Přejít na obsah

Recommended Posts

Horší služby a větší bordel než u UPC jsem neviděl! Volám na linku a čekám frontu jste 7 v pořadí,čekám až na 1 a pak to vypadne.takto to pokračuje 3x za sebou.Po 30-ti minutách volání,čekání a výpadků mám dojem že ukončení hovoru je úmyslné z druhé strany.Volat na UPC je zdá se jen vyhození peněz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sdílet toto téma


Link to post

ja se UPC musim trosku zastat. nedavno (myslim ze to byl patek odpoledne) mi net najednou krachnul. nedostaval jsem od DHCP nic. tak jsem tam volal, pani to prepojila na technika a ten mi rekl, ze za mnou v pondeli podvecer dojde. a uz v pondeli dopoledne mi volal (ja jsem byl v praci), ze uz tam byl a nasel chybku v te rozvodne v baraku. ze uz je to hotove (bez moji ucasti) a net funguje. kdyz jsem se vratil z prace, internet byl uz ok.

 

ale na druhe strane kdyz jsem si tenhle internet porizoval, tak byli u mne 3 technici :) prvni zapojil internet, druhy ho chtel zapojit taky, ale kdyz uvidel, ze uz ho mam, tak odjel a pak jeste prijel treti technik a delo se uplne to same :) ale to byl jeste Karneval :)

Sdílet toto téma


Link to post

Mám problém se dovolat na Klientské centrum.

Ne, že bych čekal ve frontě, ale vůbec se nedovolám.

Pokouším se o čísla

1. Kontaktní linka +420 241 005 100

2. Placená linka +420 900 069 908

3. Bezplatná linka .... +420 222 980 980

 

A nikam se nedovolám. I na placené lince se dozvím "Voláte na linku se zvýšeným tarifem 6,- korun za minutu" a pak ... chvilka napětí ... "Obsazovací tón". :(:(:(

  • lokalitabylo vyplněno
  • internetInternet 30
  • televize-
  • telefon-
  • zařízeníbylo vyplněno

Sdílet toto téma


Link to post

Tak já se dovolal na:

"Vítejte v klientském centru" ... "Poruchu zmáčkněte 1" ... "Internet zmáčkněte 1" ...

"Z důvodu kvality" ... "nahrávat" ... a teď pozor ... "Omlouváme se, ale všichni operátoři" ...

"použijte www stránky"....

 

Hmm, rada nad zlato. A to mám udělat jak, když mám poruchu Internetu? 8):lol:

  • lokalitabylo vyplněno
  • internetInternet 30
  • televize-
  • telefon-
  • zařízeníbylo vyplněno

Sdílet toto téma


Link to post
vydržet na fonu :)

Špatná rada. Ono nebylo co vydržet, když ten automat po této radě sám zavěsil.

 

Promiň, chyba byla u mne, že jsem tu větu nedopsal. :)

Správně mělo být

- "použite www stránky" .... a zavěsil.

  • lokalitabylo vyplněno
  • internetInternet 30
  • televize-
  • telefon-
  • zařízeníbylo vyplněno

Sdílet toto téma


Link to post

Vsiml jsem si ze UPC zavedlo novu sluzbu,

pokud poslete nejaky dotaz na UPC pres webovy formular a nejste nasledne spokojeni z odpovedi,

mate moznost na webu UPC zadat vase telefonni cislo a operator Vam sam zavola zpet a upresni odpoved na Vas problem.

 

Samozrejme se jedna o specifickou web adresu, takze neni mozne tuhle sluzbu vyuzit bez predchoziho dotazu pres web formular.

  • lokalitaBrno
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníUbee EVM3236, HD Mediabox

Sdílet toto téma


Link to post

Tuto službu jsem už několikrát použil.

Bohužel se ozvou některý následující den, a zpravidla zrovna tehdy, když nejsem u svého počítače, ale např. sedím 150 km daleko na nějaké "důležité" poradě. To se potom špatně vysvětluje co bylo špatně na jejich odpovědi. :(

 

Škoda, že kromě telefonu nejde zadat např. den a čas, třeba v rozsahu dvou hodin, kdy by asi mohli zavolat.

  • lokalitabylo vyplněno
  • internetInternet 30
  • televize-
  • telefon-
  • zařízeníbylo vyplněno

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník   
Návštěvník

Mě se velmi osvědčilo ohlásit se jako nový zákazník - jste na operátora přepojeni okamžitě. Tomu pak popíšete problém a ten vás přepojí na techniky...

Sdílet toto téma


Link to post
dneska sem volal na upc, byl sem první v pořadí a čekal sem ani ne minutu... 8)

 

 

taky jsem v poslední době několikrát musel volat na UPC (změna služeb, ...) a čekal jsem max. 4 minuty. Zjistil jsem, že nejlepší je volat mezi 8 a 10 ve všední dny,

Sdílet toto téma


Link to post

No dneska jim nejel net 5hodin tak jsem volal a sice jsem se nic nedozvěděl ale za to jsem se výjmečně dovolal :D Asi to bylo tím že ti co mají tel přes upc tak jim nešel ani telefon :lol: (Ostrava) Jinak já používám ještě staré Karneval číslo.. : 844 111 116

  • lokalitaOstrava
  • internetFiber Business 500
  • televizeBusiness Exclusive
  • telefon-
  • zařízeníModem Compal, HD PVR, Horizon, CA modul

Sdílet toto téma


Link to post

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×