Jump to content
David - UPC

Novinka v Moje UPC - dálkový restart modemu

Recommended Posts

Dnes jsme v Moje UPC spustili možnost dálkového restartu modemu + jsme začali zobrazovat informace k modemu a připojení jako:
-    Stav modemu: Aktivní / Neaktivní
-    Stav Wifi: Aktvní/Neaktivní + zdali jde o 2,4 či 5GHz síť
-    Veřejnou Wan IP adresu
-    Datum, od kdy je modem aktivní na síti, čili od posledního restartu či zapnutí

Informace k modemu a možnost jeho restartu je v tuto chvíli možná pouze pro modemy, zatím se tedy netýká modemové části HD DVR Mediaboxu. Do budoucna s touto možnost počítáme.
Klient je v Moje UPC upozorňován na níže uvedené scénáře:
-    pokud se provádí restart či se načítají data o modemu ve chvíli, kdy je v lokalitě výpadek INT, pak může být doba odezvy delší, či se restart nepodaří, nebo se data nenačtou
-    pokud si provedete restart modemu přes prohlížeč, který běží na restartovaném modemu, tak restart může skončit chybou, respektive Moje UPC vrátí chybu při dotazování se na server modemu.
-    klient je také upozorněn, že restartem modemu ztratí konektivitu jak internetu, tak i telefonní služby po dobu restartu

Detaily k modemu a možnost jeho restartu jsou v Moje UPC umístěny:
1.       Internet v sekci Moje služby
2.       Detaily a restart modemu v sekci Moje zařízení

01.jpg

2.jpg

  • Internet 500
  • -
  • TV Komplet
  • Neomezeně
  • Neomezeně
  • Neomezeně
  • Compal, CA Modul
  • Praha

Share this post


Link to post

me to pise jiz po kliknuti na DETAILY A RESTART MODEMU / u teto instalace mam modem pronajaty/ a  u druhe instalace kde mam modem odkoupeny, tak polozku  DETAILY A RESTART MODEMU vubec nemam

  • Internet 150
  • Jiná služba
  • TV Start
  • -
  • -
  • -
  • EPC3925
  • brno

Share this post


Link to post

V Moje UPC menu "Moje zařízení" vůbec nemám, rovnou "WiFree", čítač dat a pak už jen nabídky internetu. Mám odkoupený Technicolor přímo od UPC už leta.

  • Internet 150
  • -
  • TV Komplet
  • -
  • -
  • -
  • Technicolor bridge, 3x CA modul
  • Praha

Share this post


Link to post

Také mám modem odkoupený a "Moje zařízení" rovněž neexistuje. Asi to funguje (doufám, že prozatím) jen u modemů v pronájmu. 😥

  • Internet 50
  • Jiná služba
  • TV Start
  • -
  • -
  • -
  • COMPAL
  • Brno-Žabovřesky

Share this post


Link to post

Tak po kliknutí na Detaily a restart modemu se chvilku něco načítá a hodí to chybovou hlášku (viz níže). Zkoušeno na třech odběrných místech po Brně. 

Modemy: 2x Cisco 3208, 1x Technicolor 7200  - všechny v pronájmu.

 

 

image.png.035ae8878a421b400e97f79de85e30ab.png

Edited by mojmax

Nyní Netbox 100Mb/100Mb, v minulosti Kombi Komfort+ 240/20
Router: TP-Link TL-WDR3600

  • Internet 50
  • -
  • TV Start
  • -
  • -
  • -
  • Cicso EPC 3208
  • Brno

Share this post


Link to post

Mám Compal v bridge módu a stav wifi 5GHz je aktivní, což není možné (Compaly v bridge módu wifi nevysílají vůbec, ani Wi-free).

Edited by thaischumi

Internet 400Mbps + COMPAL CH7465LG

Horizon Komfort + 3 CA Moduly CI+

  • Jiná služba
  • Business Svět
  • TV Komplet
  • -
  • -
  • -
  • Compal + 3x Ca Moduly
  • Praha - Jinonice

Share this post


Link to post

Také vlastní modem a také se vůbec možnost nezobrazuje.. Ale asi jako kompenzaci mám prý rok zdarma 😄

upc2020.png


Všichni lidé jsou špatní, dokud je nutnost nepřivede k tomu, aby byli dobří. (Machiavelli)

  • Fiber Business 240
  • Business EU
  • Business Premium
  • -
  • -
  • -
  • Modem Cisco, HD PVR, Horizon, CA modul
  • Ostrava

Share this post


Link to post

Ještě by to chtělo náležitě proškolit techniky - měniče modemů, aby respektovali původní stav u klientů. Dneska jsem v jedné firmě řešil problémy se vzdálenou správou a s hrůzou zjistil, že tam nedávno přišel kdosi z UPC a vyměnil modem Ubee za modem s routerem Compal. Na tom by jistě nebylo nic špatného nebýt toho, že se dotyčný technik ani neobtěžoval ten Compal přepnout do režimu bridge (modem), ale nechal ho vesele v režimu router, čímž spolehlivě odstřelil jakokouliv možnost vzdálené správy připojených zařízení, vč. vlastního routeru, jenž firma používá. Také se změnila IP adresa, protože onen jouda ani nenaklonoval MAC (nebo se nepodíval do smlouvy, že je tam na přípojce fixní IP a nezjistil si, jaká to má být). Co se týká majitele firmy, tak ten tomu absolutně nerozumí - to jenom pro případ, že by se dotyčný technik vymlouval na to, že něco s majitelem probral a ten souhlasil. Technik by měl počítat s tím, že zákazník není z oboru a každopádně zachovat status quo. Ještě doufám, že se po prvním restartu ten Compal zase nevrátí do režimu router, protože pak by asi muselo následovat jeho nevratné vyhození...

  • Fiber Business 240
  • Volám neomezeně
  • TV Komfort
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • Ubee, CAM
  • Brno

Share this post


Link to post

Čověče nechceš tohoto po technicích UPC trochu moc? Tohle si uživatel nastavuje sám.

A chtěl bych vidět, jak se na modemu v režimu bridge klonuje MAC adresa.

  • Internet 150
  • -
  • TV Komfort
  • -
  • -
  • -
  • Ubee EVM3236, HD Mediabox
  • Brno

Share this post


Link to post

Závidím i těm, kterým to nefunguje, protože já zadrhávám už na vytvoření účtu v Moje UPC 🙂

  • Fiber Business 500
  • -
  • TV Komplet
  • -
  • -
  • -
  • Je toho hodně.
  • Praha 6

Share this post


Link to post

Mně se včera také neustále objevovala stejná chybová hláška jak zmiňoval mojmax  pár postů přede mnou.

Dnes už se ale všechno zobrazuje a funguje jak má.

Díky Honza

 

  • Internet 150
  • -
  • TV Klasik
  • -
  • -
  • -
  • Technicolor TC7200, HD Mediabox
  • Brno - Štýřice

Share this post


Link to post

"Čověče nechceš tohoto po technicích UPC trochu moc? Tohle si uživatel nastavuje sám." - psal jsem, že tomu uživatel vůbec nerozumí, takže pokud tam UPC o své vůli něco mění, tak rozhodně nemůže po zákazníkovi chtít, aby opravoval to, co pracovník UPC zmastil. Pokud by to bylo z vůle zákazníka, pak si samozřejmě musí onen zákazník někoho zaplatit, aby mu nastavení provedl, o tom žádná.

"A chtěl bych vidět, jak se na modemu v režimu bridge klonuje MAC adresa." - v režimu bridge nijak, ale jelikož to dodané zařízení od UPC bylo v režimu router, tak si aspoň mohl ten měnič modemů zjistit, že je na dané přípojce fixní IP adresa, která už s MAC adresou přímo souvisí a měl to tedy automaticky tak nastavit, aby zůstala aspoň zachována ona fixní IP (protože právě přes ní se lze dostat ke vzdálené správě připojených zařízení). Určitě ne stylem, že jenom vymění modem a prchá pryč.

"ja teda nevim, ale neni to offtopic" - nechtěl jsem kvůli tomu zakládat extra vlákno a název zdejšího tématu s modemem souvisí.

  • Fiber Business 240
  • Volám neomezeně
  • TV Komfort
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • Ubee, CAM
  • Brno

Share this post


Link to post

takze innstalace kde je modem v pronajmu, uz jede, i kdyz vetsinou po prihhlaseni do moje upc naskoci hlaska OMLOUVÁME SE, DOŠLO K CHYBĚ, ale kdyz kliknu na ZPET tak nabehne uvodni stranka moje upc.

instalace kde je modem odkoupeny je stale stejna tzn. moje zarizeni chybi

  • Internet 150
  • Jiná služba
  • TV Start
  • -
  • -
  • -
  • EPC3925
  • brno

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...