitaOstrava
  • internetFiber Business 500
  • televizeBusiness Exclusive
  • telefon-
  • zařízeníModem Compal, HD PVR, Horizon, CA modul

Sdílet toto téma


Link to post

Propírá se to tady všude, UPC je doslova v prdeli s dechem, honí nové zákazníky, slibují navýšení rychlosti, ale realita je taková, že v podstattě nefunguje nic.

Lokality ve všech možných koutech republiky.

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník   
Návštěvník

Pripojeni UPC je nyni asi jedna z nejhorsich moznych variant. Uz 2 mesice je to nepouzitelne napr. na ftp, pingy pres 100 msec, dwnld pod 1/10 objednane rychlosti, priserny packet loss, nemam uz co dodat. Na stiznosti reaguji pouze emailem, tedy vlastne reagovali. Posledni dobou uz neodpovidaji. Dovolat se na helpdesk je pouze pro otrle. Dnes mi meli volat kvuli ukonceni smlouvy, opet nic. Posilam to doporucenou postou i s modemem a prestavam platit.

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník   
Návštěvník

Klasika, hrabůvka je zabitá... a UPC na to samozřejmě úplně kašle, ikdyž tenhle stav trvá asi 7 měsíců...

 

Prostě tady má smysl platit jen nejpomalejší variantu internetu, protože poslední dobou se to málokdy vyhoupne přes 4 mbps... maxima lze dosáhnout až 6 současně otevřenými stahováními...

Sdílet toto téma


Link to post

A úplně mě dostalo když mě technici oznámili, že ten problém způsobuje můj router :lol: je to už potruhé co něco podobného tvrdí a samozřejmě ani minule to routerem nebylo.

A dost mě zarazilo, že když jsem jednou zkusil napsat i někomu z představenstva tak jsem zjistil, že lidi co mají cokoliv společného s UPC tak vystupují pod falešnými adresami a možná i jmény :lol:

  • lokalitaOstrava
  • internetFiber Business 500
  • televizeBusiness Exclusive
  • telefon-
  • zařízeníModem Compal, HD PVR, Horizon, CA modul

Sdílet toto téma


Link to post

Momentálně komunikuji s manažérem klientského centra, který to podle jeho slov potom co jsem jim napsal, že hodlám podniknout, dostal befel shora, aby celou záležitost se mnou vyřešil.

 

původně jsem psal email přímo na p.Kadlečka a p. Malinu.

Bohužel po zkušenostech pochybuji, že to nějak dopadne.

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník   
Návštěvník

Vážený pane,

 

dovolte, prosím, abychom touto formou reagovali na Váš e-mail ze dne 12. 10. 2008, týkající se technického problému. Bohužel, v některých lokalitách dochází ke snížení rychlosti z důvodu zatížených bridgů. Všechny zatíženější lokality budou postupně podstupovat upgrady sítě, čímž se zatížení sníží a rychlost se vrátí k smluvním hodnotám. Podrobnější informace o termínech prozatím nemáme k dispozici.

 

V případě, že budete reagovat na tento e-mail, využijte prosím opět standardního formuláře, který naleznete na http://www.upc.cz

 

S pozdravem a přáním příjemného dne

 

M. Sládek

 

Specialista technické podpory datových služeb UPC

 

 

UPC Česká republika, a. s.

Sdílet toto téma


Link to post

Praha 15. října (ČTK) - Připojení k internetu prostřednictvím ADSL v září zrychlilo o 45 procent a průměrná rychlost se pohybovala kolem tří Mbit/s. Rychlosti se však výrazně odlišují od hodnot deklarovaných operátory. Vyplývá to z měření serveru DSL.cz. Operátoři v září zareagovali na změnu velkoobchodní nabídky Telefóniky O2 a místo připojení o rychlosti od dvou do osmi Mbit/s nabídli osm a 16 Mbit/s. U deklarovaných osmimegabitových přípojek se však skutečná rychlost pohybovala v průměru jen kolem čtyř Mbit/s, u 16 Mbit/s to bylo jen necelých šest Mbit/s, tedy na úrovni 49, respektive 36 procent objednané rychlosti.

Již při zavádění služby zástupci Telefóniky uváděli, že rychlosti osm a 16 Mbit/s odpovídají pouze ideálnímu případu a většinou budou kvůli kvalitě vedení a vzdálenosti od ústředny nižší.

Průměrná rychlost konkurenčního kabelového připojení od UPC, která zrychlovala až koncem září, se pohybovala kolem 3,9 Mbit/s.

Zdroj: ČTK a Česká média

  • lokalitaKralupy nad Vltavou
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komplet
  • telefon-
  • zařízeníHD DVR Mediabox, Handan 6000 (PVR)

Sdílet toto téma


Link to post

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se


  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×