Přejít na obsah
  • Sdělení

    • David - UPC

      Vítejte na diskuzním fóru UPC Zone   19.7.2017

      UPC Zone je nezávislé internetové fórum, kde mohou uživatelé mezi sebou diskutovat, sdílet zkušenosti a rady. Kritika zde není cenzurována, avšak chovejte se slušně a dodržujte pravidla fóra.

Recommended Posts

U UPC se zřejmě hrabou v kabelech a nejede vůbec internet a telefon. Na zákaznické lince se obecně omlouvají za výpadky a že na tom pracují. To je sice hezký, ale celý den bez telefonu a připojení- To si snad to navyšování mohli rovnou odpustit. (Praha 13)

 

Po restartu nebo resetu modemu to vždycky funguje tak minutu až pět a pak zase nic.

Sdílet toto téma


Link to post
To si snad to navyšování mohli rovnou odpustit.
WTF to si klidně ty rychlosti můžou nechat, když na to síť nemá.

njn, s přechodem na eurodocsis 3 je potřeba tu síť asi trochu upgradovat... někde už to je, někde to teprve bude... tady to taky jeden čas pěkně chcípalo (asi měsíc), ale od tý doby (zatim) nejsou problémy... :wink:

  • lokalita-
  • internet-
  • televize-
  • telefon-
  • zařízení-

Sdílet toto téma


Link to post
...s přechodem na eurodocsis 3 je potřeba tu síť asi trochu upgradovat...

Já to chápu, štve mě ale, že nedají nikam předem vědět, že mi třičtvrtě dne nepůjde iNet ani telefon. To je takový problém někam napsat "Připravte se v těchto lokalitách, že nic nepůjde - upgrade sítě kvůli navyšování rychlostí" den předem? Naslibuju lidem hory doly a ráno to zas musím všechno obvolávat, protože se upgraduje síť. To jako dopředu nevědí, že budou zítra dělat upgrade?

 

...tady to taky jeden čas pěkně chcípalo (asi měsíc)

Měsíc??? Jestli tohle bude trvat víc jak tři dny maximálně, tak se naštvu!

 

Vážený zákazníku, 

dovolujeme si vás upozornit na další zlepšování našich služeb.

Nejen že budeme zvyšovat rychlosti internetu, což se vás, jakožto současného uživatele služeb UPC, netýká, jelikož potřebujeme nahrabat nové zákazníky a vy jste tak až páté kolo u vozu (na nutosti platit poplatky v nezměněné výši se ovšem vůbec nic nemění), ale navíc bude v období 21. - 22. století docházet k výpadkům našich služeb a to bez předchozího bližšího upozornění a na libovolnou dobu (na nutosti platit poplatky v nezměněné výši se ovšem vůbec nic nemění).

Děkujeme vám tímto za pochopení (v případě opaku nás to i tak vůbec netrápí) a těšíme se, že se sebou i nadále necháte orat jako s volem, vy blbečku.

S přáním krásného dne bez, vámi předem zaplacených, služeb, 

Vaše UPC!

Sdílet toto téma


Link to post

Neplanovany bych chapal v nekolika lokalitach, ale na zakaznicke lince byl nahrany vzkaz, ze se omoouvaji zakaznikum z (nekolika lokalit) za nefunkcni tel a inet, nasledne se omouvaji zakaznikum z (dalsich lokalit) za to stejny a pak zaznelo, ze s omouvaji zakaznikum za nefunkcni internet (uz bez lokalit, tzn. vsem) a ze se na tom pracuje).

 

Nemyslím, že by to bylo náhodné, spís se v tom vrtají kvůlu tomu navyšování rychlostí, a to dopředu rozhodně vědí.

 

Vždycky je něco náhodné a něco vědí dopředu, nepamatuji si ale, že by kdykoliv dali vědět dopředu (oficiálně).

Sdílet toto téma


Link to post

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se


  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×