Jump to content

V. Blaha

User
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutrální

About V. Blaha

  • Rank
    Nováček

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    300 Mb/s
  • Vodafone mobile internet
    -
  • Vodafone television
    Komfort
  • Vodafone devices
    Modem , CA modul, karta
  • Place of subscription of Vodafone services
    Brno

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Pan Adolf naštěstí problémy, když si udělal "Obnovení programové nabídky" neměl. Já spíše, po svých zkušenostech souhlasím s Honzou333. Stručná rekapitulace má situace: 1) mám doma 3 DTV od UPC. Ve všech třech mám vlastní zakoupené CA moduly a karty. Kabelovku od UPC (dříve Cable+) mám 25 let. 2) UPC existuje asi od roku 2009 a po celou dobu tj. jedenáct let mi všechno fungovalo bez problému na všech třech TV 3) cca před 14-ti dny jsem měl špatný obraz u jedné DTV u jednoho kanálu - možná to bylo slabším signálem? 4) provedl jsem "Obnovení programové nabídky" pouze u toho jedn
  2. Vážení, situaci se podařilo vyřešit !!! Děkuji zejména panu Markovi-26 za jeho ochotu a profesionalitu. K úspěšnému vyřešení zdánlivě nefunkčního CA modulu a karty pomohlo to, že jsem přehodil karty mezi dvěma CA moduly a bylo provedeno nové spárování. Ukázalo se, že jak CA modul a karty, které před tím nefungovaly, byly v pořádku. Chyba byla někde v software nebo na servrech Vodafone. Vzniklo to tak, že jsem na webu "Moje UPC" neprozřetelně zadal "Obnovení programové nabídky" . Poté přestala karta s CA modulem komunikovat, tj. nešly mně žádné placené ani žádné HD programy.
  3. To bych byl rád. Pošlu Vám na sebe kontakt do schránky. Až budete mít čas, ozvěte se, prosím. Děkuji
  4. Tak se mi dnes bohužel nepodařilo situaci s nefunkčním CA modulem nebo kartou vyřešit. Byl jsem domluvený s jedním technikem od UPC, že dnes přehodím karty mezi dvěma CA moduly a poté bude provedeno nové spárování. Už jsem se těšil, že po třinácti dnech, co mi to nefunguje, dosáhneme nějakého posunu, tj. zjistím, jestli je vadný jeden z CA modulů nebo karta, nebo že se to rozběhne. Technik tam dnes nebyl a jeho příjemná kolegyně mi pomohla tak, že zaevidovala můj požadavek na přehození karet, ale musí to poslat e-mailem jiným technikům. Ti prý mají moc práce, takže se k tomu dostanou
  5. Pane tomus. Děkuji Vám za tip. Možná jej využiju. Počkám do čtvrtku, kdy budu s technikem od UPC řešit přehození karet a nové párování. Pokud se ukáže, že je můj CA modul vadný, tak si asi někde seženu (po předchozím ověření) jiný. Dám Vám vědět.
  6. Pane Marek-26. Děkuji Vám za prověření. Ve čtvrtek udělám ve spolupráci s jedním technikem z UPC přehození karet mezi dvěma CA moduly a nechám si to u UPC znovu spárovat. Když to pomůže, budu rád, pokud ne, tak alespoň zjistím, jestli je vadná karta nebo CA modul. Pokud se ukáže, že je vadný čip na kartě, požádám UPC o zaslání nové karty. Pokud se ukáže, že je vadný CA modul, tak se ještě budu rozhodovat, jestli si pronajmu od UPC jiný modul. Koupit si nový modul do vlastnictví už nejde. Potom vám dám vědět, jak to dopadlo. Ještě si kladu otázku, co by se mohlo pokazit na kartě.
  7. Existují různé typy CA modulů od různých výrobců a různě staré. Můj CA modul je z roku 2009. Je na něm sériové číslo, které bylo také zadáno ve staré databázi UPC, k tomu byla přiřazena (spárována) konkrétní karta. Nyní se už stará databáze sériových čísel nepoužívá a je vytvořena databáze ID k jednotlivým modulům. Je možné, že to někde není dobře spárováno. Dále je možné, že každý zákazník má v systému nějakou programovou nabídku (já mám Komfort+, který již v současné nabídce není). To musí být taky správně spárováno s kartou. Pokud je zde chyba, tak se mi systém snaží zaslat jiná data
  8. Souhlasím s panem Evzenem. Je více uživatelů DTV od UPC, kterým se po zadání "Obnovení programové nabídky" situace zhoršila. Pan Adolf.Shitler se s obdobným problémem osobně nesetkal, ale děkuji mu za jeho příspěvky do diskuze. Já jsem přesvědčen, že něco nefunguje korektně na servrech u UPC. Jsou tam různá data a v databázích mohou být chyby, když se data převáděla od UPC na Vodafon. Taky jsem slyšel, že tab byly větší výpadky na servrech. Když vypadne server při přepisování databází, mohou tam být chyby. Aby se to opravilo, je třeba, aby to řešil ochotný a odborně kompete
  9. Vážený pane Jardoslave, děkuji Vám za Vaši zkušenost. Zdá se, že přesně to, co popisujete je i můj problém. Postupně jsem vylučoval všechny možné příčiny. Zdá se, že mám v pořádku signál, kabeláž, CA modul i kartu vč. správného spárování. Chybu jsem udělal, když jsem z webu Moje UPC zadal "Obnovení programové nabídky". Asi mají v UPC něco chybně nastaveno na servrech a tato operace nevede vždy ke zlepšení, ale zablokuje se to tak, že ani refresh nepomůže. Jednou z možných závad může být přiřazení/odeslání správné programové nabídky na kartu. Já mám předplatné na balíček Komfort+ (t
  10. Pane tomus, dívám se na Menu CA modulu, ale podmenu O Conax tam není, tj. Chipset ID tam nevidím. Volal jsem ještě jednou technikům do UPC. Domluvili jsme se, že to budeme řešit znovu v pondělí s jejich jiným oddělením. Zjistil se nějaký nesoulad v programové nabídce u nich a na mé kartě (asi). Čísla CA modulu a karty a jejich spárování je v pořádku. Pro dnešek vám všem děkuji za péči a diskuzi přerušuji do pondělí. Pak se vám ozvu, zda se to podařilo vyřešit. V. Blaha
  11. Pokud je CA modul v pořádku a "jenom" mi zdechla karta, tak ta není moje, ale patří UPC. Očekávám, že by mi ji měli bezplatně vyměnit za novou.
  12. Teď to znovu řeším telefonicky s techniky u Vodafonu. Zjistili jsme, že pokud je na obálce CA modulu jiné číslo než máme uvedeno na webu "Moje UPC" u daného modulu, tak no není na závadu, protože původní číslo z obalu CA modulu tzv. séroivé číslo mají uloženo ve staré databázi a dá se najít a porovnat s ID číslem modulu, které je uvedeno v Moje UPC. Dá se zkontrolovat, jestli je to přiřazeno dobře. Teď mi technici ajťáci mažou kartu a nahrají mi ji znovu. Čekám jak to dopadne, mělo by to být za hodinu. Pak vám řeknu. Doporučuji všem, abyste si doma z webu Moje UPC nezadávali sl
  13. Pane tomus: V moje UPC je u vedeno ID zařízení a ID karty - to už jsem psal v minulé odpovědi. Když CA modul prohlížím, tak na něm nic velkým písmem napsáno není. Je tam jenom Serial number: 13001627337. Toto sériové číslo na obalu CA modulu je jiné než ID číslo zařízení, které je u modulu uvedeno v moje UPC. Tam je uvedeno číslo ID zařízení 01670006900 - mělo by být ID zařízení a sériové číslo na modulu stejné? To teď není. Pokud by to mělo být stejné, tak zavolám technikům do UPC, aby čísla zkotrolovali.
  14. Ve stavu předplatného pro Zonu 5 jsou tyto údaje: CA modul s kartou, který funguje má "kód" 01a83c8F pro období leden 2021 CA modul s kartou, který nefunguje má "kód" 01. Jan 21 - 31.Jan 21 (01A83C8F) - tj. kódy jsou u obou dvou CA modulů stejné. Když se podívám na web Moje UPC na nefungující modul a kartu, tak je tam uvedeno: CA Modul - ID zařízení: 01670006900 a ID karty: 014164571458 Na obalu CA modulu je ještě uvedeno jeho sériové číslo 13001627337 Na CA kartě jsou uvedeny stejné kódy za prosinec 2020 i za leden 2021. Ještě jednou
  15. U všech programů HD, které nejedou, to hlásí: "Vybraný program je poškozený nebo jej nelze dekódovat". Myslím si, že kvalita signálu je dobrá. Mám doma ještě další DTV kde mám jiný CA modul a kartu od UPC a tam jede kompletní nabídka od UPC (mám Komfort+). Když přehodím moduly s kartami mezi oběma TV přijímači, tak ten "dobrý" CA jede v obou TV a ten "špatný" nejede nikde. Tj. signál je asi v pořádku. Vada je v CA modulu nebo pravděpodobně v kartě, která není správně načtená. Možná na té vadné kartě zůstaly nějaké staré kódy a při refreshu to zlobí. Tj. nejraději bych kartu vy
×
×
  • Create New...