Jump to content

Marek-26

Administrátor
  • Content Count

    3,363
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    35

Marek-26 last won the day on August 12

Marek-26 had the most liked content!

About Marek-26

  • Rank
    UPC ambasador
  • Birthday 08/05/1987

Služby UPC

  • Místo odběru služeb UPC
    Brüx/Praha
  • UPC Internet
    Internet 150
  • UPC televize
    TV Komfort
  • UPC Telefon
    -
  • Zařízení od UPC
    Compal

Recent Profile Visitors

3,867 profile views
  1. NO, myslím si, že UPC nechtělo prodávat služby mimo svou síť resp. to nedělali.
  2. Určitě se dočkáme. Už za dob Liberty Global započaly přípravy. Je třeba vyměnit spoustu HW atd. Otázkou je, kde se dočkáme nejdříve :) už se těším na komentáře jednoho člověka že Zlínska, až se to spustí prvně někde v Praze :-D
  3. UPC SK a UPC CZ jsou dvě rozdílné firmy, které mají dva rozdílné majitele. Bývalý vlastník UPC CZ (co stále vlastní UPC SK) aplikaci na Android nenasadil (zřejmě z důvodu, že se nás stejně zbavoval). Nyní je patrně na Vodafone, aby s něčím přišel. Netuším, zda mají něco v zahraničí, co by se mohli portovat nebo mají v plánu vytvářet něco nového. Myslím si, že 21 dní po oficiálním převzetí těch věcí a problémů k dořešení mají více než dost, nemyslím si, že už by věděli datum vydání.
  4. @tomusSpíše bych to obrátil 😄 Snad bude brzy zákazníkům VF dostupné pevné připojení od UPC. Resp. snad bude nějaká kombinovaná nabídka pro nás pro všechny. @Slamb No já ti nevím, ale mobilní připojení nemá nahradit pevné připojení. Ani to z hlediska infrastruktury nejde. A 10Mbps na mobilu i v roce 2019 bohatě stačí. Stejně je spousta lidí ráda, když jim to přes ADSL běží víc jak těch 10 😄 Ta rychlost stačí na sledování FullHD obsahu, stahování i větších aplikací, aktualizací firmware (můj mívá okolo 1GB). Holt si pár minut počkáme no. Dokonce i při cestování lze jet přes sdílení na NTB (když se u WiFi nastaví, že se jedná o připojení účtované dle dat) a je to v pohodě.
  5. Dle https://www.upc.cz/pece-o-zakazniky/sluzby/vypadky/ je tam aktuálně výpadek.
  6. They will contact you today and plan service with you. Than two technicians will come to you. Looks like the coaxial cable is broken between our lock box and our socket in your apartment.
  7. A též je otázka, jak se krabička bude hlásit, jestli jako telefon, tablet, android box, televize ... čili je možné, že v obchodě nebude aplikace pro televize dostupná.
  8. Právě, že signál rušení tam není stále. Ale když se aktuálně kouknete na https://www.upc.cz/pece-o-zakazniky/sluzby/vypadky/ a zadáte si svou adresu, pak uvidíte, že práce i dnes probíhají. @Standa Slevy už má, teď už jen doufat, že se to podaří rychle vyřešit.
  9. @Marek G. Zdravím, je třeba mít po 21. srpnu (do té doby běží jako promo zdarma všem předplatitelům digitální kabelové televize) v nabídce HBO. Tedy pokud máte dle popisu DTV nabídku Klasik, pak je třeba si doobjednat doplňkový filmový balíček HBO, kde získáte kanály HBO (SD), HBO HD, HBO 2 HD, a HBO 3 HD a s nimi i přístup do HBO OD a HBO GO. V případě, že byste měl zájem i o Cinemax HD a Cinemax2 HD, pak si objednejte balíček SuperFilm, který je kombinací balíčku Cinemax a HBO. A pokud si předplácíte ještě nějaké doplňkové balíčky, stála by za zvážení varianta a to přechod na nabídku Komplet, která obsahuje úplně všechny kanály od UPC a získáte tak navíc i přístup do videotéky MyPrime.
  10. Good afternoon, there was a problem with keys from the to the technical room where is located UPC lock (distribution) box. UPC had the keys, but the owner changed the lock and didn't let UPC know about it. UPC would like to thank you for your cooperation and house manager's phone number. You will be contact after weekend (at Monday) and I hope, your problems will be finaly solved. Thank you for your patience and let me apologize for longer solution of problem
  11. Myslíte si to špatně, dohledávat nepravidelné krátkodobé rušení je hrozně těžké. Tedy šlo by to vyřešit. Všechny lidi odpojit a po jednom např. vchodě potupně po dnech zapojovat zpět a kdyby se objevilo rušení, tak je velká pravděpodobnost, že je to z toho nově připojeného vchodu. Ten zase odpojit a pokračovat v postupném připojování. Nakonec by se všechny vchody se zdroji rušení nechali odpojené (úplně, ti lidé by byli bez služeb, stejně tak jako všichni v tom výchozím stavu) a po těch mnoha dlouhých dnech, kdy by prostě část Kralup nejela, by se mohlo přistoupit k postupnému připojování lidí v jednotlivých domech. A to bychom se ještě museli modlit, aby ten člověk co ruší neodjel na dovolenou či nepřestal na pár dní využívat to, čím ruší. A UPC to není jedno, kdyby jim to bylo jedno, tak to neřeší a nevynakládají na to prostředky.
  12. Ne, několikrát bylo opraveno vše. Upřímně, nemůže tam být někdo 24/7, těch věcí co musí na síti řešit ve své lokalitě je více. A hledat může jen v době, kdy tam to rušení je. Když tam je pár minut nebo půl hodiny a pak zmizí a objeví se zase někdy nepravidelně, opravdu to dohledat není tak snadné.
  13. Podrobněji jsem to popsal od ledna 2018 do soukromé zprávy. Řeší se to, několikrát byly problémy vyřešeny, ale buď se objevily znovu a nebo jiné. Přístup k technologii na půdu získali, opravili tam co bylo vadné, ale jsou tam problémy s nepravidelným rušením.
  14. Jestliže jim nedají přístup kam potřebují kvůli opravě, tak toho UPC moc udělat nemůže. Každopádně Vy máte právo odstoupit od smlouvy bez sankcí. Můžete mi prosím soukromou zprávou zaslat číslo Vaší smlouvy (variabilní symbol)?
×
×
  • Create New...