Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Dobrý den. Podle smlouvy s UPC mám deklarovanou rychlost  netu 300/20. Poslední 2 dny mi ale šel download pouze 27 - 32 megabitů. Dělal jsem vše možné podle technických pokynů UPC k odstranění závady.Však marně. Abych vyloučil závadu z mé strany , tak jsem si půjčil externí gigabitovou síťovku a nový kabel UTP Cat6 a pořád stejné. Tak jem dopoledne napsal na Livechat na Moje UPC a popsal problém . Ve 12:15 mi volal technik z podpory UPC. Za cirka asi 20 minut byl problém vyřešen. Proto bych chtěl touto cestou poděkovat technikovi za vstřícnost a rychlost s řešením problému.

  • Internet 300
  • -
  • TV Komplet
  • -
  • -
  • Modem technicolor Ca Modul
  • Cheb

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Před hodinou, David - UPC napsal:

vůbec netuším, o co Vám jde

No prave... a v tom je ten problem.

Sice nesouhlasim s mnohym, co user303 pise a uz vubec ne s tim sahodlouhym vyjadrovanim a kryptickou retorikou, ale zcela souhlasim s jeho pointou.
Napoveda: rozdil mezi (aktualne aplikovanym) reaktivnim a na druhe strane potrebnym proaktivnim pristupem k zakaznikum.

  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • modem Compal (bridge mode), CA modul
  • Brno

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Odyseus by mel jeste napsat, v cem byl tedy ten problem, kdyz nebyl schopen sam si ho podle instrukci odborniku z UPC opravit. Co tedy pomohlo?  Vyslani technika na misto nebo snad dalkovy restart modemu?

  • Internet 300
  • -
  • TV Komfort
  • -
  • -
  • 2x CA modul, modem Cisco 3812
  • Praha

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
před 5 hodinami, user303 napsal:

Pokud vám uvedu konkrétní situaci budete ji ignorovat a snižovat to, abych vám něco konkrétního napsal. Pokud vám budu psát něco nekonkrétního budete jásat a informovat o tom vedení. Což je ta pointa (z názoru jak jste se projevil v prvním příspěvku+reakci dalšího uživatele.

Chlape, mohl by jsi mi prosím přestat psát milion zpráv o tvém zablokování do PM? Já to fakt nemám rád 😏 Chápu, že máš větší nároky, ale já ti nepomohu 😉 Pěkný zbytek dne ...

  • Internet 150
  • Jiná služba
  • Komplet
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • CAM / CBN CH7465LG
  • Karlovarský kraj

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Také bych rád PŘEDEM poděkoval za to, že správce smaže reakce (alespoň ty moje) v zamčeném tématu "Pozor na podvodné dotazníky", protože výmazem příspěvků uživatele 303 ta diskuze nedává žádný smysl. Díky :)

  • Fiber Business 240
  • Volám neomezeně
  • TV Komfort
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • Ubee, CAM
  • Brno

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

@Adolf.Shitler Zdravím, tím že uživatel napsal všem uživatelům UPC Zone jednotnou zprávu, byl vyhodnocen systémem jako SPAM a BOT a tím pádem byl zablokován na 30 dní. 

Psalo mi XY lidí, že si nepřejí být z jeho strany obtěžováni. 

  • Internet 500
  • -
  • TV Komplet
  • Neomezeně
  • Neomezeně
  • Compal, CA Modul
  • Praha

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlašte se a přispívejte pod Vaším účtem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Vložit jako neupravený text

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.


  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×
×
  • Vytvořit...