Jump to content
David - UPC

Novinka v Moje UPC - dálkový restart modemu

Recommended Posts

Uživatelé, kterým to končilo chybou - zkuste prosím znovu. Uživatelé, kteří mají modem v bridge režimu a přesto vidí 5GHz síť, také prosím zkuste znovu.

U zakoupených zařízení prozatím tato funkce nebude dostupná. Kolegové již pracují na nápravě, která tento problém opraví. 

  • lokalitaPraha
  • internetInternet 500
  • televizeTV Komplet
  • telefon-
  • zařízeníCompal, CA Modul, HD DVR Mediabox

Share this post


Link to post

Tak potvrzuji, že již je vše v pořádku a informace se zobrazují na všech třech modemech.


Nyní Netbox 100Mb/100Mb, v minulosti Kombi Komfort+ 240/20
Router: TP-Link TL-WDR3600

  • lokalitaBrno
  • internetInternet 30
  • televizeTV Start
  • telefon-
  • zařízeníCicso EPC 3208

Share this post


Link to post

David - UPC >> To je hezke, ze UPC mysli na sve zakazniky (pod tlakem Vodafonu?) Ale nemelo se to spustit az jako vyladena sluzba? Ono delat ze zakazniku testery neni moc fer..

  • lokalitaPraha
  • internetInternet 200
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízení2x CA modul, modem Cisco

Share this post


Link to post

 @homberg ze zákazníků testery určitě neděláme :) Proto jsem to napsal první sem, kde vás mám jako uživatele za zdatnější a techničtější. Jinak nikde jinde o tom není ani zmínka. 

  • lokalitaPraha
  • internetInternet 500
  • televizeTV Komplet
  • telefon-
  • zařízeníCompal, CA Modul, HD DVR Mediabox

Share this post


Link to post

mám odkoupený Technicolor a od té chvíle co jste se v tom začali vrtat mám po přihlášení do Moje UPC pouze: OMLOUVÁME SE, ALE DOŠLO K CHYBĚ.

  • lokalitaPraha
  • internetInternet 150
  • televizeTV Komplet
  • telefon-
  • zařízeníTechnicolor bridge, 3x CA modul

Share this post


Link to post

No a co ty tisice dalsich, kteri na tohle forum nechodi?  "Omlouvame se, ale doslo k chybe" jim moc nerekne. Ze jsou ucastniky testovani nove funkce nemaji ani potuchy.

  • lokalitaPraha
  • internetInternet 200
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízení2x CA modul, modem Cisco

Share this post


Link to post

@homberg tisíce dalších si této novinky nevšimnou :) Není na první pohled až tak viditelná, ale když vím, že vám na fóru tyhle věci vadí, budeme to testovat na vybrané skupině mimo UPC Zone. 

@retron Zdravím, potřebuji od Vás také číslo smlouvy do zprávy, abychom mohli problém lépe identifikovat. Díky :) 

  • lokalitaPraha
  • internetInternet 500
  • televizeTV Komplet
  • telefon-
  • zařízeníCompal, CA Modul, HD DVR Mediabox

Share this post


Link to post

David - UPC>> testujte, testujte...a potom nabidnete hotovou, odladenou sluzbu pro vsechny.

Ta novinka je pro kazdeho zakaznika UPC paradoxne viditelna prave v te hlasce - Omlouvame se...

Edited by homberg
  • lokalitaPraha
  • internetInternet 200
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízení2x CA modul, modem Cisco

Share this post


Link to post

@David - UPC Asi by bylo lepší, kdyby se i tady mohli zájemci přihlásit, kdo chce dobrovolně testovat. Na základě pár komentářů, že o to nemají zájem, bych to automaticky nezamítl pro všechny členy zdejšího fora. Zájemců se určitě tady najde dost. 😀

  • lokalitajirkov
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníHD Mediabox,

Share this post


Link to post

@homberg Lol? Od včerejška jsou UPC CZ a UPC SK dvě úplně nezávislé společnosti, CZ vlastní Vodafone, SK vlastní Liberty Global. Jediné, co mají společné, je logo, název a nějaký software, My UPC to ale není.

  • lokalitaPraha 8
  • internetFiber Business 500
  • televize-
  • telefon-
  • zařízeníCompal

Share this post


Link to post
před 17 hodinami, David - UPC napsal:

Ahoj, co přesně se děje při nefunkční registraci? Končí ti to hláškou OMLOUVÁME SE, DOŠLO K CHYBĚ? 

@David - UPC Ahoj, ano, tam jsem skončil. Je to firemní účet, možná v tom je ten problém?

  • lokalitaPraha 6
  • internetFiber Business 500
  • televizeTV Komplet
  • telefon-
  • zařízeníJe toho hodně.

Share this post


Link to post

Len škoda že SK priślo o takéto fórum, tušim bolo aj slovenské, či sa zlé pamätám? Len bohužial u nás nebude mať na to čas asi nikto, lebo je to fajn vecička takéto fórum, napr. i nejaké to testovanie.

edit: zmyslom slovenské myslím že UPC SK malo vlastné fórum na vlastnej doméne, nemyslím teraz ako že na tomto fóru bolo moŹne trošku riešiť i chyby na SK

Edited by ApacheSK
  • lokalitaKošice
  • internetStarší služba
  • televize-
  • telefon-
  • zařízeníCompal CH7465LG

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...