Jump to content

Marek-26

Administrátor
  • Content Count

    3,994
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    76

Marek-26 last won the day on September 7

Marek-26 had the most liked content!

About Marek-26

  • Rank
    Ambassador

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    300 Mb/s
  • Vodafone mobile internet
    ∞ GB 10 Mb/s
  • Vodafone television
    Komplet
  • Vodafone devices
    Compal, HZN USB
  • Place of subscription of Vodafone services
    Brüx/Praha

Recent Profile Visitors

6,419 profile views
  1. Letos to už asi nebude, ale hned začátkem příštího roku by se to pomalu mohlo snad už rozeběhnout (slučování systémů resp. přechod na Vodafone CRM atp.). Mělo by to hlavně znamenat, že si budeme moci sloučit vyúčtování pod jedno, budeme mít vše na jedné faktuře, budeme mít možnost využívat Vodafone boxy pro DVB-C ... Jestli do té doby bude Vodafone TV fungovat i přes web a jestli budou nějaké aplikace na jiné než stávající systémy netuším.
  2. @mojmax Zvláště při nějakém hromadném zpracování se to stát může. Samozřejmě si můžeme říci, že by se tomu dalo předejít lepší kontrolou dat...
  3. S Technicolory se to má tak, že narozdíl od ostatních starších modelů je jich v síti nejvíce, UPC resp. Vodafone by je nestihly vyměnit ani za 2 roky. Nové se tedy k zákazníkům už nedostanou, proto se ani nedají už zaregistrovat odkoupená. Jejich podpora byla ukončena, nechávají se tzv. dožít. Třeba nás za pár let čekají i výměny Technicolorů, ale dříve je potřeba od lidí dostat jiné modemy a pak budou následovat STB.
  4. Jedině napsat do Vodafonu (UPC), měli by ji v systému vidět (jestli ji posílali oni).
  5. Technicolory se měnit nebudou. Finální stav by měl tedy v síti exUPC být takový, že bude pro internet 5 zařízení. 2 typy Technicolorů, 2 typy Compalů a Arris 3.1
  6. @martycze Nečekejte na aktualizaci. Jde o to, zda máte IPv6 (DsLite) nebo IPv4 - https://whatismyip.com Jestiže IPv6, pak musíte Vodafone požádat o přepnutí na IPv4, poté se možnost v rozhraní modemu nabídne.
  7. Zdravím, mohu se zeptat, kde konkrétně? Na stránkách Vodafone.cz mi funguje.
  8. OT odděleno od tématu Nové stanice, je možné, že některé příspěvky budou smazány.
  9. @Kakes UPC vracelo všechny zálohy za conax karty do vyúčtování. Jestliže jste ji letos zpět nedostal, tak už jste ji tam neměl. Je možné, že byla vrácena už dříve. Nechte si prověřit.
  10. Abych to tu ukončil, přeci jen jsme v tématu nové stanice. VOP říkají, že mohou nabídku měnit, s VOP jste souhlasili uzavřením smlouvy a používání služeb. To, že něco obsahovalo vše neznamená, že to je napořád. A slovy našeho velikána: "Můžeme o tom vést spory, můžeme s tím nesouhlasit, ale to je asi tak všechno, co s tím můžeme udělat."
  11. Zdravím, pochopil jsem, že se jedná o pronájmové zařízení. Pak neopravovat, nezasahovat do něj. Vodafone vyměří náhradu škody a pošle smlouvu o narovnání nebo jak se to jmenuje. Přijdou na to určitě, lepší je tonahlásit a domluvit se podobrém. A zatím tedy není moc jiná možnost než si vzít CA modul nebo Kaon USB.
  12. No, ve VOP je, že si programovou nabídku mohou měnit. Zásadní je opravdu ten počet kanálů, který jsem psal. To, že to v tu chvíli obsahovalo vše na věci nic nemění. A taky to nic nemění na tom, že když se něco jsmenuje Komplet, má tam být komplet všeho. A teď se můžeme začít přít, zda by u Vodafone TV v Kompletu měl být i Netflix, protože proč by ne, že?
  13. Jenom pro info i ostatním, už to funguje.
×
×
  • Create New...