Jump to content

Nilufar

User
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutrální

About Nilufar

  • Rank
    Nováček

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    500 Mb/s
  • Vodafone mobile internet
    Jiná služba
  • Vodafone television
    Jiná služba
  • Vodafone devices
    modem
  • Place of subscription of Vodafone services
    Praha 8

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Sice s Vámi už mluvíme celý den, nepostačil jste si ověřit v své databázi komunikační historii klienta. Což samo od sebe říká o mnohém.. Popíšu vše od začátku. 1) 11. prosince jsem napsala požadavek na adresu technicalhelpdesk@vodafone.com, jelikož mi tuto možnost nabídla stránka v mým osobním profile Moje UPC. Obdržela jsem potvrzení o přijetí. 2) od 11. ledna jsem Vám začala volat, na lince mě přepojovali (nevím proč) na tech. oddělení, a tam se vždy zakládal požadavek. Takhle jsem promluvila asi s desítkem vašich operátorů, kteří mi slibovali o zpětném kontaktování. A lhůta na to
  2. Měli by se ozvat ještě před měsícem. Takové jednání není vůbec pro klientské, spíše naopak. Teď si vážně uvažuji o změnu poskytovatele.
  3. Nestačil, volala jsem tam dokonce i dneska. Jako papoušci tvrdí, že předají můj požadavek 'příslušnému oddělení.
  4. Momentálně mám připojení Internet 500+, chci ho snížit na 150+.
  5. Požadavek jsem zaslala na emailovou adresu technické podpory a na poradime@. Zatímco nic. Telefonicky kontaktoval asi desetkrát, po každé mi slibujete něco jiného. Takže jakákoliv podpora z vaší strany ničeho nestojí.
  6. Proc takhle dlouho trva snizeni tarifu? Pozadavek jsem posilala 11.prosince 2020.
×
×
  • Create New...