Jump to content
odyseus

Poděkování

Recommended Posts

Dobrý den. Podle smlouvy s UPC mám deklarovanou rychlost  netu 300/20. Poslední 2 dny mi ale šel download pouze 27 - 32 megabitů. Dělal jsem vše možné podle technických pokynů UPC k odstranění závady.Však marně. Abych vyloučil závadu z mé strany , tak jsem si půjčil externí gigabitovou síťovku a nový kabel UTP Cat6 a pořád stejné. Tak jem dopoledne napsal na Livechat na Moje UPC a popsal problém . Ve 12:15 mi volal technik z podpory UPC. Za cirka asi 20 minut byl problém vyřešen. Proto bych chtěl touto cestou poděkovat technikovi za vstřícnost a rychlost s řešením problému.

  • Internet 300
  • -
  • TV Komplet
  • -
  • -
  • -
  • Modem technicolor Ca Modul
  • Cheb

Share this post


Link to post
Před hodinou, David - UPC napsal:

vůbec netuším, o co Vám jde

No prave... a v tom je ten problem.

Sice nesouhlasim s mnohym, co user303 pise a uz vubec ne s tim sahodlouhym vyjadrovanim a kryptickou retorikou, ale zcela souhlasim s jeho pointou.
Napoveda: rozdil mezi (aktualne aplikovanym) reaktivnim a na druhe strane potrebnym proaktivnim pristupem k zakaznikum.

  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • modem Compal (bridge mode), CA modul
  • Brno

Share this post


Link to post

Odyseus by mel jeste napsat, v cem byl tedy ten problem, kdyz nebyl schopen sam si ho podle instrukci odborniku z UPC opravit. Co tedy pomohlo?  Vyslani technika na misto nebo snad dalkovy restart modemu?

  • Internet 300
  • Jiná služba
  • TV Komfort
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • 2x CA modul, modem Cisco
  • Praha

Share this post


Link to post
před 5 hodinami, user303 napsal:

Pokud vám uvedu konkrétní situaci budete ji ignorovat a snižovat to, abych vám něco konkrétního napsal. Pokud vám budu psát něco nekonkrétního budete jásat a informovat o tom vedení. Což je ta pointa (z názoru jak jste se projevil v prvním příspěvku+reakci dalšího uživatele.

Chlape, mohl by jsi mi prosím přestat psát milion zpráv o tvém zablokování do PM? Já to fakt nemám rád 😏 Chápu, že máš větší nároky, ale já ti nepomohu 😉 Pěkný zbytek dne ...

  • Internet 150
  • -
  • TV Komplet
  • 10 GB
  • Neomezeně
  • Neomezeně
  • CAM/CBN CH7465LG
  • Karlovarský kraj

Share this post


Link to post

Také bych rád PŘEDEM poděkoval za to, že správce smaže reakce (alespoň ty moje) v zamčeném tématu "Pozor na podvodné dotazníky", protože výmazem příspěvků uživatele 303 ta diskuze nedává žádný smysl. Díky :)

  • Fiber Business 240
  • Volám neomezeně
  • TV Komfort
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • Ubee, CAM
  • Brno

Share this post


Link to post

@Adolf.Shitler Zdravím, tím že uživatel napsal všem uživatelům UPC Zone jednotnou zprávu, byl vyhodnocen systémem jako SPAM a BOT a tím pádem byl zablokován na 30 dní. 

Psalo mi XY lidí, že si nepřejí být z jeho strany obtěžováni. 

  • Internet 500
  • -
  • TV Komplet
  • Neomezeně
  • Neomezeně
  • Neomezeně
  • Compal, CA Modul
  • Praha

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...