Jump to content

Marek-26

Administrátor
  • Content Count

    4,045
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    81

Reputation Activity

  1. Thanks
    Marek-26 got a reaction from ragde in Jaký modem vybrat při migraci   
    Spíše je to tak, že Arris (Vodafon Station) se dodává striktně k 1Gbps rychlosti, k nižším nikoliv. Pokud tedy nebudete navyšovat rychlost, pak obdržíte Compal. Jak píše @quadra2030, pokud nechcete 1Gbps rychlost, vezměte si klidně Compal. Sice tu na fóru naleznete spoustu věcí, co na Compalu nejsou dobře, ale troufám si tvrdit, že většinu z nich nepocítíte (jinak než cíleným testem / měřením).
  2. Like it
    Marek-26 got a reaction from Tommy Kindernay in HD DVR Mediabox   
    Třeba se dočkáme i Vodafone boxu druhé generace 🙂
  3. Thanks
    Marek-26 got a reaction from Tricky in Set top box Horizon   
    Zdravím, předpokládám, že máte malý Kaon. Po dlouhém odpojení od sítě nemá box aktuální předplatné, proto programy nešly. Stačilo v Moje UPC poslat obnovení programové nabídky nebo si ho nechat poslat od operátora Vodafone na lince. Odpojte box z elekřiny, propojte box nejdříve ethernetovým kabelem, poté koaxiálním a box zapněte.
  4. Sad
    Marek-26 got a reaction from Slamb in Úroveň signálu - CH7465LG   
    Asi vás moc nepotěším, ale síť v Radotíně má UPC resp. Vodafone pronajatou od městské části. Takže ta síť není její a předtím tam běžela jen CATV. Síť je tam opravdu v hrozném stavu. UPC před převzetím dávala tu síť dlouho alespoň do nějakého pořádku, ale k ideálu to má hodně daleko. Na kompletní výměnu to u pronajaté sítě nevypadá. 1Gbps tam asi nikdy fungovat nebude, 500Mbps se tam myslím také nenabízí a kdo ví, co bude až skončí pronájem té sítě, jestli to MČ Praha- Radotín nepronajme někomu jinému (třeba zrovna tomu co to měl předtím a neměl prachy na upgrade, provozoval tam jen analogovou CATV).
  5. Like it
    Marek-26 got a reaction from 1grdecoca in Technicolor a stabilita WiFi   
    Tak on když se ten modem už naladí nebo byl nalazen s lepšími podmínkami, tak to mohlo držet. Po odpojení se nový modem už nenaladil (ladí se jen na jednu frekvenci, pak si stahuje konfigurační soubor, firmware atd.).
  6. Agree
    Marek-26 reacted to 1grdecoca in Technicolor a stabilita WiFi   
    Byl to vadny konektor (zoxidovany), ale ne u me v byte, nybrz v rozvodove skrince ve sklepe. Ale jak je mozne, ze to jelo na tom TC7200, dokud jsem to nevymenil, je zahada. Leda by zoxidoval tim, jak jsem poprve odsrouboval kabel z toho modemu a ztratil signal, tezko rict.
    Nicmene vyreseno a vzal jsem si rovnou ten Compal, kdyz uz tu byl a uz to svisti. A dal jsem vam zabrat, co?  🙂 Diky vsem za komentare....
    ...beztak se tu zas brzo objevim s necim ohledne toho Compalu 🙂
  7. Agree
    Marek-26 got a reaction from quadra2030 in Technicolor a stabilita WiFi   
    Vezměme to matematicky. Ten TP-Link Archer C2300 stojí cca 2750 Kč. Záruka je tam standardní 2 roky. Pronájem Compalu stojí 70Kč měsíčně, tedy stejnou částku jako za koupi TP-Linku vydáte za 3 a čtvrt roku (pronajaté zařízení = nekonečná záruka, v případě vady výměna zdarma). Jestli opravdu nepotřebujete žádné funkce navíc oproti stávajícímu stavu, nebál bych se jít do Compalu. A když budete chtít/potřebovat ukončit smlouvu, tak zařízení vrátíte. Když budete chtít navýšit rychlost na 500Mbps, tak budete moci (třeba Vodafone bude za 2 roky navyšovat stávající rychlosti), když budete chtít přejít na 1Gbps, tak Vám prostě pronajatý Compal vymění za Arris a jedete dál.
  8. Agree
    Marek-26 got a reaction from Adolf.Shitler in Technicolor a stabilita WiFi   
    Vezměme to matematicky. Ten TP-Link Archer C2300 stojí cca 2750 Kč. Záruka je tam standardní 2 roky. Pronájem Compalu stojí 70Kč měsíčně, tedy stejnou částku jako za koupi TP-Linku vydáte za 3 a čtvrt roku (pronajaté zařízení = nekonečná záruka, v případě vady výměna zdarma). Jestli opravdu nepotřebujete žádné funkce navíc oproti stávajícímu stavu, nebál bych se jít do Compalu. A když budete chtít/potřebovat ukončit smlouvu, tak zařízení vrátíte. Když budete chtít navýšit rychlost na 500Mbps, tak budete moci (třeba Vodafone bude za 2 roky navyšovat stávající rychlosti), když budete chtít přejít na 1Gbps, tak Vám prostě pronajatý Compal vymění za Arris a jedete dál.
  9. Agree
    Marek-26 got a reaction from martycze in Nový WiFi modem Compal   
    @martycze Nečekejte na aktualizaci. Jde o to, zda máte IPv6 (DsLite) nebo IPv4 - https://whatismyip.com
    Jestiže IPv6, pak musíte Vodafone požádat o přepnutí na IPv4, poté se možnost v rozhraní modemu nabídne.
  10. Like it
    Marek-26 got a reaction from 1grdecoca in Technicolor a stabilita WiFi   
    @1grdecoca Teoretická rychlost toho WiFi modulu je "300Mbps", tedy "150Mbps" v jednom směru atd. Když odečteme to, co si sežere kódování, Microsoft atd. pak bych byl nadmíru šťastný s nějakými 120Mbps. Ale zase jsme u toho, že 2,4GHz pásmo má sice "13" kanálů (v EU), ale vzájemně se překrývají, čímž se vzájemně ruší atd. Prostě mezi inzerovanou, teoretickou a reálnou rychlostí WiFi jsou propastné rozdíly a zvláště u té reálné se nedá nikdy říci to minimum, jelikož těch proměnných je tam až moc. Těch 90Mbps je tedy docela dobrých. Pro stahování větších souborů (resp. kdykoliv, kdy je možnost) bych ten NTB v případě, že má 1Gbps síťovku, zapojil kabelem. Nebo přepnout na 5GHz síť, pokud budu mít signál ta, co se nachází vysílač (ať už modem, AP ...) a pro zbytek bytu budu mít vyřešenu 2.4GHz.
  11. Like it
    Marek-26 got a reaction from 1grdecoca in Technicolor a stabilita WiFi   
    @1grdecoca o FW se bát nemusíte, to co zmiňujeme je případ Německa, kdy si do sítě necháte zapojit router, který oni sami nenabízí. V případě ČR toto možné není a i u odkoupených modemů od UPC k aktualizaci FW dochází, jelikož prodávalo jen ty, které samo používalo. Takže si modem stáhne vždy nejnovější verzi FW pro daný typ (jedno jestli pronajmový či odkoupený).
  12. Like it
    Marek-26 got a reaction from flacek in Konec podpory starých modemů   
    Technicolory se měnit nebudou. Finální stav by měl tedy v síti exUPC být takový, že bude pro internet 5 zařízení. 2 typy Technicolorů, 2 typy Compalů a Arris 3.1
  13. Agree
    Marek-26 got a reaction from David R. in Nefungujúce tlačítko na overenie dostupnosti na adrese   
    Zdravím, mohu se zeptat, kde konkrétně? Na stránkách Vodafone.cz mi funguje.
  14. Agree
    Marek-26 got a reaction from Slamb in Nefungujúce tlačítko na overenie dostupnosti na adrese   
    Zdravím, mohu se zeptat, kde konkrétně? Na stránkách Vodafone.cz mi funguje.
  15. Agree
    Marek-26 got a reaction from namec in Prodám / koupím použité Vodafone zařízení   
    Tak si to shrňme. Dle VOP je zákazník povinen vrátit pronajatá zařízení do 14 dnů. Vztahuje se to tedy i na bezplatnou zápůjčku Conax karty. Záloha 200Kč se již nějaký pátek nehradí a ti, co jí měli uhrazenou, ji dostali letos zpět. Správně by tedy po ukončení smlouvy měly být karty vráceny. Jestliže smlouva není ukončena nebo od ukončení neuplynulo 14 dní, pak je možné nechat převést komplet na jiného zákazníka. Po 14 dnech se původní zákazník vystavuje naúčtování smluvní pokuty za nevrácenou součást nebo příslušenství zařízení. Též dokud nejsou vrácena zařízení, neodešle Vodafone případný přeplatek, nevystaví potvrzení o bezdlužnosti atd. Po nějaké delší době může Vodafone karty vyřadit ze systému a novému zákazníkovi bude k ničemu.
    Tolik k tomu, jak by to mělo být. Ale sami můžeme vidět, že po 14 dnech rozhodně nikdo nic neúčtuje a novému zákazníkovi navedou komplet i s nevrácenou kartou (když je v systému). Pro Vodafone je to časově, finančně i administrativně méně náročné. Můžeme tedy polemizovat, co je ještě tolerovatelná doba nevrácení u samotné karty. Když budu ukončovat smlouvu a budu vědět, že CAM budu hned prodávat, pak bych já osobně prodával i s kartou, v případě, že by se do měsíce prodej nepodařil, pak bych tedy karty vrátil.
  16. Agree
    Marek-26 got a reaction from retron in Prodám / koupím použité Vodafone zařízení   
    Tak si to shrňme. Dle VOP je zákazník povinen vrátit pronajatá zařízení do 14 dnů. Vztahuje se to tedy i na bezplatnou zápůjčku Conax karty. Záloha 200Kč se již nějaký pátek nehradí a ti, co jí měli uhrazenou, ji dostali letos zpět. Správně by tedy po ukončení smlouvy měly být karty vráceny. Jestliže smlouva není ukončena nebo od ukončení neuplynulo 14 dní, pak je možné nechat převést komplet na jiného zákazníka. Po 14 dnech se původní zákazník vystavuje naúčtování smluvní pokuty za nevrácenou součást nebo příslušenství zařízení. Též dokud nejsou vrácena zařízení, neodešle Vodafone případný přeplatek, nevystaví potvrzení o bezdlužnosti atd. Po nějaké delší době může Vodafone karty vyřadit ze systému a novému zákazníkovi bude k ničemu.
    Tolik k tomu, jak by to mělo být. Ale sami můžeme vidět, že po 14 dnech rozhodně nikdo nic neúčtuje a novému zákazníkovi navedou komplet i s nevrácenou kartou (když je v systému). Pro Vodafone je to časově, finančně i administrativně méně náročné. Můžeme tedy polemizovat, co je ještě tolerovatelná doba nevrácení u samotné karty. Když budu ukončovat smlouvu a budu vědět, že CAM budu hned prodávat, pak bych já osobně prodával i s kartou, v případě, že by se do měsíce prodej nepodařil, pak bych tedy karty vrátil.
  17. Agree
    Marek-26 got a reaction from Adolf.Shitler in Prodám / koupím použité Vodafone zařízení   
    Tak si to shrňme. Dle VOP je zákazník povinen vrátit pronajatá zařízení do 14 dnů. Vztahuje se to tedy i na bezplatnou zápůjčku Conax karty. Záloha 200Kč se již nějaký pátek nehradí a ti, co jí měli uhrazenou, ji dostali letos zpět. Správně by tedy po ukončení smlouvy měly být karty vráceny. Jestliže smlouva není ukončena nebo od ukončení neuplynulo 14 dní, pak je možné nechat převést komplet na jiného zákazníka. Po 14 dnech se původní zákazník vystavuje naúčtování smluvní pokuty za nevrácenou součást nebo příslušenství zařízení. Též dokud nejsou vrácena zařízení, neodešle Vodafone případný přeplatek, nevystaví potvrzení o bezdlužnosti atd. Po nějaké delší době může Vodafone karty vyřadit ze systému a novému zákazníkovi bude k ničemu.
    Tolik k tomu, jak by to mělo být. Ale sami můžeme vidět, že po 14 dnech rozhodně nikdo nic neúčtuje a novému zákazníkovi navedou komplet i s nevrácenou kartou (když je v systému). Pro Vodafone je to časově, finančně i administrativně méně náročné. Můžeme tedy polemizovat, co je ještě tolerovatelná doba nevrácení u samotné karty. Když budu ukončovat smlouvu a budu vědět, že CAM budu hned prodávat, pak bych já osobně prodával i s kartou, v případě, že by se do měsíce prodej nepodařil, pak bych tedy karty vrátil.
  18. Agree
    Marek-26 got a reaction from Adolf.Shitler in Nové stanice   
    @c1234567Komplet je jen název balíčku. Stejně tak se může jmenovat Program 3, Prémium, ... Důležité je to, co je psáno v podmínkách a tam není nic o tom, že obsahuje úplně všechny kanály, ale více než 150 TV programů (83 HD) vč. prémiových programů. A pak už je jen na Vodafone, aby se rozhodl, zda to udrží jako balíček úplně všeho i za cenu navyšování plateb nebo ponechá cenu a některé nové kanály zařadí mimo tento balíček. Vzhledem k tomu, že navýšení ceny je obecně špatně vnímáno a je to změna podmínek ze strany poskytovatele, pak se nedivím, že se jde druhou cestou (cena a podmínky nabídky se nemění).
  19. Haha
    Marek-26 got a reaction from namec in Nové stanice   
    @c1234567ale jo, něco málo přidáno a překlopeno bylo ...
    duben 2020 - Přidány CNN Prima NEWS HD, ABC TV, TV8 HD. Noe TV překlopen do HD, REBEL 2 - Slušnej kanál - ukončení vysílání kanálu, vyřazení Sport5
    květen 2020 - Přidán MTV Hits, přejmenování Československo HD / Be2Can HD na Film Europe+ HD
    červenec 2020 - ukončení CNBC
  20. Thanks
    Marek-26 got a reaction from Retiree in Modem si vysílá wifi nehledě na nastavení   
    @RetireeNeumí nový konfigurační soubor dostat na statisíce modemů najednou. Navíc se modem po načtení nového konfiguráku restartuje, takže se to nejspíše dělá jen v nějaké servisním okénku někdy v noci, aby to neobtěžovalo zákazníky.
  21. Thanks
    Marek-26 got a reaction from Evzen in Ukončení doplňkových služeb   
    No a nebude se takhle náhodou i tento SMTP vypínat?
    @EvzenJinak jsem zjistil nějaké info:
    40 emailů/příjemců za minutu, maximální velikost emailu 40MB
  22. Agree
    Marek-26 got a reaction from kotasek in Ukončení doplňkových služeb   
    No a nebude se takhle náhodou i tento SMTP vypínat?
    @EvzenJinak jsem zjistil nějaké info:
    40 emailů/příjemců za minutu, maximální velikost emailu 40MB
  23. Agree
    Marek-26 got a reaction from Slamb in Ukončení doplňkových služeb   
    No a nebude se takhle náhodou i tento SMTP vypínat?
    @EvzenJinak jsem zjistil nějaké info:
    40 emailů/příjemců za minutu, maximální velikost emailu 40MB
  24. Agree
    Marek-26 got a reaction from Jirka007 in Modem si vysílá wifi nehledě na nastavení   
    Wi-Free bude ukončováno postupně, kdyby se ty požadavky na modemy a do systémů poslali najednou, minimálně by se stalo, že by nedoběhly. Do 31.8. 2020 včetně bylo zaručeno, že služba bude fungovat. 
  25. Thanks
    Marek-26 got a reaction from marena in Zpětné zhlédnutí nefunguje   
    @marenaNe to je z důvodu úprav na CMTS (internet). Probíhá migrace z LGI služeb na VDF služby. S tím se pojí i ukončení emailových schránek atd. Výpadek ZZ je na straně LGI, čeká se na opravu z jejich strany. 
×
×
  • Create New...