Jump to content

Recommended Posts

Mám internetové připojení od UPC přes modem EPC 2203. Vše je funkční. Pokud ale místo PC připojím VOIP telefon Well lp-302, přestane blikat kontrolka na modemu, na displeji tel. se neobjeví obrazovka pro MENU a když ještě propojím z druhé LAN zdířky telefonu PC, tak se k internetu nepřipojím. Samozřejmě, že obě zařízení resetuji (1/2minuty) a telefon má čerstvý protokol o funkčnosti od JOYCE ČR, s.r.o.

 

Předpokládám, že když vytáhnu kabel z PC a zapojím do telefonu, tak by se to mělo nějak projevit na displeji. V návodu stojí, že se dá telefon aktivovat i bez PC. Když kabel z telefonu vytáhnu a zasunu do PC, jede internet normálně. Myslím si, jestli není nějak zablokovaný modem EPC 2203, ale jak to zjistit? UPC se zatím ani neobtěžoval s odpovědí, a tak prosím o radu.

Link to post
Share on other sites

Budto mas neco spatne nastavene v telefonu, nebo kabelovy modem (po resetu) nenacte MAC adresu telefonu a pak logicky nefunguje komunikace mezi modemem a telefonem.

 

Predpokladam ze registrace MAC na webu UPC byla jiz davnio zrusena, takze v tomto by problem byt nemel.

 

Na http://registrace.upc.cz po prihlaseni lze delat nejake zmeny v nastaveni IP a MAC, tak se zkus na to kouknout.

 

Jeste me neni jasne jestli se telefon chova jako router ?

Protoze pokud ne, a mas od UPC pridelenou pouze jedni IP adresu, tak by PC pripojene za nej nefungovalo.

  • Internet 150
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, HD Mediabox
  • Brno
Link to post
Share on other sites

Citace z technických parametrů telefonu: "VoIP telefon WELL LP-302 je stavěn tak,aby se na jedné straně připojil k internetu a na druhé straně do sítě,to znamená jako router(pres nat)."

Ještě jednou uvádím: Propojení telefonu s počítačem budu možná řešit příště. Já jsem se zatím zasekl na problému, že když vytáhnu kabel od modemu z PC a zapojím ho do funkčního telefonu, tak by se to mělo nějak projevit na displeji (tzv. stand-by režim). Ale já po propojení a resetování se vůbec nedostanu k Menu telefonu.

Link to post
Share on other sites

Vsiml jsem si ze jste se ptal na foru www.telefonujeme.cz ,coz je dobre, tam maji s VoIP urcite vetsi zkusenosti, zkousel jste i ten postup podle posledniho prispevku na

http://www.telefonujeme.cz/about5779.html :?:

 

Jinak osobne bych se vykaslal na display a nastavil to pres webove rozhrani.

  • Internet 150
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, HD Mediabox
  • Brno
Link to post
Share on other sites

Ano, provedl jsem všechny rady z Telefonujeme.cz. Pokud jde o poslední příspěvek, tak já se přes www rozhraní nedostanu. Když napíši http://10.1.1.3./ píše .to, že "Aplikace Internet Explorer nemůže zobrazit tuto webovou stránku". A přes Telnet se taky nemůžu propojit, to zas píše že port 23 není zapojen. V nápovědě k Win XP šalamounsky píší, že mám zajistit připojení. Teď se snažím progoglovat, jak to zajistit. No a uvést telefon na tovární hodnoty nejde, protože se zatím do něho nedostanu. Čekám až pojedu ke švagrovi a zapojím se přes jeho internet.

Link to post
Share on other sites

Vypada to slozite, ale neni to tak zly.

Musite se dostat do nastaveni telefonu a tam nastavit v polozce Sitove rozhrani pridelovani IP adresy pres DHCP, tim zprovoznite komunikaci telefonu s internetem,

pak musite nastavit udaje pro vas telefonni ucet (SIP) a teoreticky by to melo fungovat.

 

Pripojte PC k telefonu, zapnete PC, nebo dejte obnovit sitove pripojeni, vase PC musi dostat od telefonu pridelenou IP adresu 10.xx.xx.xx, pokud ji nedostane, tak ji musite nastavit ve vlasnostech site sam napr. 10.1.1.10 a masku site na 255.255.255.0.

Pote by jiz komunikace s telefonem pres webove rozhrani mela fungovat.

A dale postupujte podle prvniho odstavce.

  • Internet 150
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, HD Mediabox
  • Brno
Link to post
Share on other sites

Nic. Různé kombinace, výměny kabelů, restarty. Adresy, masky, brány - vše je zapsáno a uloženo a po restartu vše píše, že síťový kabel byl odpojen. I po příkazu "ipconfig" žádná IP není.

Ještě zítra zkusím reinstalovat Win. Možná něco nemám nainstalované.

Link to post
Share on other sites

Za predpokladu ze ta IP v telefonu je nastavena na vychozi IP 10.1.1.3, by to melo fungovat, reinstalace Windows na 99% nepomuze.

 

Pozvi si domu nekoho kdo tomu rozumi, ja pouzivam VoIP adapter vic jak 2 roky a s nastavenim a provozem jsem nemel vetsi problem.

  • Internet 150
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, HD Mediabox
  • Brno
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...