Jump to content
Josef Kučera

Rok nefungující internet

Recommended Posts

Měl bych dotaz už rok řeším s UPC výpadky internetu bud mám velké packet loss nebo žádný uploud toto je třeba 5 krát denně. Volám už asi rok a stále stejná odpověď ze to dají technické firmě co to tu má na starost tá nic neděla protože kabel vede po půdách a lidé je nechtějí pusti na půdu tak to neřeší tak se chci zeptat jak pokračovat na upc mi vždy řeknou to sami ze to zaurgentujou ale nic se nemění nemá někdo stejnou zkušenost ??

 

Edited by Josef Kučera
  • lokalitaKralupy nad Vltavou
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komplet
  • telefonTelefon 30 minut
  • zařízeníCH7465LG

Share this post


Link to post

Jestliže jim nedají přístup kam potřebují kvůli opravě, tak toho UPC moc udělat nemůže. Každopádně Vy máte právo odstoupit od smlouvy bez sankcí.

Můžete mi prosím soukromou zprávou zaslat číslo Vaší smlouvy (variabilní symbol)?

  • lokalitaBrüx/Praha
  • internetInternet 150
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníCompal

Share this post


Link to post

odeslal jsem ale jde o to proč mi říkají že to opravují a prostě neřeknou tu to infomaci mi oni proč mi vždy řeknou řešímeto přitom kdyby to řešili tak tuto informaci mi dají oni nebo ne ?

  • lokalitaKralupy nad Vltavou
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komplet
  • telefonTelefon 30 minut
  • zařízeníCH7465LG

Share this post


Link to post

Podrobněji jsem to popsal od ledna 2018 do soukromé zprávy. Řeší se to, několikrát byly problémy vyřešeny, ale buď se objevily znovu a nebo jiné. Přístup k technologii na půdu získali, opravili tam co bylo vadné, ale jsou tam problémy s nepravidelným rušením. 

  • lokalitaBrüx/Praha
  • internetInternet 150
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníCompal

Share this post


Link to post

jasné tím pádem neopravili vše a tak nepravidelné to není je to každy den třeba 5 tak že kdyby tam někdo byl a hledal tak najde když je tam 1 hod tak nic nenajde

  • lokalitaKralupy nad Vltavou
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komplet
  • telefonTelefon 30 minut
  • zařízeníCH7465LG

Share this post


Link to post

Ne, několikrát bylo opraveno vše. Upřímně, nemůže tam být někdo 24/7, těch věcí co musí na síti řešit ve své lokalitě je více. A hledat může jen v době, kdy tam to rušení je. Když tam je pár minut nebo půl hodiny a pak zmizí a objeví se zase někdy nepravidelně, opravdu to dohledat není tak snadné.

  • lokalitaBrüx/Praha
  • internetInternet 150
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníCompal

Share this post


Link to post

snadné to není ale realné to je za když by někdo na tom strávil aspoň 3 dny tak je to opravené sám co jste psal tak ja za rok použivaní mi internet šel 3 mešice v kuse tak už jen za to by jsem mi měli vrátit peníze nebo nějak to kompenzovat nemyslíte ?

  • lokalitaKralupy nad Vltavou
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komplet
  • telefonTelefon 30 minut
  • zařízeníCH7465LG

Share this post


Link to post

žádám furt ale na telefonu mi jen vždy řeknou že to nějak předají a že někdo zavolá a nikdo nevolá minule mi už i položil hovor že semnou mluvit nebudou mě z toho roku cca fungoval internet tak 3 mesíce ted už zase nejde tak 5 krát denně kdyby to nekdo hledal tak to najde není to tak těžké si myslim kdyby jen někdo chtěl jde o to že tu sem jedniní a UPC je to jedno 

  • lokalitaKralupy nad Vltavou
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komplet
  • telefonTelefon 30 minut
  • zařízeníCH7465LG

Share this post


Link to post

Myslíte si to špatně, dohledávat nepravidelné krátkodobé rušení je hrozně těžké. Tedy šlo by to vyřešit. Všechny lidi odpojit a po jednom např. vchodě potupně po dnech zapojovat zpět a kdyby se objevilo rušení, tak je velká pravděpodobnost, že je to z toho nově připojeného vchodu. Ten zase odpojit a pokračovat v postupném připojování. Nakonec by se všechny vchody se zdroji rušení nechali odpojené (úplně, ti lidé by byli bez služeb, stejně tak jako všichni v tom výchozím stavu) a po těch mnoha dlouhých dnech, kdy by prostě část Kralup nejela, by se mohlo přistoupit k postupnému připojování lidí v jednotlivých domech. A to bychom se ještě museli modlit, aby ten člověk co ruší neodjel na dovolenou či nepřestal na pár dní využívat to, čím ruší.

A UPC to není jedno, kdyby jim to bylo jedno, tak to neřeší a nevynakládají na to prostředky.

  • lokalitaBrüx/Praha
  • internetInternet 150
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníCompal

Share this post


Link to post

ale tady je hlavné problém na do paneláku vede opitka a pote někde na střeše v nějaké ustredně nebo jak tomu vy řikate se mění na kabel který vede po střeše asi přez 20 domů k nám a tu konči tak že chyba je až od toho paneláku k nám si myslím jinak by si stěžovalo vic lidi třeba celý panelák a ne jen ja v dané lokalitě a rok na opravu není málo a kdybych nevolal tak upc to ani neřeší. protože kolikrát se mě snažili přesvěčit že je chyba u mě doma

a ten výpadek vždy trvá aspon 30 min tak že to není tak krátká doba si myslim a siginál je rušení furt

https://rychlost.cz/vysledek/20193277825-2051/ 

tak to parádně jede internet teď už výpadek trvá 15 min a ještě neskončil kdyby někdo hledal musí to najít to se na mě nezlob tě ty technici ani nepřijedou nebo přijedou zrovna když to jde docela a řeknou no tak to jím to stačí zaplaceno dostanem od upc že jsem tu byli a jdem dál kdyby na tom někdo seděl aspon 8 hod tak to najde ale jde o to že vy tu firmu ani nijak nehoníte aby to opravila

  • lokalitaKralupy nad Vltavou
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komplet
  • telefonTelefon 30 minut
  • zařízeníCH7465LG

Share this post


Link to post

Naprosto vam rozumim, ale to co bude stat technik, ktereho chcete na plny uvazek u vas nejste schopen zaplatit za odebirani sluzby. Nehlede na ro, ze musi byt doma i tech dalsich 20 majitelu domu pred vami. Bohuzel, musite doufat, ze na to prubeznymi zasahy technici prijdou o zavadu nakonec opravi.
Tlacil bych na nejakou slevu ...

Odesláno z mého Redmi Note 5 pomocí Tapatalk


Standa

  • lokalitaPraha
  • internet-
  • televize-
  • telefon-
  • zařízenímodem

Share this post


Link to post

ja ho nechci na plný uvázek stačí kdyby tam byl aspon dva dny jako těch 8 hod jde o to  že tu žádný techni nestrávil ani 5 hod sotva jo ale o nich ani nebyli třeba že by někam sli odpojili to dál a změřili jaký siginál už jde tam stačilo by i v tom prvním domě pokut už tam jde blbý siginál je jasné že je to v paneláku a pokud ne je jasné že je to někde dál a paron za rok nebýt schopni vyměnit třeba kabely za lepší nebo co koliv přesně jak říkáte kuli jednomu člověku to nebudou dělat

to je poprvé co tam něco takového je 🙂

  • lokalitaKralupy nad Vltavou
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komplet
  • telefonTelefon 30 minut
  • zařízeníCH7465LG

Share this post


Link to post
Získán kanál Downstream (Hz) 338000000 Potvrzeno
Získán kanál Upstream (Hz) 50800000 Naladěno
Stav aktivovaných služeb Online Funkční

myslíte toto ?

dnes jste mi měli volat od upc a nic kdy budete voalat nevíte už je to 3 dny a nic ?

  • lokalitaKralupy nad Vltavou
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komplet
  • telefonTelefon 30 minut
  • zařízeníCH7465LG

Share this post


Link to post

Ne, myslel jsem tohle 

UPC_signal.jpg

každý kabelový modem umí měřit úroveň a kvalitu signálu internetové linky, tyto údaje jsou v pravidelných intervalech odesílány do UPC a operátor si pak může na dálku Zkontrolovat zda u vás není nějaký problém, tyto údaje si zároveň můžete zobrazit i vy a pokud znáte jaké tam mají být hodnoty, můžete orientačně zjistit zda tam není problém. 

  • lokalitaBrno
  • internetInternet 150
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníUbee EVM3236, HD Mediabox

Share this post


Link to post
Stav
 
Downstream
 
Upstream
 
Konfigurace
 
Síťový log
 
Svazek kanálů Downstream
Kanál Frekvence (Hz) Signál (dBmV) SNR (dB) Modulace ID kanálu
1 338000000 0 38 256qam 9
2 306000000 0 38 256qam 5
3 314000000 1 38 256qam 6
4 322000000 0 38 256qam 7
5 330000000 1 38 256qam 8
6 346000000 0 38 256qam 10
7 354000000 0 38 256qam 11
8 362000000 1 38 256qam 12
9 370000000 0 38 256qam 13
10 378000000 0 38 256qam 14
11 386000000 0 38 256qam 15
12 394000000 1 38 256qam 16
13 402000000 1 38 256qam 17
14 410000000 1 38 256qam 18
15 418000000 1 38 256qam 19
16 426000000 0 38 256qam 20
17 434000000 1 38 256qam 21
18 442000000 1 38 256qam 22
19 450000000 1 37 256qam 23
20 458000000 0 37 256qam 24

toto jsou moje hodnty proč siginál mam 0 1 ? a vy 3 4

  • lokalitaKralupy nad Vltavou
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komplet
  • telefonTelefon 30 minut
  • zařízeníCH7465LG

Share this post


Link to post

 

1 338000000 0 38 256qam 9
2 306000000 0 38 256qam 5
3 314000000 0 38 256qam 6
4 322000000 0 38 256qam 7
5 330000000 0 38 256qam 8
6 346000000 0 38 256qam 10
7 354000000 0 38 256qam 11
8 362000000 0 38 256qam 12
9 370000000 0 38 256qam 13
10 378000000 0 38 256qam 14
11 386000000 0 38 256qam 15
12 394000000 0 38 256qam 16
13 402000000 0 38 256qam 17
14 410000000 0 38 256qam 18
15 418000000 0 38 256qam 19
16 426000000 0 38 256qam 20
17 434000000 0 38 256qam 21
18 442000000 0 38 256qam 22
19 450000000 0 37 256qam 23
20 458000000 -1 37 256qam 24

 

ted jsou opeť ztráty ne tolik jako vždy ale jsou

Kanál Frekvence (Hz) Signál (dBmV) SNR (dB) Modulace ID kanálu
1 338000000 0 38 256qam 9
2 306000000 0 38 256qam 5
3 314000000 0 38 256qam 6
4 322000000 0 38 256qam 7
5 330000000 0 38 256qam 8
6 346000000 0 38 256qam 10
7 354000000 0 38 256qam 11
8 362000000 0 38 256qam 12
9 370000000 0 38 256qam 13
10 378000000 0 38 256qam 14
11 386000000 0 38 256qam 15
12 394000000 0 38 256qam 16
13 402000000 0 38 256qam 17
14 410000000 0 38 256qam 18
15 418000000 0 38 256qam 19
16 426000000 0 38 256qam 20
17 434000000 0 38 256qam 21
18 442000000 0 38 256qam 22
19 450000000 0 37 256qam 23
20 458000000 -1 37 256qam 24

Download

325.15

Mbit/s

Upload

0.19

Mbit/s

Ping

47.32

ms

Jitter

26.72

ms

 

toto jsou teď na měřené hodnoty na vaších stránkách 

  • lokalitaKralupy nad Vltavou
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komplet
  • telefonTelefon 30 minut
  • zařízeníCH7465LG

Share this post


Link to post
Stav
 
Downstream
 
Upstream
 
Konfigurace
 
Síťový log
 
Svazek kanálů Upstream
Kanál Frekvence (Hz) Signál (dBmV) Symbolová rychlost (kbps) Modulace ID kanálu
1 50800000 47 5.120 16qam 21
 
Svazek kanálů Upstream
Kanál Typ kanálu T1 Timeouts T2 Timeouts T3 Timeouts T4 Timeouts
1 2.0 0 0 6 0

 

jo vetšinou je problém v tom že není zadný uplod jak vidíte v meření

jojo výpadek je hlašení protože jsem volal zas a dnes mi měl nekdo volat od upc a stále nic

  • lokalitaKralupy nad Vltavou
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komplet
  • telefonTelefon 30 minut
  • zařízeníCH7465LG

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...