Jump to content

JK7906

User
  • Posts

    11
  • Joined

  • Last visited

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    150 Mb/s
  • Vodafone mobile internet
    -
  • Vodafone television
    Komfort
  • Vodafone devices
    HDDVR
  • Place of subscription of Vodafone services
    Pardubice

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

JK7906's Achievements

Rookie

Rookie (2/14)

  • First Post
  • Collaborator
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

1

Reputation

  1. já platím již zmíněných 29kč+70kž za modem .Celkem 99kč což je úplně stejně jako jsem platil za HD DVR media box. Prostě jen výměna a cena zůstala stejná v součtu
  2. Už vím,tak mám prémiový ..... Už vím,tak mám prémiový ..... Jen ta cena pronájmu nesedí. Na stránkách píšou 120kč měsíčně já mám na smlouvě 29kč s DPH a za modem Compal 3.0P 70kč s DPH. Kolik to Teda mám být? Mám tam slevu?
  3. Já ho mám ke klasickému boxu podle mne a ovládání hlasem funguje. Co je prémiový box? Mám tento box https://www.vodafone.cz/pece/televize/vodafone-tv/set-top-box-vodafone-tv/
  4. Problém bude,jako u mne. Jde o to že oni potřebují k novému zařízení 2x kabel, což vezmou z obouch přípojek na účastnické zásuvce, tudíž vám již nezbývá další kabel k analogu. Jediné řešení je jako u mne , použít rozbočku z toho jednoho na dva a jeden dát do analogu. Mě to technik udělal před chvilkou takto a vše funguje. Hotovo! Ihned volal a dnes vyměněno. Vše funguje i ovladač jsem nastavil na TV, takže zvuk, vypnutí jako na starém
  5. tak jsem i učinil a operátor si vzal ode mne termín a říkal, že bude provedena výměna v tyto dny,tak uvidíme. Nicméně standartní postup to asi není podle toho co říkal operátor.Tak nějak,jako u vás v Praze si to představuji,tak to může fungovat.
  6. Tak tady nejde jen o mně. Jde o systém jakým to dělají přeci. Co je to vlastně za systém? Přeci jednodušší je domluvit výměnu na den a čas. Chcete říct ,že vy by jste obvolal každý den X lidí a spoléhal se na to zda můžou teď hned jo? Co to je za systém? Náhodný? Ne,idiotský! A pokud mu 3x řekněte s týdenním předstihem kdy jste doma a dáte mu týden k dispozici a on vám zavolá a vůbec nic nebere v potaz tak co si mám myslet.?
  7. tak dnes opět telefonát zda můžu a já seděl v autě na cestě do práce. Pane bože ,říkal jsem mu ,že mám celý týden odpolední ,že mohu tento týden kdykoliv dopoledne ! Je to marné , pán si jede tu svou. Věděl to týden dopředu, ale protože ho nezajímá co říkám ,tak to asi nikdy nedopadne. Ten člověk musí mít QI houpacího koně ,protože jinak si to nedovedu vysvětlit!
  8. Katastrofální způsob výměny. Technik mě kontaktujte vždy náhodně již třetí týden . Každý týden jednou. Vždy se zeptá zda jsem doma a pokaždé když mám raní,nebo odpolední se přesně trefí do doby zaměstnání. Marně se mu snažím vysvětlit, že takto se budeme nahánět dlouho. On na to, že to jinak nejde. Bože říkám mu příští týden jsem dopoledne doma, že můžu celý týden dopoledne a on na to, že to takto nejde že to prostě musí dělat jejich způsobem. Mě snad jebne!
  9. No mě již čeká výměna co nevidět. Mám HD DVR (cihlu), první kontakty byl už v lednu, nyní byl cca třetí ,že to bude v dubnu.
×
×
  • Create New...