Přejít na obsah

Recommended Posts

Jsem uživatelem dig. tel. nabídky Standard. Teď jsem chtěl nově k tomu přihodit i internet 10M. V ceníku jsem našel cenu 790Kč za takovýto balíček. Bohužel, zatím nejde tento balíček aktivovat, nevíte o tom něco?

  • lokalitaÚstí
  • internetInternet 200
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníHD

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník

Já pro změnu Light -Standart-HBO vše v balíčku za 1250,-Kč. Bohužel mi končí balíček až v únoru 2009. Takže mi co máme tenhle balíček tak asi máme smůlu. jsem zvědavej jaké udělají "výhodné" další balíčky.

Sdílet toto téma


Link to post

ty jejich balíčky sou na dvě věci... :roll: kdyby radši dali aspoň nějakou slevu těm, kdo odebírají dvě služby a větší slevu těm, kdo odebírají tři, bez ohledu na tarify... místo toho budou vymejšlet různý kombinace... :roll:

  • lokalita-
  • internet-
  • televize-
  • telefon-
  • zařízení-

Sdílet toto téma


Link to post

Balíčky již z ceníků zmizely, škoda. Když si teď objednám k stávající televizní nabídce Standard 10M internet, budu moci později bez problémů přejít na balíček, nebo mám vyčkat s internetem až zpřístupní balíčky?

  • lokalitaÚstí
  • internetInternet 200
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníHD

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník

Pro sebior:

To ti v současné době asi nikdo neřekne, když neví s čím vylezou. Já mám napři Light-Standart-Hbo za 1250,-Kč a čekám jak se to potom bude dále. balíček mi končí v únoru.

Sdílet toto téma


Link to post

Já si myslím, že by neměl být problém ty služby pak přidat do balíčku. Sám jsem o dřívější změnu (Light + Standard + HBO) jen požádal na infolince a bylo to bez problémů, takže předpokládám, že to stejným způsobem půjde i pak.

  • lokalitaPlzeň
  • internet-
  • televize-
  • telefon-
  • zařízeníHD DVR Mediabox

Sdílet toto téma


Link to post

Já jsem posílal žádost o změnu služby na UPC 10M + Standard + DVR za cenu 790,- Kč celkem 4x. Tři odpovědi byly totálně zamítavé, ale ta čtvrtá již nějakou naději na změnu má.

-----------------------------------------------

dovolte, abychom tímto reagovali na Váš e-mail ze dne 20. 9. 2008, týkající se žádosti o změnu programové nabídky kabelové televize.

Pokud budete reagovat na naši odpověď, nepoužívejte, prosím, tlačítko odpovědět, ale využijte kontaktního formuláře na http://web.upc.cz/klpoz/cz/.

Je nám to velice líto, ale uvedené balíčky se připravují a zatím není možnost tyto balíčky aktivovat.

Dovolujeme si Vás požádat o strpení, v průběhu příštích dnů Vás budeme kontaktovat s informacemi o možné změně služeb.

Děkujeme za pochopení.

S pozdravem a přáním příjemného dne

M. Klabečková

operátor klientského centra

Sdílet toto téma


Link to post

Je zbytečné se o něco snažit. Operátoři u stávajících klientů tyto nové tarify stejně nemůžou zaktivovat. Takže si myslím, že i když nějakou pozvete na kafe, tak vám to moc nepomůže.

Sdílet toto téma


Link to post

Tak ten balicek za 790,- uz asi definitivne zmizel - asi nejakej managerskej kiks :)

 

Nove balicky:

 

Zvýhodněný balícek služeb

 

Zahrnuté služby, Měsícní poplatek, Roční úspora

 

UPC 10M + DTV Standard, 930 Kč, 1 908 Kč

UPC 10M + DTV Standard + DVR + Freetime, 1 330 Kč, 2 868 Kč

UPC 20M + DTV Supreme + DVR + Anytime, 2 250 Kč, 4 776 Kč

  • lokalitaPraha
  • internetInternet 200
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízení2x CA modul, modem Cisco

Sdílet toto téma


Link to post

nestačím se divit, čím UPC udržuje naši bdělost ....prvně se objeví skutečně výhodné balíčky a když se kupodivu zjistí, že by o ně měli klienti (a obzvláště ti stávající) zájem utvoří se "nové ještě výhodnější" balíčky a ty jsou, jak vidno běžně dostupné. Chtěl bych vyjádřit neskonalý obdiv zažívacímu ústrojí kompetentních, a za věc zodpovědných jedinců v UPC za takovýto přístup k nám klientům.

  • lokalitaStřední Čechy
  • internetInternet 200
  • televizeTV Komplet
  • telefon-
  • zařízeníCA

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník

Jak je to s puvodnimi balicky?

Ja mam tento balicek uz dele jak 12 mesicu: Internet Light + TV Standard + HBO za 1250,-

Budu za tuto "sestavu" porad platit stejne, kdyz nebudu pozadovat zadnou zmenu?

Sdílet toto téma


Link to post

Po hovoru s několika různými operátory i po přepojení někam "výš" na reklamace je výsledek jediný. Stávající zákazník nemůže přejít na nový internetový tarif (je uvedeno i v ceníku) ani nemůže přejít na nový balíček s novým internetem (i když žádný balíček nemá). V ceníku podmínka není, bude prý doplněna. Nové tarify internetu i ve spojení s balíčkem jsou pouze pro nové zákazníky, stávající klienti mohou o změnu požádat až od 1.1.2009... :cry:

  • lokalitaPraha 4
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komplet
  • telefonVolám neomezeně
  • zařízeníKaon KCF-SA900PCO, Modul CI+, Compal

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník

23.9. objednávka nového balíčku přes web formulář, dnes 25.9. volali z UPC a domluva, kdy přijde technik. Takže nový balíček pro stávajícího zákazníka bez potíží.

Sdílet toto téma


Link to post

Jak je vidět, jde nový balíček jen přes web formulář. Přes infolinku a zákaznické centrum ani omylem. Alespoň mi slíbili slevu 50% na rok (přes volbu 4 a pohrůžkou zrušení smlouvy - viz výše) - mám Supreme a Light bez balíčku...

  • lokalitaPraha 4
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komplet
  • telefonVolám neomezeně
  • zařízeníKaon KCF-SA900PCO, Modul CI+, Compal

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník

Já si vyřval taky slevu. :lol: Tak snad mi nebudou dělat později problémy.Takže na rok sleva na televizi i internet a od nového roku se internet zvedne na 18M.

Sdílet toto téma


Link to post

Tak jsem zvedav, druhy pokus. Napoprvy odmitly z technickych duvodu, kdyz to ted nevyjde, tak volam h***olinku...

 

Dobrý den,

 

rád bych požádal o změnu služby ze současné Internet Easy + DTV Standart na nový balíček Internet 10M + DTV Standart za 930 Kč. Žádal jsem o tuto službu již jednou, ale nebyla kladně vyřízena. Pokud mi nevyhovíte, podám následující den písemnou výpověd a přecházím k jinému poskytovateli, který se ke mě bude chovat lépe než UPC, které na stálé zákazníky zvysoka kašle.

 

EDIT: Pred minutou mi prisel meil, ze pozadavek predali k doreseni na kompetentni oddeleni :lol: Zeby se opravdu neco zacalo dit? :D

  • lokalitaBrno
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníKAON KCF-SA700PCO + CA modul

Sdílet toto téma


Link to post

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×