Přejít na obsah

Rosi

Uživatel
  • Počet příspěvků

    13
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  1. Rosi

    Nedostupne forum

    zkus F5
  2. Člověk by spíš očekával něco jako výhody stálého zákazníka, než přístup typu "ty už jsi jistej, na tebe ser..."
  3. Náhrada upomínky? Třeba za upomínku při nezaplacení měsíčního paušálu? On je někdo povinnen se o Vás starat? Hlídat, jestli jste na něco nezapomněl, jetli máte zaplaceno všechno včas, jestli jste dodržel ujednání ve smlouvách , které jste uzavřel? A do jaké doby by Vás měl informovat, že jste něco nezalplatil, prošvihl...Si někoho najměte. To se mi fakt zdá.
  4. No jestli je tu někdo zloděj, vypadá to spíš na Vás, pepe. Provize jsou v byznysu celkem běžná věc, vite? A ptát se někoho, komu to zaříení nepatří co s ním mám dělat taky nesvědčí o přílišné inteligenci.
  5. Hmm. Jste nesvéprávný? Nevíte co podepisujete? Jaký praktiky to máte na mysli? Fakt musím souhlasit se Slambem, a to nejsem žádnej UPC fan. Pohádal jsem se s nima párkrát docela fest. Ale to, že chtěj vrátit pronajatý zařízení po skončení pronájmu mi nepřijde jako něco neférovýho. Jestli je tohle pro vás problém, měli byste uvažovat o zbavení svéprávnosti.
  6. Rosi

    Sekani obrazu

    Mno v Praze to samý....
  7. Rosi

    Voom HD

    Tak dle infolinky UPC žádnej Rush HD nebude. Koukali jak zjara, Vomm prej zrušenej bez náhrady. No comment...
  8. Rosi

    Travel channel

    Tak tady je odpověď Travel channelu: "Dobrý den. Přišli jsme na to, že UPC v kabelové televizi vysílá identický program jako na UPC Direkt, který má jiný program. Do doby, než se dohodneme na finálním řešení, správný program najdete na našich stránkách www.travelchanneltv.cz , kde pod oknem s video upoutávkou běhá text, který upozorňuje na program UPC Direkt ke stažení. Zatím v angličtině, od příštího měsíce už v češtině.
  9. Rosi

    Travel channel

    Nesnažím se tu nic reklamovat. Budu se opakovat - "Jen jsem měl takovej blbej nápad, že už se tím někdo kdo sem chodí zabýval a třeba má víc informací než já". Ptal jsem se samozřejmě jak u UPC tak u Travel Channel. Nicméně alespoň snahu tuto víceméně prkotinu řešit bych očekával od toho, komu platím.
  10. Rosi

    Travel channel

    Kdo nechce pochopit, nepochopí. Mě je úplně u p...e kde je chyba. Já platím UPC nemalý peníze a očekával bych aspoň, že se tím budou zabývat. S Travel channelem nejsem v žádným smluvním vztahu, nečekám, že se se mnou budou bavit. S UPC by se bavit měli, dostávají od něj peníze. O příkladu s Acerem bysme se mohli bavit donekonečna. U okurek koupených v Bille to bude zase jinak, že? Do Znojma je asi reklamovat nepojedu. Jen jsem měl takovej blbej nápad, že už se tím někdo kdo sem chodí zabýval a třeba má víc informací než já. Nabývám dojmu, že celá ta debata pozbývá smysl.
  11. Rosi

    Travel channel

    Tak předně - nikomu nenadávám ani nekritizuju kvalitu programu. Když se mi vybleje harddisk v compu, nebudu to řešit s Western Digital, ale s Alzasoftem, obrazně řečeno, za počítač jsem zaplatil jim.Jediný co jsem chtěl, aby se někdo mrknul, kde je chyba, toť vše.
  12. Rosi

    Travel channel

    Mno. Já mám smlouvu s UPC a za poskytované služby platím jim. Předpokládám, že řešení problémů je na nich....
  13. Zdravím všechny. U Travel channelu nesouhlasí EPG s tím co vysílají. Docela mě to štve. EPG sedí s tím co je v annonci na servrech s tv programy, vysílaná skutečnost je ale jiná. Pokoušel jsem se v UPC zjistit proč ten zmatek, ale koukali na mě jak kdyby to slyšeli poprvé a odpověď více méně žádná. Neví někdo proč to tak maj a jestli se pracuje na nápravě?
×
×
  • Vytvořit...